צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 7 שנים. 2 בנובמבר 2016 בשעה 22:29

שבוע מאד אינטנסיבי.

שבוע הבא פתיחת שנת הלימודים באוניברסיטה. מכין סילבוסים וחומרים לימודיים. מחר טקס סגל ההוראה לפתיחת שנת הלימודים. שלוש שעות. מאנגלינג, נאומים, הרצאה, הופעה וארוחת ערב. מה לי ולכל העניין הזה בכלל?

אני בשלבי סיום של שליטה אלחוטית לרובוט. פגישות הקשורות לרובוט. תחילת מהלך אחרון לסגירה עם משקיעים אסטרטגיים. מלא שיחות טלפון. וויכוחים עם השותף שלי על הפרטים.

הבן החייל שלי, בחודש האחרון, היה שלושה שבועות בחופש איתי בבית, נסע לחמישה ימים לצבא לסגור שבת. לקחתי אותו מבן גוריון בחזרה מהבסיס, ולמחרת ב 2 בבוקר לקחתי אותו לשדה לעלות לטיסה לבקר את חבר שלו בברלין לשבוע. הוא חוזר ביום ראשון מוקדם בבוקר ובשני חוזר לבסיס. הסתדר הילד. איזה קומבינטור. מה זה הצבא הזה היום? פעם מי יכל לחשוב על חראקות כאלה בזמן השירות. שנה וחצי בצבא וכבר נסע 3 פעמים לחול בזמן השירות.

התחלתי להכיר כאן. מקרטע. אני כנראה כבר חלוד בתהליך אחרי חמש וחצי שנים של זוגיות. מה כבר אני רוצה? לישון כפיות עם סאבית. פעם זה היה הרבה יותר פשוט. למה לסבך דברים פשוטים? נראה לי שזה נושא לפוסט נפרד.

התנחלו אצלי בבית כמה זבובים מזן מאד מיוחד. ריססתי אותם בספריי כזה נגד כאלה והם צחקו לי בפנים. ממשיכים לעופף להם כאילו שמתי להם דאודורנט. מה נהייה לעולם הזה? אני כנראה נרדמתי בשמירה על העולם כשהייתי ספון בחלקת ביתי הקטנה. צריך לסדר כאן את הזבובים בשלשות ולהחזיר את השליטה בבית הזה למקום שבו היא ראויה להיות, בידיים שלי.

גם החורף הזה הגיע פתאום וריענן את אוויר הפסגות. איזה אוויר נקי וריחני יש אחרי הגשמים האלה. ברוך הבא. הידעתם שמי גשם נותנים אנרגיה לצמחים במידה הרבה יותר גדולה ממי השקייה דלוחים מהברז? גשם אחד סביר נותן לצמחים יותר מארבעה ימים של השקיה. מים, המולקולה הכי מדהימה בטבע. 17 אנומליות. מי מרפא, מעיין החיים, המים שמגיעים בצינורות אלינו, הם פשוט עצובים. אין לי שום מילה אחרת לתאר אותם.

לחתול שלי קרתה תופעה מאד משונה. הפרווה שלו התמלאה קשרים. כאלה שחייבים לגזור. הוא לא נותן לי לגזור לו. נראה לי שהשליטה העוצמתית שניחנתי בה תמיד, התרופפה. היום תפסתי אותו, כמו שהסאביות אוהבות, למרות שהוא חתול בכלל וגבר (חשבתי להוסיף כאן שכבר עשיתי סשנים גם לגברים, אבל השד יודע מה זה יביא לפיתחי, אז שימו לב שלא כתבתי), אבל הסתבר שהמספריים שהצטיידתי בהן לא חדות מספיק. מחר אתקן זאת ואחזיר את השליטה אלי. כולם כאן צריכים לדעת מי לובש את המכנסיים בבית הזה.

שאגה נוראית, שמחרידה את כל החיות בסוואנה.

חשופית שתוקה​(נשלטת) - מה זה השאגה החזקה הזו???
העירה אותי משנת החורף :)

הכל יהיה טוב.
תזמין :)


לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - בטח נשמה }{
לפני 7 שנים
Lois Lane​(לא בעסק){(A)} - סופ"ש נעים ציטה
ובהצלחה בכל דרך בה תבחר:)
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה נשמה }{
לפני 7 שנים
Lois Lane​(לא בעסק){(A)} - }{
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י