אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 7 שנים. 21 בדצמבר 2016 בשעה 18:43

"לכי עכשיו, תכניסי לך פלאג לתחת וויברטור גדול לכוס. תמלאי את שני החורים שלך כמו הזונה הקטנה שאת, ותמשיכי בעניניך. אני לא מרשה לך לגמור בינתיים. תתנהלי רגיל, העיקר שהתחת שלך מלא, שהכוס שלך מלא והראש שלך כל הזמן מושך אותך אליי. ככה אני אוהב אותך. לגמרי שלי." הוא שלח לי הודעה להתכונן לקראת המפגש שלנו בערב, ובמילים האלה נכבשה פסגתי. "שבי על הכסא, גלגלי לך משהו לעשן.. כן, שבי כשהם בתוכך. לא משנה כמה זה לוחץ או כואב או מטריף, להמשיך בעיסוקיך ולא לגמור. שמעת אותי? אסור לך לגמור."

צייתנית. מתחילה לגלגל. מולי רץ סרט פורנו. לא גמרתי כבר כמה ימים. הרטט בין הרגליים שלי מתחיל לעשות לי משהו. נעה במקומי, מרגישה את הפלאג עמוק בתחת. המחשבה מעבירה בי זרמים. מתי הפכתי לכלבונת כזו שאוהבת שממלאים לה את התחת? יודעת שהדבר הנכון יהיה למלא הוראותיו, אבל קול קטן קורא לי להמרות את פיו. המחשבה עליו מעניש אותי, מצמררת עורי ומרטיבה אותי.. אני אוהבת כשהוא נהיה כעוס וקשוח. לא אמרתי לו את זה. לא יודעת אפילו למה. בפעם הראשונה שהיה רציני איתי ברמה שהעיניים שלו נראו ריקות וקרות לרגע, רק בשביל להוכיח לי שהוא בשנייה לובש את המסכה של הרע- באותה פעם ראשונה הרטיב אותי. כשמשהו בתוכו לבש את הגלימה השחורה עם המסכה.  הפחד שעבר בי לשבריר שנייה עורר בי תחושות שאני רודפת אחריהן עד עכשיו. המחשבה עליו רע איתי, מעניש, מכאיב, משפיל, מחנך.. נרטבת ממנו. אוהבת כשהוא מחבק ברוך. אבל צמאה אליו כמו חתול רחוב בעונת השרב.. צמאה לקשיחות שלו, לאגרסיביות, לעוצמה שזורמת לו בגוף ומטריפה לי את החושים.

היד נשלחת מעצמה. מנסה לשכנע עצמי שאני עדיין פועלת לפי החוקים, כי אני אעשה אדג'ינג. כן, זהו, זה יעבוד. 2 אצבעות תרות אחר הדגדגן בעוד הכוס שלי כולו רוטט מהויברטור הסגול שמעביר זרמים גם לפלאג שתקוע בי. יכולתי לספור לאחר ממש.. תוך 5 שניות הרגשתי טעמה של אורגזמה מתקרבת. עזבתי אצבעותיי מהדגדגן, כבר האמנתי שניצחתי, אבל אז הרטט הפנימי כנראה עשה את שלו וגלשתי לתוך אורגזמה שסיחררה אותי ופלטה ממני אנחה עמוקה.. הפרתי את בקשתו. לרגע נרעדתי, האדון יכעס. ואז מחשבה חולפת. הוא יעניש אותי. הוא יכאיב לי. הוא יאהב אותי עם הידיים הגדולות והחזקות שלו כנגד העור הלבן והרך שלי.. הוא יאדים אותי, הוא יכאיב לי. הוא יכאיב... 

