בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פעם היה כאן משהו, אני נשבע.

לפני 7 שנים. 15 באוקטובר 2016 בשעה 23:08

לא, אני לא מנהל יומן יומי של דברים שעשיתי עליהם ביד.
שאלת אותי על מה אני עושה ביד ואמרתי לך שעלייך, אני יודע שרצית לשמוע את הפרטים וחשוב לי שתקבלי מה שאת רוצה למרות שלא קל לי לאמר לך בכל מקום אחר מאשר כאן.
אז הנה הם כאן, לפחות אלה של היום *צחוק מרושע שמתלווה בשתיקה מוזרה*

 

עשיתי ביד על איך היד שלך מטיילת עלי כשאני יושב לרגלייך כשאת בספה. את מאחוריי ואני לא רואה אותך, אבל אני מרגיש את המבט שלך עלי מאחורה, מלמעלה, כל הזמן מרגישה ומזיזה אותי כמו בובה על חוט.
הזין שלי נעמד ואני לא נוגע בו, הגוף שלי למרבה הפלא רפוי לגחמות שלך בצורה מתוחה, לא נוחה לאורך זמן, מתסכלת מחרמנות בקטעים שאני לא יכול לצפות, אבל ככה את רוצה וככה אני רוצה שתקבלי. את תופסת את הראש שלי עם הידיים הקטנות שלך ומזיזה אותי בכלל בלי להפעיל כוח, לאן שאת רוצה, את יודעת שאת לא צריכה כוח. את חונקת, תופסת ומושכת לי באיפה שהיד שלך בוחרת, נועצת ושורטת כשמרגיש לך, משתמשת בי תוך כדי שאת צופה בטלויזיה, והזין שלי באוויר.

 

עשיתי ביד כמה פעמים על המבט ההוא כשהלכת להשתין ואמרת לי לאונן על הברכיים מול הדלת, היית שיכורה ששכחת שאמרת לי משהו בכלל, וכשיצאת ראית אותי על הברכיים עם המכנסיים בחצי התורן מביא ביד מול הדלת, מבט של מופתעת-אבל-לא-כלכך מהעולב, פשוט התפוצצת מצחוק, הסתכלת בזלזול לשניה ופשוט הלכת לסלון. על המבט הזה.

 

על איך את דוחפת את הפנים שלי לבית השחי שלך פתאום ככה ונעמד לי כמו טיל, אומרת לי ללקק מלמעלה למטה, כמו דאודורנט, את הזיעה שלך. וצוחקת עלי. חבל שאי אפשר להראות איך זה נראה כשהלשון שלי תקועה שם ואני מגניב מבטים בחצי עין, בזהירות כדי שלא תתפסי אותי מסתכל על ההבעה המזלזלת שלך, מזכירה לי כמה עלוב זה שלאחרים נעמד הזין כשהם רואים ציצים, ולי נעמד הזין כשאני מלקק בית שחי. ואני מסתכל למטה, קשה ומת לגעת אבל מחכה לסימן ממך.

 

נ.ב. עשיתי ביד גם על התחתון שלך שספוג מהנוזלים שלך, עשיתי ביד כשאני מסניף אותו. כן, ככה גמרתי. (מזל שאני לא צריך להתעמת עם המבט שלך ויש לי בלוג בשביל זה. שהוא יתעמת)

me and him​(נשלטת) - מממ... מעולה!
לפני 7 שנים
Dark Alpha​(שולט) - הקאתי קצת בפה, מרשים !!!
לפני 7 שנים
hrgiger - צריך לשלוח נשלטים לקרוא את הפוסט הזה. שיראו איך הערצה אמיתית נראית.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י