סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 28 באוקטובר 2016 בשעה 15:17

 

אני זוכר את ההיא שכתבה בצורה הכי ברורה שאין כניסה לנשואים (גם לא בנישואים פתוחים) וגם לא בזוגיות. ציינה זאת בצורה מפורשת שאינה משתמעת לשני פנים גם בכרטיס וגם בבלוג. אתם וודאי שואלים, באמת כתבה? אז כתבה... (את האמת שהיתה עוד אחת אפילו שתיים בעצם המון)

 

הייתה גם את זאת שרשמה בגבולות אין כניסה מהדלת האחורית. ולכל אילו שלא מבינים , אז לא עושה אנאלי, התחת שלי מחוץ לתחום. אין כניסה, תנועה בכיוון אחד... כתבה? אז כתבה ...

 

וההיא שכתבה בכל צורה שהיא מונוגמית (אגב היא הייתה נשואה) , ושהיא רוצה שולט שישלוט בה ורק בה ובשום פנים ואופן לא מוכנה לחלוק אותו עם אחרת. כתבה ? אז כתבה ...

 

וגם הייתה את ההיא שאמרה שבחיים לא ישתינו עליה כי פיפי זה מגעיל (אגב לאחרונה למדתי שפיפי יותר סטרילי מנשיקה) וזה גם מאוד משפיל. כתבה? אז כתבה...

 

הייתה גם אחת שכתבה שהשולט שלה הוא כל עולמה והוא האחד והיחיד ובחיים לא יהיה אחר ולמרות שהוא כבר לא שלה היא עדיין שלו ... כתבה? אז כתבה ...

 

בדיוק נזכרתי בהיא שכתבה בפרופיל משוייכת, שייכת , שלו , ורק איתו. נא לא לפנות, נא לכבד. לא פנויה.... ובסופו של דבר שלחה אדמה מסבירת פנים עם טופס בקשת הצטרפות ... כתבה בפרופיל? אז כתבה...

 

והיו גם את ההן שכתבו על שבשום פנים ואופן לא מסכימים להשפלות, וכאב, הגבלת גיל , לשלוח תמונות, רק לזוגיות, לא לשולטים,נשלטים, גברים , נשים ... באמת כתבו?
כן , באמת באמת... אז כתבו

 

בשורה התחתונה , פרופיל הכלוב הוא כמו נייר. יכול לספוג הכל ...

מסקנה, אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם גם אם זה כתוב שחור על גבי פרופיל ;-)

 

(יצא לי קצת טאקית ובכלל כיוונתי לחנוך לוין ... איתכם הסליחה ;-)

 

--------------------------------------

הבהרה בעיקבות התגובה למטה של הלוטוס המוזהב. ממש אין בכוונתי להגיד שצריכים להתיחס למה שכתוב בפרופיל כהמלצה.כל מה שכתבתי מבוסס על חוויות אישיות שהיו לי או דברים שאני מכיר באופן אישי. ומה שניסיתי לומר בפוסט זה שאנשים לפעמים בוחרים להציג את עצמם בצורה שונה ממה שהם מסיבות כאילו ואחרות. עם זאת זה ממש לא נותן לאף אחד אחר את הזכות לא לכבד את מה שכתוב בפרופיל ולנהוג לפיו. 

מתגבשת -
גבולות יכולים להשתנות
חשוב לכבד את הקיימים
ולדעת שההחלטה שמורה
לאנשים בכל מיני מצבים
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - בהחלט חפצוש. גבולות בהחלט יכולים להשתנות וזה לגיטימי לחלוטין ואף מסעיר. בפוסט התכוונת לומר משהו אחר.
לפני 7 שנים
מתגבשת -
מתארת שכך
פשוט לא תמיד קל להבדיל
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - צודקת נשמה שלי.
סופש נפלא}{
לפני 7 שנים
מתגבשת -
סופשבוע קסום }{
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - }{
לפני 7 שנים
מיקה האחת - קוראים לזה - דינמיקה של החיים.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - נכון נשמה שלי אבל פה התכוונתי למשהו אחר. לאילו שכתבים/ת בפרופיל כי אפשר ולא באמת מתכוונים לזה.
לפני 7 שנים
cיגי - זה מזכיר לי שאצלי אין הגבלה
אין גבולות
צריכה לכתוב שם משהו:)
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - זה בדיוק למה אני אוהב אותך כל כך סיגוש. כי את צעירה מדי כדי לדעת מה הגבולות שלך.
תכתבי אותם שתהיי גדולה }{
לפני 7 שנים
cיגי - חחחחחחחחחח
היה שווה להגיב כאן עכשיו }{
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - הכל מאהבה נשמה שלי}{
לפני 7 שנים
טאקית - הבעיה המרכזית בכלוב זה שהפער בין מה שאנשים כותבים לבין מה שהם באמת מתכוונים הוא עצום.

