צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 17 בספטמבר 2006 בשעה 9:18

התפתח דיון סוער מאד בכללי בתגובה לשירשור שפתחה השליטה. מצורפת תגובתי באחד השירשורים הנלווים שפתח רפאל.
לשירשור של רפאל.
לשירשור המקורי של השליטה.

רפאל: אני מוצא שזו לי הפעם הראשונה שאני נכנס לשירשור ומגיב בו, ומסכים לדעתך. כה מסכים, כמעט לכל מילה. יש רק מילה אחת שאני מסתייג ממנה, בכל הפוסט שלך, וזו "מסוכנים".
אני גם מאד מסכים עם רחפנית, ממש לגמרי. אני גם מסכים למגיבים נוספים אחרים פה.

אבל..... ויש לי אבל קטן.

בכל פעם שקם לו מישהו, בקהילה הלא קיימת הזו, לעשות משהו, קמים לו מתנגדים, ומנסים לסרס את מה שהוא עושה. אז שלא יעשו ? לא מסכים בכלל. אז איך עושים בעצם ? פשוט עושים.
ללכת להתיימר לייצג את הקהילה זה מסוכן. ממש מסוכן. אפילו שתלטני וכפייתי. בטח שללא איזה מנגנון שאכן מסמיך מישהו, לייצג את אותה קהילה עלומה.

אני, שזאולופון ספר אותי בתור מתנגד לדעתה של השליטה. בחרתי גם דרך. התייצבתי לי שם, בשקט, טיפה פחות מנריסה המקסימה. שאלתי אם הכל פתוח לדיון שמה בפגישה הזו, ונעניתי שכן. אני עומד להתייצב שם בפגישה הזו, ולהציג את דעתי בלהט. ייתכן שאתקל בגישה דומה למה שהיה בשירשור ההוא, אך ייתכן שאצליח לגרום להקשבה, מתוך שימת כתף, למאמץ שאני מוצא כחשוב. ייתכן בכלל, שכאשר אני אשב שם, אצליח לשכנע בדעתי.

דעתי היא שכן צריך לייצר רשימת אנשים עם נכונות לייעץ וללוות, ולגבי השיטה, יש דרכים רבות אפשריות, בואו נדון בדרך הנכונה. לו רק מעצם העניין, שהרבה (א)נשים, שרוצים וזקוקים לכאלה עצות, לא מוצאים בכלל את נריסה למשל, דווקא בגלל סיגנונה העדין והלא מתבטא בנחרצות במתית בכל מיני שירשורים. דווקא בזכות סיגנונה העדין הזה, שגם בזכותו, הופך אותה לתומכת איכותית, עם הסכמה מקיר לקיר. ראו זה פלא, כל זה אפילו בלי קורס בכלל.

אני קורא לכל אלו, שחושבים באיזה אופן, שיש צורך ברשימה כזו, לבוא לאותה פגישה, ולא להכנע לכוחניות, אך גם לא להתרגש ממנה יותר מדי. בואו לפגישה, ונעשה ביחד שהרעיון יצליח, גם בדרך שמשקפת את אמונתנו.

כל עוד, כלובי לא תולה, בראשית עמוד הכניסה, או אפילו לא עלינו, משגר איגרת לכל חדש(ה) על אותה קבוצה תומכת נבחרת העם כולו והקהילה בפרט. הדרך היחידה לפרסם את קיומה של אותה קבוצה, היא לתלות שירשור, באלפוני. גם השאלה האם יצליחו באופרת הסבון הזו, לכופף את ידו של כלובי, כדי שיהפוך את השירשור לדביק, מוטלת בספק.

שם שם, באותו שירשור, שבו יפורסם דבר המעשה, ורשימת התומכים הנלהבים, יוכלו כולם כנראה, ללכת ולהגיב, בבורטליות זו ואחרת, על כמה נלוזה אותה יוזמה ולא מייצגת כלל את הסו קולד קהילה. כמובן שתיתכן תפנית טרגדית לאותה עלילה, בה יצליחו להשתלט על ליבו, ראשו ואפילו אצבע אחת מיד ימינו של כלובי, ויגרמו לו לנעול, לא עלינו, את אותו שירשור. אני מנסה להצטמרר לי בכיסאי, למשמע רעיונות נלוזים שכאלה, שלא רואה סבירות שיקרו.

לכן, יותר מאשר היתה כוחניות באופן בו הוצג העניין שם, אין שום כוח אמיתי מאחרי הדברים, כל עוד לא מגובשת לה הסכמה רחבה, בקהילתנו הלא מאוחדת בדיעותיה, לצערם של כמה.

אני קורא לכל מי שבעד נושא החונכות או איך שלא תקראו לזה, לבוא ולגבש את האופן בו זה ייעשה. ייתכן אפילו ותתקלו בגישה הרבה יותר פשרנית, מזו שאתם צופים, למרות דעות מנוגדות ליוזמת השליטה, כשתשבו שמה. לדעתי, שווה פגישה. ולדעתכם ?

ניני - אווווווווווווווף
גמני רוצה כזההההההההההה !
עכשיו יש לי מלאאאאאאאא ספייס
:-)

חיבוקים גורגוריים לך }{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 17 שנים
aka BODYGUARD - יש לי רק בעיה אחת עם הפניה שלך ידידי..
רק אחת.

הפניה שלך מיועדת רק למי שמצדד בנושא,
ואם אוציא לרגע את ההתנגדות שלי ואהיה אובייקטיבי-
מדוע שבעצם הפגישה הזו לא תהא פתוחה לכולם?
מדוע שלא תשכנעו את המתנגדים שכן יגיעו, בצורה בוגרת
ואחראית שהמעשה נכון והדרך טובה?
בדיוק על זה קמה הצעקה..
על המידור והקביעה למי מותר ולמי אסור,מה הקונספט
אם זה לקהילה שלמה...

חומר למחשבה?
אולי..

באופן אישי לא אגיע להחריב עולמות, זו לא דרכי,
אבל אני מניח שיש אחרים שימחו לדעת שהמהלך הזה
נועד לכולם, אפילו אם הם מתנגדים..

ככל שהבדלנות תעצם- כך גם ההתנגדות.
אשמח להעביר לך משהו שקיבלתי היום,עוסק באותו נושא,
ויודע מה? נשמע מתון והגיוני למרות שגם שם היו לי באופן
אישי הסתייגות..

לומר לשליטה,בליסאנה,לך,לכל אחד אחר שאני לא אוהב את זה מותר לי ולאחרים, לומר לכם מה ללבוש זה כבר גובל בטיפשות..ואני בכלל מפחד וצרחן, אבל לא טיפש..

:)

לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - זהו שלא ניתן להקים משהו ולגבש אותו, כאשר אנשים לא בעדניקים לרעיון מסיטים את הדיון.
לא ניתן להגיע לקונצנזיוס מוחלט. ניתן להגיע לרוב מוחץ. הדרך לכך לדעתי, היא לגבש דרך, ואז להציג אותה לכולם.
מוזר שאני כותב את זה עכשיו כשפרשתי מהפורום. אין בכך כדי לפגוע בעובדה שאני עדיין תומך בכרעיון. לדעתי האופן בו זה מנוהל שם, לא נכון.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י