סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 9 בספטמבר 2016 בשעה 12:53


יום שלישי נתקעתי במשרד עד מאוחר.
אני יורד למטה , מנסה להניע את הרכב ולא מניע.
לאחר מספר נסיונות כולל עזרה מאחד העובדים שלי שהביא איתו כבלים התיאשתי והזמתי שגריר.
אני ממש לא בן אדם דתי אבל ביהדות אומרים שצריך לדעת לברך על הרעה. שזה במילים פשוטות , גם שקורה לך משהו נאחס תגיד תודה כי אתה לא באמת יודע מה היה קורה אילו ... ובסופו של דבר הכל לטובה.
ניסיתי לנגיד לעצמי את זה למרות שממש היה בא לי לקלל את כל העולם ואחותו או לפחות לסשן.

משגריר ציינו שזה יכול לקחת עד שלוש שעות ואני אמרתי לעצמי שהערב רק הולך ו"משתפר".

פתאום אני מקבל הודעה, "מה נשמע?"
סיפרתי לה את השתלשלות האירועים והיא הביעה אמפטיה.

אנחנו מכירים לא הרבה זמן. היא חדשה בעולם השליטה אך לחלוטין שייכת לו. כך אני אוהב אותן, חדשות אבל שייכות (לא סתם וניליות שמחפשות זיונים אגרסיביים), שאני יכול לעצב אותן בדיוק כמו שאני אוהב.

פתאום הבנתי שהיא נמצאת לא רחוק מהמשרד שלי והמוח הסוטה שלי כבר התחיל לרקום סשן ביתוק בתולין בדסמים.

אמרתי לה,"את מגיעה למשרד שלי עכשיו!"
היה ניתן לשמוע את המצוקה בקולה. היא אמרה שהיא לא התארגנה לקראת זה. אפשר היה לשמוע איך הפה שלה מתיבש וקשה לה לבלוע את הרוק. אבל ידעתי גם כמה היא רוצה לרצות אותי.
אני רק עניתי,"עכשיו!"

אחרי עשרים דקות היא כבר הייתה מתחת למשרד.
באתי לקרתה, ראו כמה הסיטואציה מביכה אותה. היה לה קשה להסתכל לי בעיניים והיא לא הפסיקה לשחק בשיער.

היא החנתה את הרכב שלה ואיך שהיא יצאה חיבקתי אותה חיבוק חזק כזה. הרגשתי שהיא צריכה את זה. עלינו למשרד שהיה כבר ללא כל נפש חיה.מדדתי אותה תוך כדי. מילפית עם גוף בדיוק כמו שאני אוהב.נראת צעירה במליון שנה מגילה (או ממה שסיפרה לי שהגיל שלה). חזה מושלם עומד כאילו לא שמע על הגרביטציה . תחת מדהים שגורם לי לגירודים בכף היד. מבט שממש היה בא לי לטרוף.

איך שנכנסנו משכתי אותה בשיער לכיוון אחד החדרים. ראיתי שזה ממש משפיע עליה. שקצב הנשימה שלה כמו של חתולה (שכלב רודוף אחריה). התחלתי עם סתירות קלות. לא משהו רציתי רק לתת לה להתרגל לרעיון. עשיתי הכנה מנטלית בימים האחרונים. סיפרתי לה על העולם שלנו ואיך שהוא משתקף דרך העיניים שלי. אמרתי לה מה אני מצפה ממנה ואיך בדיוק אני רוצה שהיא תשרת אותי. אבל למרות כל ההכנה אני יודע שכשנפגשים זה אחרת. יש עת הויזואליות , את המגע , את הריחות והטעמים. החרמנות לובשת צבע אחר, הצורך לבעול בצורה אגרסיבית החל להתפשט לי בכל הגוף אבל החזקתי את עצמי.

הרגשתי שאני רוצה לטעום אותה. קרבתי אותה אלי תוך שאני עדיין מושך בשערה ואתחלתי לזיין את הפה שלה עם הלשון שלי. היא הייתה טעימה. ורעבה. היה ניכר שהסיטואציה מטריפה אותה. תמיד אני מקנא באילו שזה עתה עושים את הצעדים הראשונים התוך עולמיינו האפל. כמאמר הקלישה ,אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני. ואין הזדמנות שניה לאבד את הבתולין הבדסמיים.


אמרתי לה,"ידיים מאחורי הגב!" רואו עליה שזה הלחיץ אותה אבל היא זרמה. המשכתי להמטיר עליה סטירות והתחלתי לשחק עם השדיים המושלמים האלה שלה. לשתי צבטתי . היא מאוד רגישה בפיטמות וכל נגיעה שלי הקפיצה אותה לשמיים מה שגרר צווחה אדירה ועוד סט של סטירות ממני.

לאחר שהורדתי לה את החולצה החלטתי שהיא כבר מוכנה לשלב הבא. אמרתי לה להסתובב ולשים ידיים על השולחן תוך שהיא עומדת ומבליטה את התחת . יש משהו בתנוחה הזאת שמגרה אותי בטירוף. יש בזה משהו זנותית שממש מעורר את השולט שבי להתנהג בצורה אגרסיבית וחייתית. מדדתי את התחת שלה. אהבתי את מה שראיתי. התחלתי לתת לה ספנקים עדינים. ואמרתי לה שאני רוצה שהיא תבקש יותר חזקים. זה משהו שאני תמיד עושה עם נשלטות חדשות נטולות נסיון. כך הן חשות ביטחון. זה ריגש אותה בטירוף. הורדתי לה את המכנסיים ואת התחתונים עד הברכיים ואז התגלה לו התחת המדהים שלה. רק המחשבה על זה מעמידה לי את הזין בטירוף. אתחלתי לתת לה סטירות קלות בתחת ולאט לאט לעלות את העוצמה. נתתי לה להתרגל . בהחלט אפשר היה לראות שזה מרטיב אותה בטירוף אבל ליתר ביטחון העברתי גם מדי פעם את האצבע לבדוק את רמת הלחות בכוס שלה שדי הפך לשלולית.


