בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 7 שנים. 22 בדצמבר 2016 בשעה 19:07

אני זוכרת שיצאתי פעם עם מישהו שחיפש מלכה. הוא התעקש שאני מלכה. הוא התעקש שיש לי את כל התכונות. רק שאני ביישנית מדיי, כך התברר דאז. הוא ניסה לכוון אותי, להגיד לי מה ואיך להגיד לו, אבל הוא בא ממקום של עבד ולא הרגשתי שום העצמה בסיטואציה הזו. ובלי קשר יש לי קושי מאוד ברור עם דמויות שנמרחות ולכן נתפשות בעיניי כחסרות עמוד שדרה. כך, למרות שהוא היה גבר מאוד גדול וחזק, משהו לא התחבר לי עם ההתרפסות שלו. זה כמובן הכשיל עבורנו את הכל. אני רציתי גבר שיהיה אגרסיבי איתי במיטה ברוב הזמן, ורך איתי פה ושם כשפתאום ארצה להתפנק ולהיות כחתולה.. זה לא היה הוא. אז דרכנו נפרדו וכל שנותר הוא שלום שלום מעת לעת בפייסבוק כשהוא מתגעגע לפוטנציאל שלא מומש.

רצה הגורל ושנים אחכ הכרתי מישהו שלמעט המחסור בזמן והזדמנויות תכופות יותר להיות איתו, תואם את הפנטזיות שלי אחד לאחת.. הוא חזק, גברי, סקסי בטירופים, נראה מעולה, אוהב דברים דומים, נהנה מאותם פינוקים, יודע להעריך את השגעונות שלי ולפתח אותם. יש לו את היכולת, המופלאה בעיניי, לזהות את הפוטנציאל שחבוי בראש הכחול הזה שלי, שגם כשהוא לכאורה כבוי- הוא מסוגל להדלק בשניות בזכותו, ולעשות ממנו מטעמים.. כך גם בזכותו נחשפתי לחגורת הצניעות הקסומה שבהמשך אף הולידה קעקוע.. כל פעם הוא נותן לי הצצה למשהו נוסף שכדאי לי לנסות, מי יודע אולי אוהב, ואם לא- אז חוויתי, ועוברים לחווייה הבאה. תכונה מופלאה בעיניי. 

מהמקום הזה החלה לפני כמה חודשים לנבוט בי איזו פנטזיה.. ופנטזיה חדשה, טובה באמת, שיוצאת מהמעמקים לוקח זמן להנביט ואחכ לטפח לכדי פנטזיה מדהימה שכל הגוף רעב והמוח כמה להגשים אחד לאחד. כמו כל דבר טוב, זה התחיל במחשבה אחת קטנה. נקודת ההנחה שלי היתה שאם להיות על ארבע כנועה ונתונה לחסדיו מרטיב אותי גם מבלי שייגע בי, מעצם היותו מאחור מביט בי, אז ודאי זה יעבוד גם הפוך. ומהי כניעה מוחלטת אם לא להיות חשוף, נתון לחסדי האחר? אז אמרתי לו שאני רוצה אותו על ארבע. היה בעיניו מבט מתעניין. זה הספיק לי כדי להמשיך לפתח אותה, להשתעשע איתה עוד קצת וליצור ממנה משהו חזק ומושלם יותר. אהבתי את זה שאין התנגדויות. הוא כמוני בקטע הזה, פתוח לדברים. 