"לא יכולתי להתאפק.." אמרתי לו במבט מעט מושפל וחצי חיוך מתגרה.. "הייתי ילדה רעה....." הרמתי עיניי אליו. הוא לא חייך. מיד נמחק לי החיוך. "סליחה" החרשתי.  "תתפשטי". אמר בטון מרוחק. לא העזתי לצייץ. מיד צייתתי ונעמדתי מולו כך, חשופה. מסוככת מעט על גופי בידיי במבוכה קלה. "ידיים בצידי הגוף". אמר ובחוסר רצון צייתתי. הוא עמד כך במשך שניות ארוכות והביט בי. לא נוגע, לא מדבר, לא מחייך. מביט. ואז שלח ידיו אל צווארי. ליטוף קל בקו ישר מתנוך האוזן לעבר הכתף, ליטוף שבשניות הפך ללפיתה. שתי ידיו על צווארי ועוצמתו ניכרת. תחושת החנק התחילה להתעצם. במקביל הרגשתי אותו מפעיל עם ידיו לחץ על כתפיי כלפיי מטה. לא יכולתי להתנגד לכוחו ומצאתי עצמי יורדת על ברכיי, נתלית בידיי על זרועותיו בעודי מנסה לשחרר אחיזתו מצווארי. ברגע שכל משקל גופי היה על הרצפה הוא שחרר אחיזתו ואני התנשמתי בהקלה.. הלב שלי דפק בחוזקה.. בעודי מנסה להתאפס על עצמי, הוא הסתובב ובא מאחוריי, תשעני קדימה, תעמדי על ארבע. מיד מצייתת. הוא קושר קולר לצווארי ואז ממשיך ומחדיר לתוך ישבני פלאג מגניב במיוחד בצורה של קרס. לפלאג מחובר חבל ואת החבל קשר לקולר שעל צווארי.

התחושה הזו של גוף זר בתוך התחת שלי, הקולר.. זו רק ההתחלה. כדי להוסיף עוד אתגר לתחושות הוא משך אותי להיות זקופה על ברכיי ואז אזק את פרקי ידיי מאחורי גבי. בעודי מנסה לעכל את התחושות של הגוף המתין לי מול פניי הזין שלו. הוא אפילו לא הוריד את המכנסיים. רק פתח רוכסן, כתנועת אגביות, כבחוסר חשיבות. "תפתחי את פה שלך" אמר ואני מצייתת. הוא כיוון את פניי והחדיר את כולו פנימה. כמעט נחנקתי. מוציא קצת וצוחק "שלא תיחנקי.." לרגע שרבבתי גיחוך קטן של הסכמה, זה עלה לי ביוקר. בשניות הבאות הזין שלו נדחף לתוך הגרון שלי שוב ושוב עד הקאה.. לבסוף כששיחרר אותי ממנו נהדפתי לאחור.. לנשום.. הוא התקרב הרים אותי וכיוון גופי להשען על שולחן. הפטמות כאבו מהעוצמה בה הוצמדו לשולחן הקר בעודן ככ זקורות, הישבן חשוף אליו והידיים על גבי מחפשות דרך בלתי אפשרית לצאת מהאזיקים. 