וכן, יצא לך קצת טאקית;)
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - נכון דרלינג. ישנם פערים ... ובאמת ברח לי טאקית אולי כי הרבה מדי זמן לא עשינו משהו יחד (או עשיתי ... אותך ;-)
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - הרבה מחקרים שנעשו בתחום הפסיכולוגיה החברתית הראו כי בסיטואציות שונות אנשים דווקא יתגמשו על הגבולות שלהם, יעשו וסכימו לדברים שהם חשבו שהם לא יעשו לעולם. זה הכל תלוי בסיטואציה ובאנשים שנוכחים בסיטואציה הזו.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מסכים איתך לגמרי אנג'לית. מאוד דומה לתמחיר. אם תשאל אנשים יגידו ברוב המקרים שזה יקר למרות שבפועל היו מוכנים לשלם הרבה יותר.

אבל כמו שאמרתי בפוסט הזה כיוונתי למקום קצת שונה., לאו דווקה למתיחת גבולות כי אם לאותם אנשים מגלגלי עיניים שמראש יודעים שהם רוצים או מוכנים לעשות משהו אך בוחרים להציג עצמם אחרת מסיבות כאילו ואחרות ...

סופש מקסים}{
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - אני לא מבינה את האינטרס האישי לכתוב שאתה נגד משהו אם אתה מאוד בעד. כנראה קשה להם לעכל שזה מה שהם באמת רוצים.
אנשים זה משהו מוזר... :)
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - יכול להיות אך יכולות להיות גם עוד סיבות. לדוגמא, לא נוח להם/ן להציג עצמן/ם באופן לא מוסרי (כמו משהי שהולכת עם נשואים) או שזה בא ממקום של אגו ואני בטוח שיש עוד מליון ואחד סיבות . אבל השואה התחתונה היא אותה דבר.
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - גם אני כתבתי שלא מעונינת להכיר בלה בלה הלה והכרתי אותך,בכל כלל יש יוצא מהכלל,אבל בתכלס עומדת אחרי מה שכותבת,יעידו כל האדומות ללא מענה.
חושבת שאדם צריך לכבד את הכתוב לאחר בפרופיל,מכבדת את העובדה שבכל זאת מנסים,מה לעשות אני מהנת להיות בלתי מושגת ..מי כמוך יודע.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - נכון נשמה שלי. מסכים איתך לגמרי ויש גם את המצבים שזה לגיטימי לכתוב בפרופיל דברים שהם ההפך ממה שאנחנו רוצים כמו בדוגמא שלך פצצת אנרגיה צהובה שלי.
ומסכים איתך לגמרי (וגם הוספתי הערה בפוסט לגבי זה) שצריך בכל מקרה לכבד את מה שכתוב בפרופיל.

שב"ש נשמה שלי }{
לפני 7 שנים
-fantasy-​(מתחלפת) - היה גם שולט שכתב שהוא מחפשת נשלטת לקשר שליטה עמוק ורציני, שלא מסתכם בסשן בודד.. כתב? כן כתב

היה שולט שכתב שהוא מכבד גבולות, בא להקשיב לצד השני, ועושה הכל מתוך הבנה של מה שטוב גם לנשלטת ולא רק לו... כתב? כן כתב..

משחק נחמד המצאת כאן =)
אפשר להמשיך לנצח
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מסכים איתך לגמרי שזה גם תקף לגבי שולטים ואולי אף יותר ...

שמח שאהבת את המשחק מתוקה ;-)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י