אז דמיינתי איך אני נועלת לו את הזין היפה שלו בחגורת הצניעות האהובה. אין כמו פנטזיה עדינה כשאתה מתחיל אותה מהמקום הכבול הראשוני, אך המוכר והלא מאיים. בשלב הזה אני מכסה עיניו וקושרת ידיו באזיקים האלה שבד"כ מעטרים את ידיי. מגבילה את תנועותיו. ממקמת אותו ומשעינה אותו על ארבע. מפשקת רגליו. ישבנו חשוף מולי.
החיוך מתפשט על פניי, אבל בעיקר לאורך גופי. רק לדמיין אותו כך, אני כבר מתחילה להזרים מיצים חמים בין רגליי. גם אם ישען כך לכמה דקות מבלי לזוז כשכל מה שאני עושה זה להביט בו מבלי לגעת. להביט בגבר הכל כך גברי הזה, שרק לפני זמן קצר הותיר סימנים אדומים וסגולים על ישבני, בגבר הזה שרק לא מכבר זיין לי את הכוס כאילו אין מחר, הגבר הזה שלכאורה הכניע אותי, חדר לישבני וגמר בתוכו כאילו היתה זו התנוחה הבסיסית.. הגבר הזה כעת על ארבע מולי פתוח לרווחה. והישבן שלו קורץ לי.. קורא לי..

מתקרבת אליו אחרי זמן מה, לגופי רק בייבידול אדום עם חזיה ששומרת היטב על המפתח, בלי תחתונים. מעבירה ליטוף עדין על הישבן הזה שלו.. הישבן הסקסי הזה שאני מתה להרגיש מבפנים ומבחוץ. מתקרבת, מעבירה לשון על ירך, עולה לכיוון המפשעה.. לאט. שולפת כפפות לייטקס כחולות. מרגישה סקסית איתן כאילו היה זה אקדח בין הידיים שלי, בעוד מה שאני באמת מכוונת אליו עדיין לא הגיע אל בין ידיי.  נשכבת לאט על הגב, משתחלת בין רגליו. מעבירה לשון חמה ורטובה על מעט הזין שנותר חשוף דרך הכלוב שלו. חשה ברעד שלו ומתייחמת עוד יותר. חוזרת מעט אחורה ומלקקת את הביצים האלה..  אתן עוד תתפחו לכן.. אתן תהיינה ככ רעבות ונפוחות עד בכי.. מחייכת לעצמי. מתעכבת על ליקוק ארוך נוסף ויוצאת חזרה.

מפסקת בידיי את ישבנו, מקרבת פניי. לשון רטובה עוברת באיטיות על הישבן, מתקרבת לפי הטבעת אך עדיין לא נוגעת.. נשיפה עדינה, רק כדי להרגיש רעד בגופו.. מביטה, מחייכת לעצמי בסיפוק, חשה את נשימותיו השקטות.. אז לאחר אי אלו שניות של דממה מקרבת לשוני ומרטיבה אותו היטב, אנחה נפלטת מגרונו ועימה רעד עובר בגופי.. זרם עדין ומעקצץ עובר לי בין הרגליים, אני כבר יודעת לזהות את התחושה שתביא בעקבותיה רטיבות שרק תתגבר ועוד רגע תתחיל לזרום במורד ירכיי. 

מלקקת שוב ושוב, מרטיבה אותו היטב בלשוני ואז אצבע אחת מתחילה לגשש דרכה פנימה. האנחות מתגברות ועימן האושר הפנימי שלי. אני אוהבת את הרעיון של לחקור את המיניות הגברית באופן ששונה מכל החרמנות הבסיסית של סקס בנאלי וחדירות לתוכי. רוצה להיות זו שתרגיש הפעם. חשבתי על ללבוש על עצמי דילדו אבל התחושה היא אחרת. לא מחפשת את ההדיפה שלי לתוכו ללא התחושה הפנימית. אני אוהבת להרגיש בעצמי. כמו שנהניתי לדחוף אצבעות לכוס של האקסית, כך גם כאן, להחדיר בעצמי, להרגיש בעצמי.. לוחצת מעט פנימה ולכיוון מטה, תחילה לאט ואז מעלה את הקצב.. נראה שהתגובה הרצויה מגיעה כי הוא מתחיל לכאוב בתוך הכלוב. אני מאטה ויוצאת. נותנת לו מספר שניות ואז חוזרת להעביר ליקוק ארוך על הביצים.  לאחר מכן מתקרבת רק כדי לוודא שלא מתפספסת לי איזו טיפה מפנקת שזולגת ממנו.. 