"ילדות רעות נענשות" אמר וליטף את ישבני. שניות אח"כ כף יד גדולה וחזקה נחתה על ישבני ופלטה ממני אנחה מופתעת. העוצמה היתה חזקה אבל לא הכי חזקה.. כבר ידעתי עוצמה גדולה מזו, חשבתי לעצמי. ואז הנחתה שנייה, כבר יותר כואבת על הלחי השנייה. עוד אחת ועוד אחת זו על זו, הישבן מתחיל לכאוב. לא יכולה שלא להתענג מהתחושה של הזרמים הרטובים בין הרגליים שלי, "כן..." פלטתי בהנאה.. אותו זה לא ריגש. הוא התרחק ממני לרגע ואז הרים אותי מהשולחן והעמיד אותי מולו. הוא הביט בעיניי במבט הכי רציני שראיתי מימיי. שוב נוזלת. מחצית חיוך עולה על פניי. "מה את מחייכת?" הרים את קולו, ואני הבטתי לתוך עיניו מנסה להבין אם אני אמורה לענות. מתלבטת ואז בהפתעה נוחתת על לחיי סטירה חזקה. "משהו מצחיק אותך?!" קפאתי במקומי. לא ידעתי איך להגיב. שנייה אח"כ מונפת היד שוב והלחי השנייה צורבת. מה הוא חושב שהוא עושה?? מיליון מחשבות רצות לי בראש, לא יודעת מה אני מרגישה, הכל משתולל בתוכי, התחושה איומה מחד ומטורפת מאידך. סטירה 3 נוחתת. דמעה זולגת לי בזוית העין. התחושה בלתי ניתנת לתיאור. הוא ראה את זה. בתגובה סובב אותי חזרה שעונה על השולחן כופף אותי, פיסק רגליי ודחף כמה אצבעות לתוך הכוס הרטוב שלי. בידו שלף את הקרס מישבני ובמקומה הכניס אצבע. בשלב הזה התחלתי להתפתל. הוא יודע מה מטריף אותי... ככ רוצה לשלוח ידיים ולא יכולה כי הן אזוקות. מתה לאיזה רטט והוא לא נותן. הוא בהחלט יודע להטריף אותי. אני יכולה להריח את האורגזמות מרוב שהן קרובות אבל לא מצליחה להגיע אליהן... אני מתחילה לייבב והוא בתגובה צוחק. כזה הוא.

"אני הולך לזיין אותך. חזק." אמר ושלף אצבעותיו מתוכי. שניות אחכ ויברטור ממלא אותי. "אני הולך לזיין חזק את התחת שלך, כמו שמגיע לזונה קטנה כמוך שלא יודעת להקשיב להוראות".. הקול שלו העביר בי צמרמורת, מזמן לא הייתי ככ מרוגשת.. הוא שלף את האצבע שלו מהתחת שלי  ואז הכניס שוב, הפעם 2 אצבעות. התחלתי להתפתל לו בין הידיים. "מישהו הרשה לך לזוז??" יד חזקה נחתה על ישבני והקפיצה אותי. אצבעותיו חדרו לעומקי ואז יצאו ושוב פנימה וחוצה.. כולי רטובה מהמיצים שלי שנזלו על כולי, האצבעות חודרות יחסית בקלות.. אז הוציא אותן והחדיר בנשימה אחת את כל הזין שלו לכל אורכו. נהדפתי לפנים. הכוס שלי רוטט מהויברטור והתחת שלי מלא עם הזין שלו, מעולם לא הרגשתי מלאה ככ.. הוא נהדף כנגדי פנימה שוב ושוב ושוב, הכל מטריף אותי, לא מצליחה למצוא נק' שבה אוכל לגמור ככה וזה כל הזמן מרגיש ככ קרוב ובלתי מושג.. באיזה שלב כבר מתחיל לכאוב לי התחת אך הוא לא מפסיק. כאילו נכנס בו השד ואין לו שום כוונה להתעייף לעולם.. הכל מתחיל לכאוב, כל החורים, כואבים, האזיקים מכאיבים, כולי בחוסר נוחות משווע מתחילה לייבב.. 

