סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 7 שנים. 16 ביוני 2016 בשעה 11:47

אני ממשיך לעמוד באולם הגדול. מביט לכל הכיוונים. רואה את המכוניות שחולפות על הכביש ומחכה בקוצר רוח שתחזרי. 

פתאום אני רואה אבק על הדרך. אני לרגע שמח שאת חוזרת אך שהמכונית מתקרבת אני מבחין שזה לא האוטו שלך. אני מתחיל להילחץ, מקווה שהוא רק יחלוף על פני הבית אבל הוא נעצר מול הבית. שני גברים יוצאים מתוך האוטו ונכנסים לתוך הבית. הם נכנסים לאולם הגדול ומיד מבחינים בי. אני מתחיל לחשוש והלב שלי מאיץ. הם זורקים עקיצות לעברי. צוחקים על מצבי. החשש מפניהם התחלף להשפלה. 

הם מתקרבים אלי ואחד מהם משחרר את השרשרת מהעמוד ודוחף אותי אל הריצפה. הוא לוקח את השרשרת ומקבע אותה לטבעת ברזל על הריצפה. 

השני מביא ארגז שזרוק על הריצפה ומתיישב מולי. הזין שלו נשלף מהמכנס. "תעמיד לי אותו" הוא מצווה ודוחף את הזין לפה שלי. הזין שלו מונח בפה שלי ואני מתחיל למצוץ אותו. אני מבין שאין טעם להתנגד. 2-3 דקות עוברות ואני מרגיש את הזין שלו מתקשה בפה שלי. היד שלו אוחזת בראש שלי והוא מתחיל לזיין את הפה שלי. הזין שלו ממלא את הפה שלי והוא מזיין אותי וצוחק להנאתו. הוא ממשיך ככה עוד מספר דקות עד שהוא מוציא את הזין שלו ומיד משפריץ מספר מטחים היישר על הפנים שלי. 

הוא נשען אחורה על הארגז. הזין שלו מתכווץ חזרה לאיטו. הוא קם ומתיישב על ארגז נוסף לידי וחברו תופס את מקומו. מתיישב וגם הוא שולח את היד לפתוח את המכנס. אני מביט בו חסר אונים. כולי מלא מהשפיך של חברו. הוא פותח את המכנס ושולף את הכלי שלו. אבל הפעם לא מדובר בכלי רגיל. הוא שולף מידה XXXL. זה משהו ענקי. למרות שהוא עדיין במצב רך הוא כבר גדול. הוא מכניס אותו לפה שלי ומייד מתחיל לגדול. מהר מאוד הפה שלי לא מצליח להכיל את כל הגודל הזה. אני כמעט נחנק מספר פעמים מהגודל הזה. 

פתאום אני מרגיש משהו מאחורי. החבר השני מתחיל לשחק לי עם החור. הזין בפה שלי מונע ממני להביט לאחור אבל מרגיש משהו חודר אלי. מרחיב את החור שלי. אני לא יודע מה הוא דוחף לתוכי אבל הוא ממשיך להרחיב את החור שלי.

"הוא מוכן" אומר הבחור מאחור ובעל הכלי הענק מוציא אותו מהפה שלי. הוא עובר מאחורי ופתאום אני מבין שהדבר המפלצתי הזה הולך לפלח לי את החור. אני שומע את הקונדום שמולבש ואני מבין שזה מה שיהיה. הוא מתחיל לאט לאט לכוון את עצמו ואני מרגיש אותו לאט לאט חודר לתוכי. תוך מספר שניות הוא בתוכי. זה כואב. אני לא יכול לזוז מהגודל שבתוכי. אני נאנק בחוסר אונים אבל הוא מתעלם וממשיך בשלו. הכלי הענק שלו טוחן אותי ואני משתדל שלא לצעוק.

אחרי דקות ארוכות הוא שולף את הזין שלו מתוכי ואני מרגיש כאילו קדחו בי חור מאחור. הוא ניגש מלפני ומרוקן את עצמו במטחי עזים שלא היו מביישים צינור כיבוי. השפיך שלו מכסה אותי לגמרי ומתווסף לזה של חברו שהתחיל להתייבש. 

הם מתלבשים שניהם ו"מודים" על "שירותי". הם נכנסים לאוטו ומשאירים אותי על הריצפה. 

לאחר מספר דקות אני שומע רכב מתקרב. הפעם זאת את לאחר שחזרת עם השתייה. את נכנסת ורואה אותי על הריצפה עם פנים מלאות נוזל לבן. "אני רואה שעשית חיים שלא הייתי פה" . אני רוצה להגיד לך שאני לא יכולתי לעשות כלום אבל את מביטה בי ואומרת "לא קיבלת לזה רשות ובגלל זה תענש".

את משחררת את השרשרת מהריצפה ונותנת לי לשתות. "עכשיו אתה תענש" את מובילה אותי אחריך לפינה נסתרת במבנה. מזיזה לוח אבן ומתחתיו מתגלת דלת ברזל נסתרת. "היה פה פעם סליק שהיה מוסתר היטב, עכשיו זה יהיה העונש שלך" את דוחפת אותי פנימה אל הסליק מתחת לאדמה. גודלו שני מטר על שני מטר. "פה בטוח לא תוכל לעשות כלום" את סוגרת את דלת הברזל ואני שומע את המנעול ננעל ואת צעדייך המתרחקים שמשאירים אותי כלוא בתא החשוך.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י