סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 7 שנים. 19 באוגוסט 2016 בשעה 14:27

אני מאוד אוהבת את המתנה שלך לטו באב. גם אני הכנתי לך מתנה לטו באב. 

הזמנתי לנו צימר ללילה. אנחנו ניכנס לאוטו. אני אשים את הכתובת לוויז ואתה תיסע לפי ההוראות. נגיע לצימר מבודד. עם ג'קוזי מול הנוף. 

נתיישב בתוכו עם כוסית יין. אתה תתפשט לגמרי. אני אכנס עם בגד הים שלי. אתה תבקש ממני להוריד אותו ואני אענה לך "סבלנות". אני אניח עליך את הרגליים שלי ואתה תעסה אותן בעדינות. ככה נשב בשקט, נהנה מהנוף. אני אראה את המבטים שלך על החזה שלי. מחכה שהבד יתקלף . 

דפיקה בדלת, אני אצא מהמים ואגש לדלת. אני אחזור מלווה בבחור. "ארוחת הערב הגיעה" אני אכריז. אתה תצא מהמים ותתנגב. תיקח את הבגדים שלך ואני אגיד לך שלא ושתסדר את השולחן בינתים, שלוש צלחות. 

אני אכנס למקלחת ואצא לבושה בהופעה שתטריף אותך ואותו. אני אבוא אליך ואלחש לך מי זה והבעת הפנים שלך תגרום לי לחייך. אמרתי לך שהוא עושה לי את זה. ועוד יותר תופתע שאני אספר לך שכבר ניסיתי אותו. לא מזמינים מישהו לטו באב בלי לנסות קודם.....

וגם אזכיר לך שקניתי משהו סקסי השבוע ולבשתי אותו מתחת להופעה.

אנחנו נאכל שלושתנו ארוחת ערב אני בהופעה הזאת שתוציא לך את העיניים והוא לבוש בטי שירט וג'ינס. רק אתה עירום ואני נהנת מהמהוכה שלך. 

אבל הקינוח יהיה מיוחד וארוך. אני אקשור אותך על הריצפה ליד המיטה. אכסה לך את העיניים. אתה לא תראה כלום אבל תשמע הכל. איך הוא מגיב לבגד הסקסי שלי. אתה תשמע את המגע שלנו. תשמע אותי גונחת. תשמע את הקולות שלנו. הנשימות המואצות. את הגמירה שלי ושלו. אתה תדמיין איך הוא אוחז בי. תופס את השדיים שלי, יורד לי. תדמיין את הלשון שלי על הזין שלו ואיך הפה שלי סוגר עליו, מענג אותו. 

זה יימשך כל הלילה כמעט עד שלפנות בוקר נירדם. אתה לא תצליח להירדם מהר עד שהעייפות תכריע אותך.

שתתעורר כבר יהיה בוקר והקולות שיעירו אותך יהיו מהמיטה. סיבוב פרידה ללילה סוער. הוא יקום, יתקלח וישתה קפה. הוא יצא לא לפני שיבוא לתת לי נשיקת פרידה ארוכה ורטובה. 

רק אז אני אשחרר אותך. אתה תעלה למיטה לידי, כיסוי העיניים ירד ואתה תראה את השאריות שלו עלי. אני אגיד לך ללק הכל, לנקות אותו ממני עד הסוף ואתה תעשה. שתסיים אני אחבק אותך חזק אלי. תיצמד אלי חזק. תרגיש אותי וכל כך תרצה אותי.

אז נקום ונכנס למקלחת ואתה תסבן אותי. תשתה אותי מלמטה. תעריץ כל חלק בגופי. 

בסוף נשב לאכול ארוחת בוקר ואני אגיד לך "יום אהבה שמח"

Fresh meat - איך התענוג הזה מביע את האהבה שלך כלפי בן הזוג הקשור ?
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י