לפתע יצא מתוכי, שיחרר את אחד האזיקים שעל ידיי וסובב אותי על גבי, "תראי איך אני איתך, כמו האלוהים שלך, רחום וחנון, קשוב להתבכיינות שלך. הנה זונה קטנה שלי, נעשה את זה מעניין.. את חייבת לגעת בעצמך לשפשף כאילו האורגזמה עוד שניה מגיעה, אבל- אסור לך לגמור עד שאני מרשה לך." אז הרים רגליי מעלה לעבר כתפיו וידא שהויברטור הרוטט נעוץ בי היטב, ואז חזר לנעוץ את עצמו בישבן שלי. אנחה נפלטה ממני.. זה היה כואב ומדהים בו זמנית.. האצבעות שלי השתוללו לי על הדגדגן כאילו שמותר לי לגמור, כאילו שלא אמר לי לפני שניה שלא להעיז.
"אני יכולה בבקשה לגמור?" שאלתי בקול חלש ורועד.
"לא." ענה בקלילות. "תמשיכי!" כולי נרעדת.. משפשפת ומנסה להתרכז בכל דבר רק לא בטירוף שהזין שלו מעורר בי.
"בבקשה.. בבקשה אני רוצה לגמור" מייבבת לעברו. והוא התעלם.
"מה את?" שואל
"אני זונה" עונה בלחש
"אני לא שומע אותך! דברי בקול" 
"אני זונה" הרמתי קולי הפעם
"זונה קטנה ומלוכלכת.. זונה של מי את?" המשיך
"שלך. אני הזונה שלך" אומרת בקול קטוע
"ולמי שייכות האורגזמות שלך?" שאל מבלי להפסיק לרגע להדוף את הזין שלו לעומקי ולהרחיב לי את התחת עד כאב..
"לך.." אומרת בקול חלש
"נכון!! ותזכרי את זה פעם הבאה שאת הולכת לגמור בלי לבקש רשות!" אמר והגביר את הקצב.. הרגשתי אותו מפרק אותי. הכאב והעונג העטופים זה בזה המשיכו עוד שניות ארוכות שהרגישו כנצח.. אז שלח ידו וצבט בחוזקה את אחת הפטמות שלי, הכאב היה עמום. הוא ראה שזה לא משיג את התגובה שרצה, צירף יד שניה על פטמה שנייה ואז יחד צבט אותן בחוזקה, התחלתי להתפתל.. כל השילוב הזה יחד עם הרטט בכוס שלי וההדיפה של הזין הקשה שלו בתוך התחת שלי והאצבעות שלי על הדגדגן הביאו אותי על סף בכי.. 
"את רוצה לגמור, זונה שלי?" שאל והעביר אחת מידיו לצווארי, לפת אותו וקרב פניי לכיוונו.
"כן......."פלטתי מבין שפתיי, מנסה להתרכז בנשימות שלי תוך כדי השפשוף הבלתי פוסק והתחושות שעוטפות לי את כל חריצי הגוף..
"כן? אני לא בטוח.." פלט לעברי ואני התחלתי להתפתל ולצעוק "כן!! אתה יודע שכן!! נווווו....."

הסטירה שנחתה על פניי הייתה כואבת כאילו היתה הראשונה.. "את לא רוצה להתחצף אליי עכשיו, ילדה!"
הרפיתי..
"לא, סליחה, אני רוצה לגמור, בבקשה אני רוצה לגמור, תרשה לי לגמור בבקשה" מצאתי עצמי מתחננת.. 
הוא בתגובה שיחרר אחיזתו ונתן לי להשען חזרה לאחור. הוא שב להדוף בי את הזין שלו לעומקי, לוחץ בכל פעם כזו עם גופו על הויברטור שנהדף גם כן פנימה. "אני מרשה לך לגמור" אמר לבסוף בקול שקט. בתוך שניות התפוצצה אורגזמה ראשונה, יד אחת בין רגליי ושנייה תופסת את קצה השולחן בכל הכח, עיניי עצומות ועדיין כרואות שלל גווני הקשת מתפוצצים.. הוא לא שיחרר והמשיך איתי לאורגזמה השנייה והשלישית, אז בעצמו כבר קרס תחת התחושות וגמר בתוכי. בעודו מתנשם, דמעות זולגות מעיניי, בזו אחר זו, הופכות למפגן מימי מרהיב.. כל גופי רועד מנסה לעכל את מגוון התחושות שעברו כאן. ופתאום כאילו כל העולם השתתק. זרועות חמות נשלחו לקראתי ואספו אותי אל חיקן. רגע מושלם.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י