אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 7 שנים. 27 באוקטובר 2016 בשעה 12:40

להגדרות וכינויים יש חשיבות.

כן אני יודע זו דעה מאוד לא פופולארית או פוליטיקלי קורט אבל יש להן. 

הגדרות וכינויים זו הדרך שלנו להבין ולחשוב. המחשבה שלנו בנוייה משפה. אם אין שפה לתאר מושג אנחנו לא מסוגלים לחשוב על המושג הזה. והדברים שהכי קשה לנו לחשוב ולהבין הם מה שאנחנו לא מצליחים להגדיר או יותר חשוב לתת לזה שם. והשם מאוד חשוב. למשל אם אגיד לכם שאני מכיר מישהו בשם "מושיקו" או אגיד שקוראים לו "מוסאס" או "משה" יהיה לכם תמונה אחרת לגמרי בראש של אותו האדם אפילו שזה אותו שם לכאורה. השם או הכינוי אומר הרבה על הדינאמיקה והיחס שלנו למישהו/י זה אומר על התרבות שלנו או שלו/ה, זה אומר מה אנחנו חושבים עליו האם מכבדים או האם מחבבים וזה גם אומר על מהות הקשר בנינו.

עכשיו למה אני חופר על זה? כי בבדסמ לדעתי כינוי חשוב עוד יותר כמו שהחוויה של בדסמ היא מדוייקת, מגוונת ואקסטרימית יותר מהוניל. כך גם השפה שלה צריכה להיות מדוייקת, מגוונת ואקסטרימית יותר. הכינוי יכול לגמרי להשפיע על דינאמיקה באותו הסשן ואפילו על אישיות בני הזוג.

למשל 3 כינויים: אדון, מאסטר, שולט, שלכאורה אין הבדל בניהם אבל הדקויות הקטנות מראה מה הסאב או הדום חושבים. אדון זה גנרי אבל עדיין אישי, מאסטר זה מעורר מחשבה אחרת שיש כאן משהו קצת יותר. שולט יכול להיות גם ביחס למישהו שלא בקשר איתו בכלל. אבל יותר מזה רואים שיש כינויים רבים בעולם הזה למשל:

אבא זה ישר יוצר דינאמיקה של מישהו שמבין יותר מהסאב שמלמד או שומר על הסאב שהסאב תחת אחריות שלו והסשן בין אבא לילדה יראו שונים מאשר סשנים בין אדון ושפחה ידברו אחרת בניהם הסאב יכול להיות בראט או לתפוס אישיות של ילדה טובה.

מלך יוצר דינאמיקה אחרת לגמרי מאבא מלך יוצר ישר קישור במחשבה לשלטון לימי ביניים לאבסלוטיות עם מלך לא מתווכחים מלך יש לו כוח של חיים ומוות מלך תמיד מעל כולם אבל מלך גם יש לו אחריות לנתינים.

אפילו יש כינויים מקוריים כמו שמש (אחד שמאיר את דרכה של הסאב), מאסטרו(אחד שיכול לנגן על הסאב שלו או שסשן אצלו זה כמו מנגינה מושלמת). לכל אחד יש את המשמעות הפרטית אבל הכינוי מראה מה חושבים על אותו אחד שמכונה.

וזה עובד גם הפוך לקרוא לסאב ילדה, קטנה, שפחה, נשלטת, זונה, כלבה, חתולה, פרח ועוד כינויים רבים מראה את היחס של הדום כלפי הסאב. לא בכללי אפילו באותו הסשן.

לקרוא לסאב זונה יוצר קונאנטציה מינית ישר שהמיניות חשובה בסשן או בדינאמיקה. ילדה ישר שם את הסאב במקום שדואגים לה, שמחנכים אותה, שמובילים אותה. אפילו ההבדל בין כלבה לחתולה שניהם כינויים לחיות מחמד נכון אז למה שיהיה הבדל?

לכל אוהבי החיות ידוע שיש הבדל ענק בין חתול לכלב. חתול יותר מתפנק יותר בראטי פחות שפוט. כך גם בסאב כשאני קורא לסאב חתולה אני אתייחס אליה כבראטית כמתפנקת לכירבול ופחות השפלה או כאב. לעומת זאת כלבה זה כינוי יותר משפיל שאפשר להתעלל בה והיא תבוא לעוד, שהיא שפוטה שלי באותו הסשן לא משנה מה אעשה לה (מדגיש לכאורה וזו נקודת מבט שלי על הכינוי כלבה כי אני איש של חתולים). 

לכן כל האלו שמחפשים בכוח שיקראו להם אדון ודורשים את זה ישר או שקוראים ישר לסאב בכינוי משפיל. תחשבו הייטב האם זה באמת הדינאמיקה שאתם מחפשים ליצור ? האם זה הכינוי שמתאים לאיך אתם מתנהגים? האם כך אתה באמת רוצה שהיא תתנהג?

בקיצור תשקיעו מחשבה תרוויחו את הכינוי ותהיו מקוריים :)

לי אישית יש מנהג שאני בכלל לא בוחר את הכינוי שלי אני דורש מהסאבית שלי לבחור את הכינוי שהיא רואה לנכון לקרוא לי וכך אני לומד איך היא רואה אותי והדינאמיקה בנינו.

 

האם לכם יש כינוי מקורי שמוכנים לשתף ולהסביר את המשמעות?

 

לביאונת - לביאה- תחשבו לבד :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י