נעמדת שוב מאחוריו. הוא ממתין ואינו יודע למה לצפות. אני הולכת לרגע וחוזרת עם הדילדו הסגלגל ועם השרביטון הקטן החדש. מניחה לידו. הוא לא רואה דבר. "מעכשיו ואילך, כל התפתלות, כל התנגדות, כל תזוזה מיוחדת תביא איתה משהו הרבה יותר רחב מהאצבע שלי." מנסה להשמע רצינית ונוקשה כמו מלכה של ממש, אבל קשה לפספס את החיוך שלי כשהמילים נאמרות. אני מרוצה מעצמי, מרוצה מהסיטואציה. "בכל שלב שתרצה לגמור, רק תגיד. אבל זה אומר שכל זה יגמר. ואתה לא רוצה שזה יגמר נכון?" לא מצפה באמת לתשובה.

מלטפת לו את הזין דרך הכלוב, מתכופפת להחדיר לשון בין חריצי הכלוב, להרגיש כמה הזין שלו נדחף כנגד הכלוב, רוצה לגדול, לתפוח להתפרע במלוא הדרו ולא יכול. הוא מתחיל להתנועע בחוסר שקט. "אמרתי לך מה יקרה אם תזוז.." מחייכת לעצמי, מתרחקת מעט ומביאה את הדילדו. מעט חומר סיכוך, לא יותר מדיי, ומתחילה להחדיר אותו. התזוזות מתגברות. "אל תזוז.." לוחשת.. "אתה לא באמת רוצה את זה.." מתחילה אט אט להחדיר אותו פנימה ומעט החוצה, שוב פנימה, קצת יותר עמוק, עד שלבסוף כולו בפנים. מחייכת לעצמי בסיפוק. מוודאה שהוא נעוץ בו היטב ואז מתכופפת חזרה ללקק לו את הביצים ומסביב לזין היפה הכלוא שלו. הוא נאנח ואני מתמוגגת.. "נעים לך?" הוא משמיע קולות לא ברורים ואני לא מתאמצת לפרש אותן.

אט אט שולפת ממנו את הדילדו ומחייכת לעצמי.. "הרחבנו אותך לשבריר של שניה אבל אתה מתכווץ מחדש.. מה נעשה איתך.. אתה משהו, אתה.." אומרת ומחייכת.. "אתה רוצה שאני אלקק אותך?" הוא מהנהן. "אני לא שומעת אותך.. אתה רוצה שאני אלקק לך את התחת?" הפעם שומעת היטב את המילה כן. ה-כן הזה מעורר בי זרמים מחודשים בין הרגליים. מתקרבת ומלקקת את החריץ הזה שלו, מתענגת על תחושת עורו תחת לשוני, כאילו היה מרוח כולו באיזו קצפת בלתי נראית שאני חייבת לנקות ממנו בכל מחיר. תגובתו לא מאחרת להגיע, הוא מתפתל. הכלוב לוחץ.. "אתה רוצה שאפסיק?" אני לא שומעת כן. אז ממשיכה בשלי. בין ליקוק לליקוק מחדירה אצבע, מנסה לפלס דרכי בתוכו, מתעקשת למצוא את דרכי לנקודת הג'י הגברית.. ההתפתלות הבאה שלו עולה לו ביוקר. 

הפלאג חוזר אל בין רגליו וננעץ בישבנו. הוא, שודאי השלים עם התחושה הזו כסוג של עונש, אינו צופה את הבאות.
מקרבת את השרביטון הקטן הזה שלי, שקט ככ שלא מנחש שהוא שם. מדליקה אותו ומצמידה אותו תחילה לפנים הירך. הוא נרעד ברגע שזה נוגע בו. אני מחייכת לעצמי שוב בסיפוק וממשיכה, הרטט עובר לאורך הירך ועולה במעלה הירך. מרחיקה מעורו ואז משיבה בסמוך לביצים. הוא מתפתל כחיה בכלוב. "אל תזוז! אתה הרווחת את זה, תהנה מזה כמוני..". ממשיכה ועוברת עם הרטט הזה לכיוון הכלוב, להרעיד אותו מעט. בין לבין מוודאה שהפלאג עודנו איתן בתוכו.. אם מתחיל לצאת, מחדירה חזרה פנימה.. 

