שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 7 שנים. 13 באוקטובר 2016 בשעה 18:00

מקור, לא ידוע. ציטטתי מהאתר של שירי ליבשטין. למרות ששמעתי את הסיפור מהאקסית שלי.

***

מריה, שהייתה אישה לא מבוגרת ולא צעירה, לא שמנה ולא רזה, לא יפה ולא מכוערת, לא חכמה ולא טיפשה, פשוט אישה.... בשום מקום לא התייחסו אליה באופן מיוחד, ברוב הפעמים אפילו לא אמרו לה שלום. כשנכנסה לעבודה בבוקר, מעולם לא התחילו איתה, או התענינו לשלומה, ולא היו לה הישגים מרשימים או הצלחות מיוחדות בחיים.

בוקר אחד בדרכה לעבודה ברגל, אחרי ששוב שום מונית לא עצרה לה, היא נעצרה לפני חנות כובעים ומשהו משך אותה להיכנס פנימה. על המדף ממול היא הבחינה בכובע סגול יפהפה, אחרי שהביטה ימינה ושמאלה וראתה ששום איש לא מבחין בה, היא הורידה את הכובע מהמדף ומדדה אותו.  
באותו הרגע שמעה קריאה של ילדה קטנה שהייתה עם אימא בחנות "תראו איזה אישה יפה". הדבר הסב את תשומת לב שאר הקונים שהנהנו לאות הסכמה.
המוכרת שהתפלאה איך לא שמה לב כמה הכובע הזה מיוחד, אמרה בהתרגשות שהיא מזמן לא ראתה לקוחה שהכובע כאילו נוצר עבורה ממש.
מריה שהסמיקה לנוכח המחמאות הביטה בראי ואכן אהבה את מה שראתה שם. היא נגשה לדלפק במהירות שלמה ויצאה לרחוב כשחיוך גדול משוך על פניה.

בדרך למשרד כשחלפה על פני הקפה הפינתי, שרק לה גבר שישב שם, כשהרימה את ידה עצרו שלוש מוניות ורבו עליה. האנשים ברחוב הביטו בה בהערצה. בכניסה לבניין פתח לה השוער את הדלת ואף ליווה אותה למעלית. הבוס שברך אותה לשלום, הזמין אותה לארוחת צהריים ואף התחיל איתה.

לפנות ערב כשחזרה הביתה, פתחה אימא שלה את הדלת ושאלה בפליאה: "מריה מה קרה היום? את נראית כל כך יפה, יש בך משהו קורן שמזכיר לי אותך כילדה".
כן אמרה מריה זה הכול בגלל ה.... היא הושיטה את ידה כדי להוריד את הכובע, אבל גלתה שהוא לא שם. איפה שכחתי אותו? חשבה לעצמה אולי במשרד?...לא. אולי במונית?....לא. אולי בבית הקפה?...לא. ואז נזכרה - היא שילמה על הכובע, אבל מרוב התרגשות השאירה אותו על הדלפק בחנות ויצאה.

 ***

אני טוען, זה מכבר, שכל העולם הזה מג'ונרט (מהמונח To Generate). אנחנו יכולים לג'נרט לנו את העולם שנרצה. זו מיומנות שמחייבת השקעה בנושא.

עד לא מזמן, היו לי שבע שנים רעות. פשוט אסונות נחתו עלי מכל הכיוונים, כל הזמן. לפני כשנה, החלטתי שאני מג'נרט לי עולם של המון שנים מאושרות והצלחתי. יש לי אפילו מלא עדים.
יש לי אפילו הסברים מלומדים בנושא. אך זה לא המקום ולא הזמן.
אסתפק בלינק לסרטון מצוייר קצר (5 דקות) ומקסים ומדעי. יש בו אפילו כתוביות בעברית. הוא עוסק בנושא ממכניקת הקוונטים. הנושא הוא: "ניסוי שני הסדקים" שעוסק באספקט מסויים של תופעת ההתאבכות.
הסרטון לא ממש טכני ולא מחייב ידע מוקדם כלשהו. לדעתי, הסרטון הזה הוא הוכחה פיסיקלית מדעית, חלק מההוכחה, שהעולם הזה מג'ונרט בעצם.
 
 
***
אני מאחל לכולכם, כובע סגול כזה.
ג'נרטו לכם עולם מקסים. זה הכי שווה.
 
cיגי - כבר מהשורה הראשונה. נזכרתי בסיפור. חושבת אפילו שהיה ארוך יותר. כדי להמחיש את תחושתה למרות שלא חבשה בכלל את הכובע.
סיפור נפלא:)
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - אכן סיפור נפלא. גם אני אוהב אותו מאד. }{
לפני 7 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - סרטון מעולה
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - אכן סרטון משובח ביותר. }{
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - פוסט נהדר :) הזכיר לי נשכחות.
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח. ברוכה הבאה לבלוגי מלאכית. }{
לפני 7 שנים
מתוקף אישיותה - אוהבת את הגישה שלך.
מאמינה בה ויחד עם זאת לפעמים 'בורח' לע לצדדים.
עם פוסט כזה לא נותא אלא לחזור לתלם.
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - תרגול ומשמעת. זה לא בא לבד בלי זה. }{
לפני 7 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - פינקת אותנו בסיפור משכיל וסרטון משכיל.
עכשיו נותר רק ליישם,
לחבוש כובע סגול ולירות בו גלים בסלפי.
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח
בדיוק ככה נשמה.
}{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י