בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. 23 בספטמבר 2006 בשעה 18:57

לרב, כשאת באה לקחת אותי, אני רואה לך אור בעיניים. אור שאומר הכל: געגוע, תשוקה, שמחה, ביחד, שיתוף.
לעיתים את מגיעה בעיניים כבויות ואני כבר מנחשת. שוב שמעת על מקרה מזעזע, שוב תמכת באשה שאת היית היחידה שיכלה לשמוע אותה ולהבין ובעיקר לתמוך. את לא יכולה לשתף בפרטים. בעבר נהגת לומר "היתה לי שיחה מהקו החם". היום את אומרת "מישהי התקשרה להתייעץ" ואני שותקת וחושבת כמה קשה לך בוודאי לדעת כל כך הרבה סודות, לשכוח את היומיום שלך ולהיות לגמרי בשבילן. אני כל כך מעריכה אותך על זה שאת מוותרת על הנוחות שלך, הגוד לוקינג שלך והשקט שלך וממשיכה להיות עמדה חסרת פשרות לנתינה מעצמך למען אחרות.

בימים האחרונים, כשהותקפת שוב ושוב, התביישתי. התביישתי שקומץ אנשים שלא יודע ולו פסיק ממעשייך, מעז להכפיש אותך ולהכנס בך כך. סיפרתי לחבר קרוב שלי מה עובר עלינו כאן לאחרונה והוא אמר "בליס, אני מתבייש בשבילך שזאת קבוצת ההתייחסות שלך. תראי את העולם האמיתי שלך ואת כל מה שיש לך בו ותסבירי לי מה בדיוק את עושה במקום שכזה ולמה מזיז לך מה האנשים האלה חושבים?". ניסיתי לטעון שלא כולם כאלה, שיש כאן אנשים נפלאים, חברי אמת, אנשים שמאמינים בך ובנו והוא שאל: "באמת? אז איפה כל האנשים הנפלאים האלה בדיוק?". לא היה לי מה לומר. שתקתי. האנשים הנפלאים בעיניי באמת שתקו ברובם. ועכשיו, כשסוף סוף הם מדברים, מברכים אותך לחג, שולחים לך מכתבי תמיכה, מתקשרים לומר תודה וחג שמח, סוף סוף גם אני יכולה להרגע ולדעת, שכן, יש כאן כמו בכל מקום אחר, אנשים שישמחו להרוס, להכפיש, להציק, להתלהם ולהוריד אחרים כדי להעלות את עצמם, אבל יש כאן לא פחות אנשים שהתגלו כחברי אמת וכאנשים שבאמת אכפת להם ממילים נדירות כמו צדק ואמת.

אהובה שלי, היתה לנו שנה קשה. שנה של עליות ומורדות, התרחקויות והתקרבויות, שתיקות וצעקות, שמחות ועצב וסקס מדהים והתנזרויות ובכל השנה הזאת, היית איתי גם כשלא היה קל, גם כשאני הקשיתי, גם כשאני ויתרתי. תמיד מבינה את האוטומטים שעומדים מאחורי חלק מהתגובות, את הצורך שלי בהכי ביחד ואז הצורך בספייס ובלבד. התברכתי בכמה אנשים בעולם שמקבלים אותי בדיוק כמו שאני, על הטוב ועל הרע ואת מעל כולם, אוהבת אותי כמו שאני.

שנה חדשה היא הזדמנות מצויינת לומר לך כמה אני מעריכה אותך על מי שאת כאדם ועל מי שאת בשבילי. כתבת כמה זכית בי ואני רוצה לומר לך, שאיתך בפעם הראשונה למדתי מה זאת אהבה שבה את מקבלת לא פחות משאת נותנת, שיכולים להכיל אותך לא פחות ממה שאת יודעת להכיל, איך את אומרת תמיד? אהבה היא כשאושרו של השני חיוני לאושרך. יקירתי, האושר שלך חיוני לאושרי, העצב שלך מעציב אותי. נדמה לי שזה אומר שאני ממש, אבל ממש, אוהבת אותך:)

בשבוע הבא נפרד לשבועיים. אני טסה לתאילנד, את נשארת כאן. זאת הפרידה הכי ארוכה שלנו בשנתיים האלה מאז שאנחנו יחד. אני נוסעת בלב הרבה יותר שקט כשאני יודעת לכמה תמיכה ואהבה את זוכה.

