סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 1 ביולי 2016 בשעה 17:25

איך שהיא נכנסה הביתה מהעבודה חיכה לה פתק צהבהב על השולחן עם ההוראות שהוא נתן לה לעשות.

 

היא כבר הכירה את תוכן הפתקים האלה מה שישר גרם לה להירטב בין הרגליים. כמובן שהיא לא יכלה להתאפק ולמרות שהיתה חייבת לשירותים קראה מיד את תוכן המשימות שלה לאותו היום ואכן היא לא תעטה לגבי הדברים וגופה מיד הגיב גם הוא.

 

הוא חזר מעבודה מאוחר באותו היום וכבר מהמדרגות הוא הריח את ריח הבישולים שהיא הכינה והוא כל כך אוהב. שפתח את הדלת היא המתינה לו בדיוק לפי ההוראות. הוא שלח לך 20 דקות קודם הודעה שהוא עומד לצאת ועליה להתכונן וזה בדיוק מה שהיא עשתה.

 

המחזה שנגלה לנגד עיניו שפתח את הדלת היה בדיוק מה לפי דרישתו . היא המתינה לו שהיא לבושה בחוטיני שחור בלבד ועם זטג אטבים על הפטמות כשהיא ישובה על הברכיים וממתינה. 

 

איך שנכנס היא השפילה את מבטה ואמרה ברוך בואך אדוני , שמחתי לבצע את כל מה שביקשת ממני ועכשיו אשמח לשרת אותך.

 

"כל הכבוד כלבה", אמר,"היום נתחיל עם הארוחה כי אני מת מרעב והריחות של המאכלים שהכנת מקשים עלי לתפקד".

 

"בשמחה אדוני, אשמח לשרת אותך ולהגיש לך את האוכל" השיבה.

 

הוא התיישב ליד השולחן היא הגישה לו את המאכלים וישבה לידו ורק הביטה בו אוכל בשקיקה את מאכליה מה שגרם לה אושר רב. לאחר שסיים אמר לה לעלות לחדר ולהמתין לו למעלה בזמן שהוא מוריד מהשולחן ומדיח את הכלים. היא ביקשה ממנו להשאיר לה לעשות את המלכה והוא הוריד לה סטירה מצלצלת שמיד הזכירה לה את הכלל החשוב ביותר עבור האדון והוא לעולם לא לשלול כל דבר שהוא שהאדון אומר.

 

היא מיד השפילה מבט ועלתה למעלה והמתינה לו החדרה שעה ארוכה. והוא בכוונה משך את הזמן כי ידע שהציפיה רק מגבירה את התשוקה ולאחר שסיים לנקות את השולחן הלך להתקלח ולהתבשם.

 

איך שנכנס לחדרה היא נדרכה והוא עם הקור רוח שלו מיד פקד עליה, "קדימה כלבה, בואי תשרתי את האדון שלך. אחרי שעשית לי ארוחה כזאת טעימה ומלאת את ביטני אני רוצה לרוקן את הביצים המלאות שלי בתוך הפה שלך"

 

היא מיד ירדה על הברכיים והתחילה להוציא את הזין שלו אבל הוא חייב יותר. הוא משך אותה חזק בשיער והתחיל לתת לה סטירות והיא השתדלה לספוק בשבילו כמה שיותר. בהתחלה היה לה קצת קשה אבל לאחר דקה או שתיים היא כבר הייתה חזק בתוך זה ולמרות שקצב הסטירות התחזק היא כבר לא באמת הרגישה את הכאב רק ריחוף מדהים שכזה באויר.

 

הוא גם חש את זה ואז בבת אחת שלף את הזין והכניס אותו לתוך הפה שלה תוך שהוא בועל לה את הגרון. כל פעם יותר עמוק מה שגרם לה להחנק קצת ורק גירה אותו יותר.

 

לאחר מספר דקות כל החרמנות שהצטברה לו בביצים במהלך היום נשפכה ישר לתוך גרונה מה שגירה אותה בטירוף. היא אמרה לו שהיא ממש חרמנית ואם רק יאשר לה היא תוכל לגמור תוך עשרים שניות אבל הוא סרב ואמר לך שכל תפקידה הוא לשרת אותו ורק מזה היא צריכה לשאוב הנאה. ואם הוא יחליט שהוא רוצה שהיא תגמור זה רק כדי לענג את עצמו .

 

הוא ציווה עליה ללכת לישון במזרן שליד המיטה שלו כשהיא ערומה והוא הלך לישון על המיטה וכך שניהם נרדמו.

 

באמצע הלילה הוא העירה אותה ואמר לה שהוא צריך להשתין והוא רוצה שהיא תשרת אותו בתור משתנה אנושית.

 

היא מיד קפצה ונעמדה על הברכיים תוך שהיא פותחת את הפה. הוא הוציא את הזין והתחיל להשתין , תחילה על השדיים , לאחר מכן על הפרצוף ולבסוף בתוך הפה. הוא ידע כמה שזה מגרה אותה שהוא מתייחס אליה כאלה חפץ, כלי קיבול .

 

תוך שהוא משתין הוא אמר לה להתחיל לאונן. והיא מבלי לחשוב פעמיים התחילה לאונן. מיותר לציין כמה הסיטואציה הזאת גירתה אותה מה גם שהייתה חרמנית רצח כבר מקודם. לאחר שסיים להשתין התקרב אליה אתחיל לתת לה שוב סטירות ולצבוט לה את הפיטמות מה שגירה אותה עוד יותר.

 

היא הגבירה את קצב האוננות ושהייתה ממש קרובה בקשה ממנו ראשות לגמור ,הוא אישר , ותוך מספר שניות היא השפריצה את עצמה לדעת. ואז הוא החדיר לה שתי אצבעות והתחיל להכניס ולהוציא חזק והיא מיד הרגישה שהאורגזמה הבאה מתקרבת עוד לפני שהיא הצליחה להתאושש מהראשונה ואכן כך קרה רק שהאורגזמה השניה הייתה הרבה יותר חזקה ועוצמתיות ומראשונה ואך גם השלישית שאותירה אותה עם סחרחורת קלה.

 

הוא נתן לה לשתות ומיד אחר כך לקח אותה ישר לאמבטיה שם קילח אותה מבלי שהוא נותן לה לעשות דבר. לאחר מכן הלביש אותה והניח אותה במיטתו וכך לאחר לא הרבה זמן נרדמו להם יחד שהם מחובקים ומסופקים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י