לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 7 שנים. 16 במאי 2016 בשעה 9:29

בחוץ הטמפרטורה כבר טיפסה לארבעים מעלות. בפנים המזגן מתאמץ לשמור את החדר קריר, לפחות במידה סבירה. 

את נכנסת פנימה. אני ממתין לך עירום , ידי קשורות בשרשרת לתיקרה. מונפות למעלה. את מביטה בי. מעבירה את ידיך על גופי. מלטפת את שערי. צובטת את הפיטמות. חופנת את פלחי הישבן שלי כמו פרי עסיסי. 

את לוקחת את השלט ומכבה את המזגן. פותחת את החלון ונותנת לרוח החמה להיכנס פנימה. החדר מתחיל להתחמם. "חם לי" את אומרת ויוצאת לחדר השני הממוזג ומשאירה אותי להרגיש את החום. 

אני עומד בחדר והאויר מתחמם לו לאט לאט. אני מתחיל ךהרגיש איך אני מתחמם. הזיעה מתחילה לנטוף ממני. יורדת על פני. על הגוף. קצת רוח נכנסת אבל במקום לקרר היא רק מחממת.

את נכנסת שוב לחדר. רואה אותי עומד מזיע. חסר אונים מול החום. "חם לך?" אני מהנהן לחיוב. "יופי, כי אני דואגת לך והבאתי משהו לקרר אותך, שלא יהיה לך חם". החיוך שלך מסגיר שזה לא יהיה פשוט.

את מתקרבת אלי. מצמידה קוביית קרח לגופי. מעבירה אותה לאט על גופי. בחום הזה המגע של הקרח מקרר ונעים. אני מרגיש את האצבע שלך משמנת ומרחיבה את החור שלי. פתאום משהו קפוא ננעץ בתוכי. מקפיא ומכאיב. אני פולט צעקת הפתעה. את מגיבה בצביטה חזקה לפיטמה שלי ומשתיקה אותי. אני מבין שנעצת בי קרחון כמו שהילדים אוהבים לאכול. 

הקור משתק אותי. הכאב מתפשט בתוכי. "היית רוצה זין עבה וחם שם במקום נכון?" לאט לאט הכאב מתפזר קצת. הקרחון מתחיל להינמס. את שולפת אותו החוצה לאט לאט. דואגת להשאיר את החור שלי קפוא.  

את לוקחת כוס מלאה בקוביות קרח. מוציאה אחת ודוחפת אותה לתוכי, אחריה עוד אחת ועוד אחת. אני. מפסיק לספור אבל אני יודע שיש בתוכי איזה 10 רוביות קרח.

לאט לאט הן נמסות בתוכי וזרם מים דק מטפטף על רגלי. הזרם מתגבר לאט לאט. רגלי נרטבות מהזרם שנובע מתוך התחת שלי.

"שלא תעיז ללחוץ עד שלא אגיד לך". אני מרגיש איך נוצרת אט אט בריכה בתוכי. שולחת זרמים קרים לאורך רגליי.

את ממתינה. רק אחרי שאת חושבת שכל הקרח נמס את מורה לי ללחוץ. לא חזק, אבל מספיק שהמים יצאו. אני לוחץ וזרם מים קפוא וחזק זורם על רגלי לרצפה. לחיצה נוספת וזרם נוסף יוצא. עוד מספר לחיצות וכל המים יוצאים וזורמים על רגלי ומצטברים לשלולית תחתי.

"התקררת?, יופי אני חוזרת למזגן"

יוצאת ומשאירה אותי להרגיש את החום מחדש.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י