נשיקות ושנה טובה ומאושרת. שנה של אהבה.

השיבומי המתקתק​(מתחלף){בדסמית} - עונג לקרוא אותך

(אור לא להרביצלי!)







(בעצם, כן להרביץ)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - נו טוב מתוק, אתה מבקש כל כך יפה...
תסתובב ותבליט את ה... :))
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה מתוק, אני אוהבת לקרוא אותך מדבר:)
וחוץ מזה, תפסיק לעשות טיזינג לאור, בסוף באמת תחטוף:))
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - נשמתי,
הייתי צריכה לחזור ולקרוא את הדברים שוב, כדי שאוכל לחזור ולנשום בצורה סדירה.

תודה זוגתי.
לא הייתי יכולה לעשות שמינית ממה שעשיתי בשנתיים האחרונות ללא תמיכתך ועידודך.

את כאן תמיד, לצדי. מקשיבה, מעודדת, דוחפת קדימה. אני יודעת לעשות הרבה רעש בעשייה שלי, אבל את, אישה שלי, את הכוח שלי.
את העולם כולו אני מוכנה להמיר בתמורה לחיוך ממך שמאיר את העיניים שאני כל כך אוהבת.

יקירה שלי,
את כל הקשיים שהיו ועוד יהיו לנו - את שווה. טוב הלב שלך, היושרה שלך, האומץ שלך לעמוד על האמת שלך, המוחלטת, ולפעמים מול עשרות מלעיזים. את המגדלור שמורה לי שוב ושוב את הדרך.

אהובתי,
את מדברת על העשייה שלי ושוכחת כמה פעמים סיפרת לי שבדיוק שוחחת עם סאב/ית דומ/ית בתחילת דרכם, שביקשו להתייעץ.
המפגש שארגנו יחד, יחד אהובתי, לא היה מתקיים לולא נידבת את ביתך לקיומו.
את עושה לא פחות ממני, רק בשקט.

אני אוהבת אותך, ואני כאן, כדי לחיות את שארית חיי לצדך.

את נוסעת ואת תחזרי. רק דירבאלק, מהומה אחת ואת על המטוס חזרה מתאילנד. אני לא מוכנה לאבד את האישה שלי בגלל שום מהפכה.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - ואהובתי,
שתינו היינו מוערכות מאוד בקהילה הזו בעבר. את על ידי הסאבים/יות שהיו לך, אני על ידי הסאביות שהיו לי, ושתינו על ידי מי שקראו את קורותינו.

שתינו הקרבנו חלק גדול מהגוד לוקינג שלנו בשנה הזו באאוטינג שהיה. אני בכך שמי שלא הבינו או הכירו נבהלו לשמוע על הפיצול, ואת בכך שבשל דבריה של אישה אובססיבית אחת, נתפסת פתאום כ"מתעללת נפשית בסאבית אומללה".

מאז ועד היום, יש את האנשים שטורחים לנסות ולתקוע לנו את ה"עובדות" הללו שוב ושוב בכל עשייה שלנו, בכל ניסיון לעשות דבר טוב למען הקהילה הזו.

אבל אלה שמשתמשים בסיבות הללו כדי לנסות לתקוע טריז בכל עשייה - הם אנשים קטנים. הם אנשים שלא רואים לא אותך, לא אותי ובטח שלא את טובת הכלל.

בכל קהילה שהיא יש אנשים כאלה. את נעלה עליהם. בעברית פשוטה, הם לא מגיעים לך לקרסוליים.

יש את האנשים שיודעים מי את. שקוראים אותך, אותי, את הבלוג של קלייר, את התגובות שלך למעשי עוולה. יש את אלה שמעריכים אותי, ואני יודעת כמה רבים הם האנשים שמעריכים אותך.

