סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 7 שנים. 27 באוקטובר 2016 בשעה 4:22

היא עכשיו על הברכיים, גב זקוף, ידיים קשורות מאחורי הגב, גאג גדול ושחור בפה שלה ומבט של כאב בעיניים. האם המבט בגלל 40 המלקות שחטפה לפני דקה על התחת הלבן שלה או שזה בגלל מצבטי הפיטמות והמשקלות החדשות ששמתי עליהן."את כל כך יפה ככה כמו פסל של אישה אמיתית. אני חייב לצלם" אמרתי בחיוך והרמתי את המצלמה.

"איך היא הגיע לכאן למצב המשפיל הזה, אישה חרדית נשואה ושפחה שלי". אני חושב לי בחיוך

מרים את המצלמה ונזכר באיך הכל התחיל.

פגשתי את הדס לפני שנה התחלתי לעבוד כמאבטח בבניין בבני ברק. לילות וסופי שבוע בעיקר בגלל הלימודים.

הדס הייתה מזכירה של המנכ"ל, והייתה מקדימה ומגיעה כל בוקר בשש בין הראשונות שנכנסות לביניין כדי לסדר הכל לקראת היום חדש.

הדס היא אישה יפה גובה מטר שישים חזה גדול עור לבן בהיר וחלק ועיניים ירוקות וגדולות.

שאר הנתונים לא ידעתי כי הבדים שלה הסתירו תמיד אבל תמיד דימיינתי איך החזה הזה היה נראה קשור...

אני והדס התחברנו די מהר כל יום שאני עובד היא הייתה מגיעה בשש בבוקר. מתחילה את הסידורים ובשש וחצי מסיימת וממתינה למנכ"ל שיגיע בשבע בערך.

אז תמיד היה לה זמן קצת לבזבז אז הייתה מביאה לי קפה ויושבת לדבר איתי כדי שאני לא ארדם אחרי המשמרת לילה .

הדס יש לה ראש פתוח וסקרן שמצאתי יוצא דופן לעומת המראה החרדי שלה עם הפאה, חולצה מכופרת וחצאית הארוכה. היא הייתה מספרת לי על הילדים שלה ועל בעלה, על החברה ועל פרשת השבוע. ואני הייתי מספר לה על הלימודים שלי והטיולים שלי וסתם כדי לראות אותה מסמיקה כל כמה זמן הייתי מפלטט איתה או מתחיל לספר על מישהי שהכרתי בטיול .

ואיך היא הייתה מסמיקה חחח.

יום אחד הבניין היה ריק והייתי והיה נמאס לי ללמוד. אז פתחתי את המחשב והתחלתי לגלוש מצאתי משהי חמודה וזורמת והתחלנו לדבר בסקייפ משם הדברים זרמו והיא הייתה עירומה ומאוננת מול המצלמה במחשב מצייתת לפקודות שלי. ואני לא שמתי לב שכבר רבע לשש בבוקר רק הסתכלתי על הבחורה מולי עם אטב על הדגדגן 2 אצבעות בכוס ושמתחננת שאתן לה לגמור.

אז אמרתי לה "עוד לא חכי עוד קצת" ואז שמעתי קול של משהו שמתנפץ על הרצפה.

הסתובבתי במהירות ובהלה ומסתכל ישר לעיניים של הדס עומדת שם עם פה פעור ועיניים גדולות מסתכלת על המסך מחשב שלי ועלי החצאית שלה רטובה מהקפה ששפכה אבל היא מתעלמת מזה ועומדת קפואה במקום.

אחרי ההלם הראשוני שלי שמתי לב שהיא עדיין לא זזה אז חייכתי ואמרתי לבחורה שמאוננת במחשב שמותר לה לגמור. היא שחררה אנחה ארוכה וכמה צעקות קטנות עם נשימות קצרות ואז צעקה "תודה אדוני תודהההה....." ונאנחה .

הדס התחילה להאדים פתאום מבינה שזה לא היה סרט פורנו אלא מישהי בוידיאו צ'אט, היא הסתובבה וברחה משם עם פנים אדומות.

נפרדתי מהחמודה במחשב במהרה וניקיתי את הרצפה.

"מה לעזאזל חשבת לעצמך? איך לא שמת לב שכבר בוקר ושהדס מגיעה" מרמרתי לעצמי

"ועוד ככה לחייך אליה כשהיא רואה את הבחורה מאוננת היא בטח תרוץ לקב"ט להתלונן זהו אני מפוטר" חשבתי לעצמי אני חייב לסדר את זה .

אחרי שניקיתי את הרצפה קמתי ועליתי קומה דפקתי על הדלת של הדס מחכה לתשובה אבל אין עונה...

