בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיוחד כמו כולם

לפני 7 שנים. 8 באוקטובר 2016 בשעה 13:50

האם רצון והסכמה מכשירים כל דבר בבדסמ? 

מי שקרא את הכללים בכניסה יגיד לא! צריך גם בטוח ושפוי, ובטוח ושפוי לא יכול להיות שכל אחד יחליט לעצמו, את הקטע הזה כבר כללנו בהסכמה. ויש כאלו שתאוות הקניבלזים שלהם נראות בטוחות הרי הכל יחסי. 

אז צריך שמישהי תחליט ותקבע לכולם.

אבל מי קובע מה זה בטוח ושפוי? מי שהמציא את הבדסמ? אולי מלכות והאדונים כי הם בעלי הכח כאן, או בעצם רק השפחות והעבדים כי הם אלו שמסכנים את עצמם.

 האם רק מי שמזדהה כבדסמי כי אחרים לא מבינים תעניין, או אולי רק מי שמבחוץ כי הוא יהיה אוביקטיבי באמת ולא יתן ליצר המיני להכריע מצד שני אולי סתם יציק לו בעין הוינלית הסוטים האלו? בעיה, כולם עם אינטרסים. 

אז פשוט ניתן לנורמות של הקהילה באופן טבעי להכריע, השוק חופשי ינצח ויגיע לאמת.

אבל גם השוק החופשי כבר יודע שאין כזה דבר מושלם, הקהילה דואגת לעצמה ולא לחבריה, מושחתת כמו כולם היא רק רוצה להתקדם במעלה הדרגות, הבדסמית מול הוינלה המשעממת. היא תגיד שכל מה שעושים בקהילה זה במקרה בדיוק בול על הקשקש בטוח ושפוי, רק כדי שיפסיקו ללכלך עליה אנשים שקיבלו איזה תעודה.

 

אז איך נכריע? האם יש בכלל אמת כזאת אוביקטיבית למה זה בטוח ושפוי ומה לא?

המסקנה היחידה שאפשר לדעתי להגיע אליה זה שזה צריך להשאר דיון פתוח, ושכולם כולל מי שחושב ש cbt זה רק שיטת טיפול יכולים לדון ולהביע דעה גם אם מפתה להשתיק אותם עם צרוף קסם כלשהו של פוביה, ושאין איזשהי סמכות עליונה שהיא זו שיודעת.

את הדעה שלי לגבי מה זה בטוח ושפוי אכתוב אולי בפוסט הבא.

 

 

Blue eyed bender​(שולט) -
א. זאת אכן סוגיה מעניינת, ויפה שהעלת אותה.
ב. מי קבע את ה״כללים בכניסה״ בכלל??
ג.בכל מקרה לגבי ה״שפוי״ אני חושב שזה דיי ברור, לפחות בהגדרה, הכוונה שה״רצון וההסכמה״ באים ממקום שהאנשים שפויים ואין ניצול של מחלות נפש או השפעות של סמים ע״מ להביא מישהו למצב של ״הסכמה״.
ד. ״בטוח״ - זה הכי מורכב לדעתי, יש פה עיניין של שיקול דעת. סטוץ ונילי עם מישהו/י זר/ה בלי קונדום זה בטוח? אני לוקח את זה כאל תעשה לאף אחד מהמשתתפים (כולל עצמך) שום דבר שאת לא מרגיש איתו בטוח.
ה. מה זה cbt?
לפני 7 שנים
dror30 - א. תודה
ב. נכון
ד. נשמע כלל סבבה אם כי זה מוביל גם שכל אחד מחליט לעצמו מה זה בטוח, והמטרה להבנתי בבטוח ושפוי זה להגיד שיש דברים שפוגעים/לא בטוחים בלי קשר להרגשה האישית.
ה. שיטת טיפול התנהגותית שבה מתעללים באיבר מין/ביצים של גברים בשביל הנאה/חינוך. או לחילופין שיטת טיפול התנהגותית שבה עובדים איתך על שינוי תפיסות הלא מציאותיות שקיימות אצלך תוך כדי רכישת הרגלים והתנהגויות חדשות, אישית מעדיף את הראשונה אבל בטיפול אצל כל אחד עובד משהו אחר.
לפני 7 שנים
Blue eyed bender​(שולט) -
למדתי משהו חדש היום (:
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - שפיות היא עניין סובייקטיבי ולכן מה שחשוב ומכריע זה רק אם לכל מי שמשתתף טוב עם הנעשה.
אם טוב להם בשלב הרעיון, בזמן הביצוע ולאחר מעשה- הכל סבבה. אם באחד השלבים משהו חא תקין, כאן הבעיה.
בטיחות היא פשוט לא לעשות נזק בלתי הפיך פיזית או נפשית, לכן צריך ללמוד איך לבצע אקטים מסויימים על מנת לא לפגוע פיזית ולשמור על תקשורת פתוחה וכנה על מנת לא לעשות נזק במובן הנפשי.
לפני 7 שנים
dror30 - נזק נפשי וגם פיזי אלו גבולות לא ברורים, יהיו שיגידו למשל שלשים מישהי בכלוב 24/7 זה התעללות וגורם לנזק נפשי גם אם זה הרצון שלה, ויהיו שיגידו מה אתם מתערבים, יהיו תיאורי סשן שיראו לחלק כהתעללות גם אם לא עברו על כללי בטיחות ולחלק כשליטה סבבה, אין לי בשלוף דוגמאות אבל זכור לי שקראתי לא מעט לאורך השנים תיאורי סשנים כאלו שהיו מעוררי מחלוקת. בנוגע לפיזי אז יש כאלו שסבבה עם לקיחת סיכונים ויגידו אל תתערבו זה הגוף שלי ובכל דבר יש סיכון, גם כאן זה לא כל-כך ברור.
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - בגלל זה העניין לא נשען על רצון בלבד אלא על הרגשות הפנימיים של המשתתפים בנעשה לפני, תוך-כדי ואחרי.
משתדלים לעשות את המקסימום לא לפגוע ומבררים את כל מה שצריך לפני, נשארים ערניים במהלך הסשן וכמובן משקיעים את המקסימום גם באפטר-קר אחרי.
נזק תמיד יכול להופיע. גם סשן קליל ובנאלי יכול להיות לעורר טריגר, אפילו סקס ונילי "שפוי" יכול לעשות את זה.
מה שניתן לעשות זה לחשוב טוב לפני מעשה כדי למנוע אותו ולתכנן מה עושים במידה והוא מתחרש.
במידה והפרטנרים מקיימים את אלו סימן שהם פועלים ממקום תקין ולא מאימפולסיביות או ניצול אגואיסטי. ככה אני מגדירה בטיחות ושפיות.
לפני 7 שנים
dror30 - אחלה הגדרה :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י