אני גאה להיות בת הזוג שלך.
את האדם הטוב ביותר שהכרתי בחיי.
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה ממי שלי, את השאר כבר אמרתי בעל פה:)
לפני 17 שנים
אביב6363​(שולטת) - מה כבר יש גם דומית מסוכנת??חחחח
נו שויין-----נתחיל להכין רשימה-חחח
לא יודעת על מה מדובר--מה הסיפור
אבל באמת---בלסינה ,אל תתיחסי מתוקה,עזבי----חבל
על המאמצים,הכוחות,והמשאבים.

אלה שמשעמם להם,ימשיך לשעמם להם,ויחפשו רק מה לעשות כדי להזיק,כדי להפיץ פנטזיות שלהם.

תני להם לטבוע לבד בביצה שהם הכינו.

שנה טובה ומתוקה
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - היי אביב וברוכה הבאה לבלוג שלי:)
תודה על הכל ושתהיה לך שנה נפלאה ומתוקה.
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - יש אנשים שמנסים לשנות את העולם. עד כמה שזה אפשרי... ויש לזה מחיר. את ואור משלמות את המחיר הזה, אבל אתן ממשיכות. רוב האנשים, כמוני, מעדיפים לשתוק ולחיות בשלווה ובשקט בפינה הקטנה שלהם. לא להתערב בבעיות של אחרים. אבל אנחנו מודעים - אני בכל אופן מודעת מאוד - לחשיבות של המעשים של אותם אנשים שלא יכולים להשאר בשקט. ושכן סופגים את האבנים.
אני מקווה שהמילים שלי ושל אחרים נותנים לכן את הכוח להמשיך - גם כשהן נאמרות בשקט... ואני יודעת שאתן נותנות אחת לשניה את הכוח להמשיך.

שנה טובה - ושכל שנה תהיה קצת יותר טובה מהקודמת.

י.
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - סקרלט מתוקונת, תודה על המילים החמות.
אני מאחלת לך ולזוגתך שנה של זמן לאהבה הענקית שלכן ואת יודעת מה? גם זמן וגם מלא כסף:)
נשיקות
לפני 17 שנים
alona. - אתן באמת מסוכנות.















להכיר אתכן זה להעריץ ולאהוב..כל אחת לחוד ושתיכן יחד.
וזה מסוכן.
:)

לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - אלונה, הפירגון שלך מקסים והלוואי שכולם היו כמוך.
תודה מתוקונת ושתהיה לך שנה של אהבה סוחפת, מרגשת, הדדית ומסעירת חושים.
לפני 17 שנים
תמימות מטעה - תראי, אי אפשר שכולם יהיו כמו אלוני. אלוני היא מאד מיוחדת. אבל אפשר שלפחות הסאבית הסוררת שלה תנסה לסנכרן את מחשבותיה באופן מתואם...
אי לכך ובהתאם לזאת אני חותמת על הסכמה מלאה עם מה שהיא אמרה :)

ולגבי כל הרפש שיש פה - בבוץ כמו בבוץ, כל תנועה גורמת לך לשקוע. והרפש בחוצפתו עוד דבק בך. אני אישית פעם הייתי פייטרית חסרת אבחנה (כמוכן) והייתי משתדלת לזהות צדק ולרדוף אותו. אחרי זה גיליתי שחבל לבזבז אנרגיות על דברים שוליים, וצריך לשמור אותן לדברים האמיתיים. לפעמים במלחמות מהסוג הזה שוכחים מהו עיקר ומהו טפל. אז להזכירכן העיקר הוא שהיו לכן כוונות טובות לגמרי. וכל מה שהיה מסביב אולי בא ללמדכן על הדרך לעשות את הדברים האלה. המילים הנבזיות ממילא חסרות משמעות.
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - מותק, התמימות שלך מטעה:) בהחלט יש צדק בדברייך ותלמדי מגבירתך יה סוררת (בלי קשר לפוסט הזה), יש הרבה מה:)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י