שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 7 שנים. 11 בדצמבר 2016 בשעה 12:17

היא הייתה קשורה אך יכלה לזוז. החבל מהודק סביבה בריתמה שמבליטה את החזה הקטן יחסית שלה. מקשט את גופה במעויינים אדומים. ומסתיים ברצועה שעוברת במפשעה עם קשר בדיוק במיקום ללחוץ ולהשתפשף על הדגדגן הרצועה עולה בין פילחי ישבנה.

היופי בלט בגירוי שבעינייה בזמן כשהסתכלה במראה כשקשרתי אותה. ועכשיו אני מביט בתוצר הסופי בגאווה האדום על העור הלבן שלה גרם לה לבהוק ודאגתי שהקעקועים שלה לא יוסתרו על ידי הריתמה. הנהנתי בסיפוק והוראתי לה להתלבש. היא שמה בגדים מעל לקשיר חולצה שחורה עם צווארון להסתיר את החבל שסביב צווארה, חצאית להופעה שלה ומכנס פסים צמוד מתחת שלא יהיה לה קר.לקחה את התיק והאיפור להופעה והלכנו לאכול . 

כל זמן ההליכה למסעדה והארוחה היה אפשר להרגיש ממנה את האי נוחות שלה. כל תנועה גרמה להידוק קל וריגעי של החבל כך תמיד יכלה להרגיש אותו. וכל הידוק גרם לחץ באיזורים המוסתרים ולחשמל לזרום בגופה מהמפשעה ישירות למוחה. 

המבוכה שקרנה ממנה הייתה כמו אפרודיזאק עוצמתי בעיניי. זו אישה חזקה עוצמתית שמופיעה וחושפת את נפשה ברבים רוקדת את כאבה ושמחתה והיא מפחדת שהעולם יידע עליה מפחדת שהמלצרית תשים לב לחבל ולכן תמיד כהיא באה שלחה יד בלי לשים לב לצווארון שלה להסתיר. זה היה כל כך חמוד ומקסים שפשוט לא הורדתי ממנה את העניים. וזרקתי שוב ושוב הערות להזכירה לשבת זקוף ולהרגיע אותה שזה הסוד שלנו לבנתיים ומאוחר יותר כל העולם יידע.

 

אחרי האוכל נסענו למועדון למסיבה זו תהייה מסיבת הבדסמ הראשונה שלה אבל גם עבודה בשבילה כי היא מופיעה הלילה.

ליוותי אותה לחדר צדדי שתתלבש ותתאפר ואמרתי מעבר לדלת כמה אני גאה בה. כשהייתה מוכנה נכנסתי פנימה מפתיע אותה להביט בה בבגדי ההופעה. כתר כסוף על הראש שמזכיר מלכה ממלכה פנטזטית, איפור שנותן לה מראה אפל וטיפה של צבע אדום שיורד משפתייה צבע שחור נוזלי ולייטס להסתיר את החזה, החבל שעוטף אותה, וחצאית מקושטת בגולגלות שחושפת את רגלייה אבל מסתירה מספיק שהדמיון עובד שעות נוספות בתאווה להשלים את החסר. היא הייתה כמעט מושלמת.

"רק חסר דבר אחד" אמרתי בחיוך והוצאתי את ההפתעה שהכנתי לה נשמתה נעקתה כשהלבשתי עליה קולר שחור עם פעמונים כסופים ושרשראות עדינות שיחברתי לצמידים דמוי אזיקים לידייה. "עכשיו את מושלמת" אמרתי היא השפילה מבט ושיקשיקה בראשה מופתעת לרגע מצלילי הפעמונים. חיבקתי אותה חזק עד שהפסיקה לרעוד. "הגיע הזמן שיראו כמה את חזקה ועוצמתית גם בחולשתך שיראו כמה את מתרוממת כשאת כבולה". השחלתי את אצבעותי ללולאה סביב צווארה ומשכתי אותה אחרי החוצה מוביל אותה לבמה ומתיישב ונעמד ברחבת הריקודים מולה צופה בה לתוך עינייה כשהתאורה מתמקדת בה.

המוסיקה התחילה והיא התחילה לזוז בהתחלה לאט ריקוד בטן חושני אבל כשהקצב במוסיקה התגבר כך גם תנועותיה. זה היה פיתוי מכשף החבל האדום על העור החוויר שלה, צלילי הפעמונים והשרשראות ששיקשקות בכל ברייק שלה, המבט שלה שננעל בי והחיוך שלה כשהמוסיקה והאקסטזה השתלטו על גופה. היא רקדה ריקוד שונה מכל מה שרקדה עד עכשיו היא רקדה את המבוכה שלה, היא רקדה את הכליאה שלה, את התשוקה שלה, את הצורך שלה.

היא אישה קטנה אבל באותו ריקוד יצא ממנה עוצמה שהכניעה את כולם המועדון . וככל שרקדה כך החבל התהדק סביבה ככובל אותה ונע איתה. וככול שהחבל כבל אותה כך התשחררה והתפרעה יותר . היא הפכה לאלוהית שם על הבמה ואז זה הגיע הרגע שחיכיתי לו הבילבול שהופיעה לשניה בעינייה וכשראתה את החיוך הזדוני שלי הבינה שזו הייתה התוכנית מהתחלה החבל התהדק השתפשף וגירה אותה והריגוש מהריקוד המוסיקה הקהל המהופנט רק הוסיפו לתשוקה שלה והלחץ על הדגדגן הכל לכאוב ולהצטבר . כל התחושות האלו הכלו להיבנות אחת על השניה אבל בשיא האקסטאזה בניתוק וספייס ולא יכולה להפסיק לרקוד ואז יוצאת ממנה אנחה ענקית של שיחרור זעקה של ריחוף והאלה האפלה הקוסמת שרקדה מול כלנו אבל רקדה שם בשבילי גמרה אותה זעקה של שיחרור... ואז עליתי לבמה ותספתי אותה כשנפלה ברגע של חשיפה מול כולם וחוותה אורגזמה על הבמה בסיום השיר...

האורות נכבו ואני מחזיק אותהגאה בה ולוחש "לא אמרנו שתרקדי 5 שירים?"

 

ההמשך יבוא...

 

Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - פשוט מושלם
הכתיבה, התוכן, המהות - הכל
שאפו יקירי, שאפו
<3
לפני 7 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י