בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 11 בנובמבר 2016 בשעה 5:35

קפצה עלינו רוח שטות ורצינו להרגיש כמו בני 16 אז אמרתי לה שהיום אני רוצה שהיא תמצוץ לי כמו זונה באוטו.

התמקמנו במגרש נטוש באיזה מושב , אי שם באיזור לא רחוק מדרך שמובילה למקום שממנו אפשר להגיע לשום מקום...


למרות שליד היה מפעל, היה כבר חושך והייתי בטוח שאין מצב בעולם שמישהו יבוא. אבל היה את המתח הזה באוויר. וזה הוסיף לסליזיות של הסיטואציה.

האמת שכבר שנים שלא עשיתי דברים באוטו. בתכלס זה הכי לא נוח אבל זרמנו כי מה לא עושים כדי להרגיש (שוב) בני 16 (כפול שלוש , אבל מי סופר ;-)

 

התחלנו עם קצת סטירות , מילול פיטמות , משיכות שיער לחימום האוירה. היה לי את הצורך למשהו יותר אינטנסיבי אבל היה קצת קשה שם. אז אמרתי לה שנעבור אחורה. היא הביטה בי במבט של "באמאשלך?" ואמרתי לה כן כן , תצאי ותכנסי בדלת האחורית ... וכך גם אני.

 

התיישבנו מאחורה , אני יושב באמצע והיא יושבת לידי .
אני אומר לה תורידי את המכנסיים והתחתונים עד הברכיים , כמו זונה, כמו שאני אוהב.


היא מורידה וחוזרת לשבת. פתאום היא אומרת לי "משהו נכנס לי לתחת" ואני אומר לה "מה?!!?! WTF" (פרצוף של הילרי קלינטון לפני יומיים בלילה) ואז הבנתי שזה צעצוע של יורש העצר (חבל דווקה הוא אהב אותו מאוד ;-).

 

בקיצור, אני פוקד עליה לשכב עלי בתנוחת DD/lg עם הטוסיק כלפי אני מתחיל לתופף לה בקצב הדרבוקה על התחת והיא מצטרפת בסילסולים 😉 אין ספק שזה ריגש את שנינו.

 

אחר כך חזרנו קדימה, היא התחננה למצוץ ,אני כל כך אוהב שהיא מתחננת ואני לא נותן לה. היא תמיד אומרת שהיא עדיין לא מאמינה שהיא צריכה להתחנן למצץ ושעד שהכירה אותי זה מעולם לא קרה לה. תמיד זה היה להפך.

 

לבסוף היא שולפת אותו ומכניסה אותו לפה באיבחה אחת ומתחילה לעלות ולרדת בצורה מיומנת תוך שאני מושך לה בשיער למעלה ולוחץ לה את הראש למטה מה שגורם לה להיחנק ולהשמיע קולות קצת שונים מהסילסולים שהיו קודם במושב האחורי.

 

היא כל הזמן בלחץ שמישהו יבוא ואני מרגיע אותה שאין צורך לדאוג כי אין סיכוי ואני מסתכל החוצה מדי פעם.

בשיא המציצה שאני מרגיש שהכושית השמנה עוד רגע מתחילה לשיר מישהו דופק בחלון. היא מיד קופצת כאילו שמעה שדונאלד (דאק) טראמפ נשיא ארה"ב בפעם הראשונה ואני עדיין מנסה להבין מי נגד מי ואני רואה דמות מבחוץ שדופקת בחלון שוב עם פנס. אני מיד מכניס את השרביט המלכותית למכנסיים ומבין שהברנש מבקש ממני לפתוח את החלון. אני פותח ורואה איזה זקן חרמן עם עם פנס שמסביר לנו עם חיוך קל על הפנים שהוא לא הכי זורם עם הרעיון שלנו להרגיש בני 16. אחרי שהסברתי לו שסבבה ולא צריך טובות ושהוא סתם הורס שמחות (מה בסך הכל רצינו בשם האל?) סגרתי את החלון והיא עדיין עם פרצוף כמו של כל הסוקרים שלא חזו את תוצאות הבחירות האחרונות בארהב של אמריקה.

 

בעודי מניע את האוטו ומנסה להתחפף משם ידידינו החרמן דופק שוב עם חיוך גדול יותר על הפנים (לא יודע אם זה יותר הצחיק אותו או חירמן אותו) ואומר, "חבר'ה אם אתם רוצים יש פה שער צהוב . אני יוכל לפתוח לכם ושם אתם יכולים להמשיך ... גם אני הייתי בגיל שלכם... אני יודע מזה".

הודתי לו בנימוס ומצאנו לנו חור סליזי אחר ושם המשכנו עד שהרגשנו הכי ביני 16 שאפשר בלי טובות של זקנים חרמנים באמצע הלילה ...

 

וושי - :):) שלא לדבר על הפעם ההיא שהתזוזות עקרו את הקודן של האזעקה ואי אפשר היה להניע את האוטו . רעיון רע גיסנו עוד יותר גרוע מהמניעת קפה .
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחחח הרגת אותי גיסיינו.
אבל מודה שזאת הייתה חוויה אחרת ...
אין כמו להרגיש שוב בני 16...

לפני 7 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - שובב לא קטן אהה ...?ממך אני מצפה לפוסט שמצצה לך במקום שאיש לא תיאר לעצמו!לפחות תרגיש כמו סופר אירוטי משובח)
חחח העיקר שנהניתם יקירי....!שבת שלום דומי שלי!
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אלילונת שלי! התגעגעתי.
אין דבר מהנה יותר מלהרגיש שוב בן 16
שבת שלום }{
לפני 7 שנים
מיקה האחת - אוי.... אני מתה על ההומור שלך!

ילד שובב ומקסים }}{{
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - המציאות הייתה אפילו מצחיקה יוצר :-)

שבת שלום נשמה שלי ומומולדת שמח }{
לפני 7 שנים
מתוקף אישיותה - עשית לי חשק...;)
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חשק למה מתוקה שלי? מציצה באוטו? בזקן מציצן? להרגיש שוב בת 16? או כל התשובות נכונות ?
לפני 7 שנים
סקרנות מאוחרת​(נשלטת) - חחחחחחחחחחחחח
קרוע שאתה
}{
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - :-)
אם הצלחתי לחייך אותך אז עשיתי את שלי.
שבת שלום}{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י