ניסיתי שוב ואז שמתי לב להדס בדיוק יוצאת מהשירותי הנשים מנגבת את הכתם על החצאית עם נייר טואלט.

היא נעמדה שם הסתכלה עלי ושתקה

"הדס אני מצטער לא שמתי לב לשעה והעניינים זרמו לא היית צריכה לראות את זה."

"בבקשה אל תתלונני לקב"ט זה לא יקרה שוב"

היא הסתכלה עלי במבט חודר ומוזר (ככה לפחות חשבתי לעצמי) וסימנה לי להכנס למשרד.

היא התיישבה הסתכלה עלי במבט מוזר ואז אמרה:

"דבר ראשון אני לא אתלונן לקב"ט מותר לך להיות במחשב ואני הקדמתי היום אז אתה יכול להירגע אבל שזה לא יקרה שוב מה אם מישהו אחר היה תופס אותך..."

נרגעתי אבל אז ראיתי שהיא משפילה מבט וחשבתי ששמעתי אותה לוחשת משהו.

"סליחה מה אמרת?"

היא הרימה את הרעש הסתכלה לי בעיניים והורידה מבט שוב

"מה זה היה הראש שהיא עשתה ? למה היא צרחה ככה?"

"מה כאב לה מהאטב?"

הסתכלתי עליה במבט מופתע לא מאמין למה ששמעתי "היא גמרה היא צעקה מאורגזמה ולא מכאב" עניתי "והאטב כן כאב אבל זה הוסיף לריגוש"

היא שוב התחילה להאדים ונראה כאילו היא מנסה לקבור את עצמה "מה כאב עוזר לגמור?"

ןאז יותר בלחש כאילו לעצמה "לי זה לא עוזר כשהוא חודר וכואב "

אני בלי שום מחשבה פתחתי את פי שאלתי בצחוק "מה את לא צועקת ככה עם בעלך? הוא לא גורם לך לגמור?"

"לא..." בקושי שמעתי אותה לוחשת את זה.

ואז התחילה השיחה הקשה ביותר שהייתה לה בעיניי.

 היא סיפרה איך היא אף פעם לא נהנתה מלשכב עם בעלה ולאחר חקירה הבנתי שהיא אף פעם לא גמרה. אפילו לא לבד כי היא לא יודעת לאונן. ואני סיפרתי לה על החוויות שלי ועל הצ'אט בלילה ואיך גרמתי לבחורה לגמור.

סיפרתי לה על נשלטות שהיו על סשנים שעשיתי וסקס שהיה לי וראיתי במשך כל השיחה איך העיניים שלה גדלות והיא מתעניינת יותר ויותר לדבר על הנושא האסור...

כשהתחילו להגיע אנשים למשרד כבר הייתה לי תוכנית בראש.

למשך חודש כל בוקר שהייתה לי משמרת לילה או ערב ששמרתי בצהריים וכולם עזבו הייתי נשאר איתה ומדבר איכשהו תמיד הצלחתי להסיט את השיחה לכיוון של סקס. ראיתי שהרשמתי אותה עם הסיפורים והידע שלי ולאחר חודש שלחתי אותה הביתה עם משימה לאונן בצורה שהיא תהנה.

למחרת כשנפגשנו היא היית נרגשת אמרה "שאף פעם לא ידעתי שזה מרגיש כזה טוב..."

"כל כך נהינתי שעשיתי את זה 5 פעמים" אמרה במבט מושפל . אני חייכתי והפעלתי את החלק הבא של התוכנית...

"את חושבת שזה היה טוב חכי יש לי עוד כמה טריקים ללמד אותך אבל זה קשה להסביר ..."

"בפעם הבאה תתקשרי אלי ואגיד לך מה לעשות"

אמרתי בחיוך רחב

היא מייד הסתכלה עלי לא מאמינה למה ששמעה "אני לא יכולה אני אישה נשואה חרדית אי אפשר"

"אז לא תדעי כי אי אפשר להסביר סתם כך זה עניין של תזמון אם את לא יכולה כי זה לא לכבודך ואת אישה חרדית חסודה אז לא תדעי" עניתי

"ואם את כל כך חסודה אז למה את מנהלת איתי את השיחה הזו מלכתחילה" אמרתי ולקחתי צעד אחד קדימה עומד צמוד ככה שהיא לא יכולה לזוז בלי לגעת בי ככה שהיא מרגישה את הנוכחות שלי שם מעליה ...אני רואה אותה מסמיקה ומורידה מבט

"מה אתה רוצה?" היא שאלה "אותך ..." עניתי היא ישר הרימה מבט בהפתעה פותחת את הפה להגיד משהו "מה אב..." היא לא מסיימת את המשפט כי אני הנחתי את שפתי על שפתיה מנשק אתה ודוחף את לשוני לתוך פיה היא בהתחלה הזדקפה כאילו כל השרירים בגוף שלה התקבצו באותו הזמן אבל לאט לאט אני מרגיש איך היא משתפת פעולה עם הנשיקה איך היא נמסה תחת ידי שמחבקות אותה עוטפות אותה.