רציתי לטעום אותה. אז השכבתי אותה על השולחן ופיסקתי לה את הרגליים והתחלתי לטייל עם הלשון שלי מסביב לדגדגן תוך שאני מחדיר שתי אצבעות לכוס. בשלב הזה היא השמיעה קולות שלא היו מביישים זמרת אופרה מהשורה הראשונה מה שרק יותר העמיד לי את הזין (אני חולה על "צעקניות").

בשלב הזה כבר הרגשתי שהיא מוכנה ואמרתי לה שאני רוצה להשתמש בחור של התחת שלה ולשפד אותה על הזין שלי. אין לה כמעט בכלל נסיון אנאלי. הנסיון היחידי שהיה לה התרחש לא מזמן וכלל הכנה מוקדמת וחומרי סיכה. היא נלחצה מהרעיון ואמרה שהיא לא עשתה הכנה או לכל הפחות מקלחת כי האצתי בה להפגש מיד. זה לא כל כך הזיז לי. הרגשתי שאני רוצה לכבוש אותה אנאלית ודי אהבתי את הריח שלה.

תוך שהיא חוזרת לתנוחה המקורית של עמידת ריש עם ידיים מותוחות קדימה והתחת בולט. התחלתי לתת לה ספנקים שהיו כבר לא הכי עדינים. בכל ספנק הרגשתי איך היא מתחרמנת יותר ובכלל איך כל הסיטואציה מטריפה אותה. אחרי שהתחת שלה החליף גוון הרגשתי שאני חייב לנעוץ את הזין שלי שהיה ממש קשה בתוך התחת שלה. אני הכי אוהב בעולם לכבוש אנאלית יש בזה משהו חייתי שגורם לי להרגיש את בעילה האסורה ואת השליטה המוחלטת. בדרך כלל אני לא מזיין כלבות שלי בכוס. זיון בכוס זה לונילים או למקרים מאוד מיוחדים בהם מגיעה לכלבה פרס מיוחד.

בגלל שלא היה לי חומר סיכה השתמשתי בחומר סיכה טבעי, רוק. הרטבתי קצת את האצבעות שלי עם הרטיבות שלה ועם הרוק שלי והתחלתי להרחיב לה את הפתח מאחורה. היא חששה אבל אמרתי לה שתסמוך עלי. לאט לאט הנכנסתי אצבע ועוד אחת והרגשתי שזה מטריף אותה. שהרגשתי שהיא מוכנה מיקמתי את הזין שלי בקצה הפתח שלה ובקשתי ממנה לשפד את עצמה על הזין שלי. תחילה היא חששה אבל די מהר היא החדירה אותו עד הסוף ועם עוד קצת תוספת של רוק הוא נכנס בקלות כאילו נולד שם.

כך קדחתי לה בתחת בקצב הולך והתגבר. הרגשתי שהחור שלה מתקווץ סביבי. במקביל התחלתי לתת לה ספנקים בקצב שהתאים את עצמו לקצב שקדחתי לה בתחת. ככל שאני מגורה יותר אני הופך ליותר אגרסיבי וכך היה. ביקשתי ממנה לגעת בעצמה במקביל בכוס ותוך לא הרבה זמן היא התפוצצה על הזין שלי באורגזמה מטורפת שלוותה בצרחות שחששתי שיעירו את השומר המנומנם בכניסה לבניין.

מיד לאחר שגמרה הוצאתי את הזין שלי ומשכתי אותה בשיער כלפי מטה ונתתי לה ללקק לי את הביצים שאני מאונן בטירוף מול הפנים שלה. אחרי עוד מספר לא גדול של ליקוקים רוקנתי את כל החרמנות שהצטברה לי בביצים על השדיים המדהימים שלה תוך שהיא מורחת על עצמה את תערובת התשוקה שהייתה הזכר היחיד למה שהתחולל שם כמה רגעים קודם.

לאחר מכאן עברנו חדר ועשינו סיבוב נוסף שבתזמון כמעט מושלם (היא כמעט גמרה בשנית) הסתיים בצילצול של הבחור משגריר מתחילת הערב, שאז כל כך רציתי שיגיע ... מי חשב שכך זה יגמר.

לכן תמיד תברכו על הטוב ועל הרע.

 

אשת לפידות n​(שולטת) - למה למה נכנסתי לקרוא יא סוטה!!!!.
ואין על הנשיקות שלך.מנסיון.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מי חולה עליך מי? במיוחד על הרטיבות הזאת שיש לך בין הרגליים שאת חרמנית ואיך לא על הנשיקות האלה שלך.

התגעגעתי אליך בלונדה שלי }{
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - טוב נו מודה בעובדה,עכשיו הזקרת לי את הבוקר אוף איתך,אה ברור שאני רוצה הכל בדיוק להפך כן??
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - ברור לחלוטין נשמה שלי. אז יאללה לכי על זה אחרת תתפטפי כל היום;-)
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - אם היה מי שגורם לי לטפטוף הזה פנוי,הוא היה מסכן עכשיו.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אמממ אני בטוח
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י