אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 22 בספטמבר 2006 בשעה 9:46

נוסע במהירות מאד נמוכה. ככה מרגיש לי נכון. ניצב מולי הר גבוה, יכול לרוץ ולעלות על ההר, בדרכי המהירה. בחרתי בשביל שמקיף את ההר מסביב, פעמים רבות. יש בשביל הזה מהמורות רבות, וההר גבוה נורא. יש הרבה פינות קסומות, שגורמות לפוסע במעלה ההר, לשבת בהם, כדי לנוח מהטיפוס. לעצור רגע, לשבת על זרי הדפנה של השגי גובה. לשערך את הגובה שנותר, ואת בחירת המשעול הנכון להמשך הטיפוס במעלה ההר.
כך פסעתי לי במעלה ההר, לא תמיד בטוח לגמרי בדרכי. אך בכל נקודת זמן, בודק את הבחירה שלי בזהירות. מביט במראה, הרבה מביט. מקבל שיקופים באומץ מהסביבה. זו דרך חתחתים הדרך הזו. לא בגלל שהבחירה שלי רעה חלילה. אלא מפני שהדרך קשה להתמסרות אצל אישה כזו עוצמתית. אישה שגדלה על שליטה עצמית, על אחריות בלעדית לקורות אותה. על לא להוריד את הכתפיים ולו אף לרגע. תמיד ניצבת עם גב זקוף, תמיד בשליטה, תמיד חזקה, ואף פעם לא נכנעת.
אסור בכלל להכניע, אסור בכלל לשבור, אסור להרוס, את יצירת המופת הזו, שיצרו חייה עד כה. צריך מאד בעדינות, לאט לאט. לתת לה לתת את עצמה, מבלי לשבור כלום בדרך. יש תהליכים שמה בדרך, הם עוסקים ברגשות, בתובנות. צריך ים של סבלנות לתת לה להבשיל איתם. לעשות שימוש רב בבלמים כשמתדרדרים בירידה. ממש לאט, ממש בעדינות. דווקא בגלל העוצמה הזו, שצריך לתעל אותה לכיוון מסויים.
הכוח נמצא אצלה בכלל, והיא זו, שעל ידי קיזוזים עדינים בדרך, שאני מנהיג, תגיע בעצמה למקום אליו אני שואף. זה טוב לה, זה טוב לי, זה טוב לנו, המקום הזה. אבל צריך כל הזמן לחכות שתהייה בשלה, להמשך הדרך. בעמל רב מאד, עצרתי את המהירות הזו, ולימדתי אותה להתקדם לאט, ואפילו לבקש את זה. זה חדש ועצום ההשג הזה. זה מקום רך ופגיע, המקום הזה.
אבל אני עדין שמה, רוב הזמן. לעיתים, כשאני מוצא לנכון, אני יוזם קפיצות בהתקדמות, וקורע לה את הלב מבית החזה בלי הרדמה. זו היא מכתיבה את הקצב בכלל, אבל היא לא באמת מבינה, מה הקצב שהיא מבקשת. אני צריך להבין ממנה, מה הקצב האיטי שלה שהיא מבקשת ולהענות לו.
עכשיו באמת, מתחילים ליסוע. עכשיו קיבלתי צ'ק קטן, חתום, ועם כיסוי. ולאט לאט, נשתרך בדרכנו, בדרכי, אל הפיסגה הנכספת.

תודה על המתנה הגדולה והעצומה שנתת לי, אישה מהירה. אותך במתנה. ארוזה בסרט, ובעטיפת מתנה. היום בערב, יום הולדתך, ערב ראש השנה, הזמנת אותי לארוחת ערב שאת מבשלת, אצלך בבית, את ואני, לחגוג את החג, את יום ההולדת, את המתנה הגדולה שקיבלתי. אני חווה אותך פה, מרכינה ראש, בגאווה, זקופה, מלאת עוצמה, רותמת אותה לטובת יחסינו. משלבים את שני מנועי הטורבו שלנו, עם אוחז בהגה יחיד, מצרפים את המנועים שלנו, לנסיעה הרמונית ושקטה, למחוז חפצינו. שהרי בעצם, שנינו רוצים להגיע לאותו מקום בכלל.

במקומות אחרים, שם, את תובילי. כי שם את מכירה את הדרך טוב ממני. שם יש לי המון ללמוד ממך. שם אני אהיה תלמיד, שלך. אבוא בהכנעה, עם ראשי מורכן, לקבל את מרותך, את הדרכתך. כי זו הדרך הכי טובה ללמוד. ככה ממעוף הנשר, וקצת אפילו מהטיול המשותף שלנו עד כה בסוואנה, יש לי ים של המון רב ועצום ללמוד ממך, ואני מאד רוצה.

אבל פה, שם, במקום הזה של בדסם, של התמסרות, של שליטה, של רגשות עצומים ורבים, שם אני המורה, כי אחרת אין שיעור בכלל. שם את תלמידה, ומקבל אותך רק עם ראש מורכן, אן שממילא לא באת ללמוד. ברי לי שיקפוץ לך הראש מדי פעם. אני אהיה סבלני. אוריד לך אותו בעדינות, ולפעמים גם פחות.

זה לא פשוט המסע הזה. ואני לא לגמרי יודע איך לנווט אותו. ביחד, נשלב כוחות, של שנינו. והם עצומים ורבים. ביחד נשכיל למצוא את דרכינו לשמה.

ושוב, תודה לך אישה מדהימה, על המתנה הגדולה והעצומה הזו.

שיהיה לנו ים של הצלחה.
ואתם......
תחזיקו לנו אצבעות בבקשה. כי הדרך ארוכה ומפותלת.

להט ותשוקה{ס} - שנה מופלאה שנת בטיחות ב"נסיעות" ובעיקר טבולה באהבה ושלווה לך איש לאישה שאיתך ולקטנים שלך .. שכבר דיי גדולים}{ הרבה אושר !
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה אישה יקרה
חיבוק גדול
שעשוי להפיג מעט מצער פרידה כואבת
מאחל לך שנה טובה ומתוקה
}{
לפני 17 שנים
ניני - בהצלחה בכל דרך ובכל מסע של ך גורגורוני.
אם במדבר אם בהר , בכל מקום שתצעד,
מאחלת לך הצלחה במסע !!!
שנה חדשה בפתח, המון אהבה לך
ולכל מי שאיתך,
ובכלל

חיבוק ונישוקקק
}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה חברה מתוקה שלי
}{
לפני 17 שנים
ללה - ארוכה ומפותלת...

אתה נופל וקם נופל וקם..

וזו המומחיות שלך לא?
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - האמת שנכון
אבל לא רוצה ליפול
רוצה קצת שלווה והנאה
תודה ללה החדשה
}{
לפני 17 שנים
fullspeed - תודה אדוני
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - איזו עוצמה בשתי מילים
כבוד
}{
לפני 17 שנים
@לוטוס@​(נשלטת) - מחזיקה לכם את כל האצבעות שיש לי חזק חזק}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה יפיפיה
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י