לאחר דקה אני מתנתק ממנה והיא מסתכלת במבט מאוכזב שזה נגמר "את רוצה לגמור בצעקות כמו הזו מהצ'אט?"

היא לא יכלה לדבר רק להנהן בראשה תפסתי לה את הסנטר והרמתי את הראש שלה "תבקשי " אמרתי בקול מצווה "בבקשה תגרום לי לגמור כמו שגרמת לזו לגמור" אמרה בלחישה . חייכתי חיבקתי אותה והרמתי אותה באויר הכנתי אותה על השולחן משרד שלה ואז נישקתי אותה שוב תוך כדי ידי מקפלות את החצאית שלה למעלה לאט לאט חושפות את הגרביים הארוכות, את הירך הלבנה כמו אור הירח ואז את התחתון שלה.

תחתוני סבתא פשוטות לבנות אבל עם כתם של רטיבות במקום הנחשק.

אני מתנתק ממנה מתיישב מולה מביט בה מלמטה למעלה שובה על השולחן רגליים פסוקות שמלה מקופלת למעלה תחתונים רטובות חולצה מכופתרת שעולה ויורדת עם הנשימות שלה ופנים סמוקות.

"תחשפי את עצמך לפני..." אני מצווה היא הסתכלה עלי במבט מבוייש והתחילה להוריד את התחתון עצרתי אותה והנדדתי בראשי "לא לזה התכוונתי, תתחילי מלמעלה תחשפי את כולך בפניי" היא הפנתה מבט הינהנה בראשה והחלה לפרום את כפתורי חולצתה. ושוב עצרתי אותה "את לא מבינה את כולך" והצבעתי על השיער שלה ואז הבנה ניצת בעינייה ובהיסוס רב היא הורידה את הפאה שלה.

עכשיו צריך להבין לאישה חרדית להוריד את הפאה מול אדם זר זה יותר חושף מאשר הייתה עומדת מולי עירומה רק בעלה (אפילו הילדים לא) רואה אותה ללא כיסוי ראש.

לכן כשהורידה את הפאה היא התחילה לבכות השעיר החום הקצר שלה בקושי הגיע למתחת לאוזניה אני קמתי וחיבקתי אותה שוב מלטף ומרגיע אותה אומר לה כמה היא יפה והיא אחזה בי כאילו האדמה רועדת ואני העמוד היציב היחיד.

לאחר כמה שניות התחלתי ללטף את פנים הירך שלה ליטוף עדין אבל ברור והליטוף החל להתרחב ולעלות יותר ויותר עד שהגיע לתחתון שלה וכתם הרטיבות החל לגדול.

"את רואה את רוצה אותי תסתכלי על התחתון שלך את כל כך רטובה שהוא נהייה ספוג"

היא בתגובה קברה את פניה בכתפי .

הציפורניים שלה נקברו בחולצתי כשנגעתי באותה נקודה רטובה והתחלתי ללטף אותה דרך התחתון... ונשימתה נקטעה כדחפתי אצבעות לתוך התחתון ונגעתי בדגדגן בעדינות בתנועות סיבוביות ירדתי עם שפתיים והתחלתי לנשק את צווארה עורה הלבן חלק וטעים לא יכולתי להתאפק ונשכתי אותה בתנוך האוזן תוך כדי לחיצה על הדגדגן היא שחררה צעקה קטנה ומופתעת ואז כאילו נמסה לגמרי לידי היא נכנעה להרגשה הטובה כש2 אצבעות חדרו את השפתיים העדינות שלה הרימה את ראשה ונאנחה ואז הרגשתי אותה רועדת חייכתי חיוך יודע ואמרתי

"כבר גמרת לא יפה אני תכננתי משהו גדול יותר בפעם הבאה אל תגמרי בלי אישור שלי" היא לא יכלה לדבר רק להנהן צבטתי לה את הדגדגן חזק "מובן?..." היא פתחה את הפה בהפתעה ואז נראה כאילו עמדה לענות עצרה אתעצמה ואז ענתה "כן אדוני"

ידיי עלו והחלו לפתוח את הכפתורים של החולצה שלה חושפים את החזה הגדול שלה וחזיה כחולה יפה מתחרה הסתכלתי עליה מופתע ואז היא אמרה כדרך אגב "אי אפשר לקנות חזיות פשוטות לחזה שלי רק איכותיות " "מצויין " עניתי אבל מעכשיו שהתחתונים יתאימו לחזיה באיכות מובן?"

"כן אדוני " אמרה וחייכה שחררתי את החזה הגדול שלה(מידת F אני חושב) והפטמות הוורודות והגדולות נראו בעיניי לא יכולתי להתאפק וישר רדתי והתחלתי למצוץ אותן וללק אותן הלשון שלי מלטפת בעדינות פיטמה אחת והיד שלי לשה את החזה השני ואז מחליף צדדיםהיא התחילה להיאנח ולנשום בכבדות בעקבות הטיפול שהיא קיבלה בחזה ואז עלה לי רעיון נבזי וקמת ואז צבטתי את שתי הפטמות חזק וסובבתי אותן עד שצרחה וכששיחררתי היא עמדה להתלונן אבל לפני שהספיקה נתתי לה סטירה שיותר כאב מההפתעה מאשר מהסטירה עצמה אבל היא ישבה שם בהלם חייכתי ושלחתי יד לתחתון וקרעתי אותן ממנה.

אז ירדתי על הברכיים וצללתי לכוס שלה שוב היא הפסיקה לנשום כשהלשון שלי מצאה את הבליטה הקשה והאדומה שחיפשתי היא כבר החלה להיאנח בקולי קולות כשלשוני עושה בה שפטים.

נשכתי את הדגדגן ליקקתי את השפתיים והכנסתי אצבעות... "אויייי כןןן אדוני וואו זה טובבב" היא אמרה כבר ללא בושה שוכחת לגמרי ממה שלמדה כל חייה ועכשיו רק שקועה בעונג הבשרים.

לא עבר זמן רב והיא בקשה לגמור כמובן שלא נתתי לה וישר הפסקתי והיא התסכלה עלי במבט לא מבין מלא אכזבה .

"מה איתי?" אמרתי בחיוך וסובבתי אותה שתשעין מקופפת על השולחן חשפתי את הטוסיק המלא, הקמור, והכל כך יפה שלה ונתתי לה ספאנק חזק עם היד.

"איי" צעקה "זה כואב" אמרה "מה חשבת שלי לאדון שלך שמלמד אותך איך לגמור כמו שלא גמרת מעולם שאני לא אהנה" אמרתי תוך כדי סדרת הצלפות אחת עם כל מילה כדי להדגיש את המשפט .

"סליחה אדוני סליחה..." אמרה וישר לפני שתספיק להגיד דבר נוסף השפלתי את מכנסי וחדרתי לתוכה.

"אוךךךךךךך" ארוך השתחרר ממנה כשהזין שלי חדר עמוק לתוך הכוס הרטוב שלה

"איך זה מרגיש? כואב ? "

"לא אדוני זה מרגיש טוב"

"מי מזיין אותך יותר טוב אני או בעלך?"

"אתה אדוני אתה הכי טוב אדוני "

"אויי אני רוצה לגמור אדוני בבקשה"

"לא..." עניתי בפקודה אבל היא בתור אחת לא מנוסה כמובן שגמרה ומהר הרגשתי את הרטט בכוס שלה והגב של התקער כלפי מעלה נתתי לה להירגע מהאורזגמה הראשונה שהייתה לה תוך כדי זיון ולאחר שהנשימות שלה הסתדרו יצאתי ממנה והורדתי אותה לרצפה על הברכיים.

"הפעם אני אסלח לך כי את עוד צריכה ללמוד הרבה אבל אני אלמד אותך . בנתיים אני רוצה שתחזיקי את השדיים שלך ותצמידי אותם"

"כן ככה בדיוק" אמרתי כשהיא צייתה להוראות שלי והשחלתי את הזין שלי בין השדיים שלה.

הוא החליק פנימה בקלות בעקבות הרטיבות מהנוזלים שלה והזיעה שהיא הייתה מכוסה בה מהמאמץ. אז התחלתי לפמפם לזיין את החזה שלה המראה שלה שם על הברכיים מחזיקה את החזה מביטה על הזין שלי במבט מהופנט כל כך הדליק אותי שלא עבר זמן רב וגמרתי שפריץ גדול עף לה לפרצוף ואחד נוסף פגע בשיער שלה והשאר בחזה .הכרחתי אותה לנקות את הכל חוץ מהשיער שלה עם האצבעות שלה והתחתון הקרוע ואז ללקק את הזרע שלי "אמממ מלוח אדוני" אמרה וחייכה.

וככה התחילה ההרפתקה שלי עם הדס באותו היום היא חזרה כבר עם שיעורי בית ללמוד איך למצוץ וכמובן ללא תחתון 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י