"אתה רוצה שאפסיק?" שואלת. הוא ממלמל "כן" חלוש ואחריו מוכנה להשבע שהיה גם "לא" קטן.. "לא שומעת אותך. אתה רוצה שאפסיק?" הפעם הכן היה יותר ברור. "לא בטוחה שרוצה.." מחייכת לעצמי.
מרחיקה ממנו את השרביטון ואט אט מחלצת את הדילדו, רק כדי להחליף אותו באצבעות שלי.. להרגיש אותו מבפנים.. מתייחמת מהתחושה.. מקרבת את השרביטון לחריץ הזה שהצלחתי להרחיב מעט.. מרעידה אותו שוב.. מאושרת.

מתקרבת אליו, נושקת ללחיו - "תסתובב". הוא מציית ומתהפך על גבו. הרגליים מעט רועדות, הזין כלוא ומת להחלץ כפי שלא רצה לפני כן מעולם. עיניו עדיין מכוסות, אני מוודאה. ידיו נעולות מעל ראשו. מתקרבת אליו ומטפסת מעל פניו. לשונו מתלבשת לי היטב סביב הדגדגן הנפוח והרטוב שלי.. פניו נשטפים במיצים שלי. אני נשענת לפנים ומלטפת את הביצים הנפוחות שלו. הוא נאנח, אני מרגישה את זה כנגד הדגדגן שלי.. "אתה רוצה לזיין אותי?" שואלת ומתרוממת מעט ממנו כדי שיוכל להשמיע קולו.. "כן".. מממ.. אני מחייכת לעצמי.. "אבל אני רוצה שתזיין אותי חזק.. אני רוצה להרגיש את הזין שלך בתוכי בכל הכוח.. יש לך כוח?" הוא ממלמל לי משהו בין הרגליים, ואני רק מפנטזת על הזין היפה הזה שכרגע כלוא, וודאי רעב מספיק בשביל לענג אותי היטב.. "אתה רוצה שאשחרר לך את הזין היפה הזה מהכלובון?" אני יודעת מה תשובתו, איך אפשר לסרב..

"תרעיד אותי במיליון אורגזמות עד שאראה כוכבים, ואתה תקבל מפתח." אומרת ויורדת ממנו. מסירה ממנו את כיסוי העיניים ואת האזיקים. בתוך שניות אני הפוכה על הגב והראש שלו עם הלשון החמה והאצבעות היפות האלה מוצאים מקומם הטבעי בין רגליי.. על יכולותיו המופלאות בלהגמיר אותי אין באמת מה להכביר מילים.. גלקסיות רחוקות מוצאות דרכן במהרה אל תוך תוכי, הקירות נרעדים שוב ושוב ושוב עד שהצחוק מגיח.. 

מתקרבת אליו עם המפתח, משחררים אותו מהכלוב רק כדי להביט בזין היפה שלו נפוח ורעב.. מתקרבת אליו למציצה ארוכה ומתפנקת, אוהבת לטעום אותו, עם או בלי המיצים שלי עליו.. כשסף הרגישות שלו עולה עוד ועוד הוא מרחיק אותי מהזין שלו, מסובב אותי עם הגב אליו ומזיין אותי שוב ושוב במלוא עוצמתו עד שהוא מתפרק לתוכי.. קורסים כנגד המיטה.. עכשיו החיוך מרוח לשנינו על הפנים..

זמן מה אחרי שהפנטזיה החלה להשתרש בתוכי ידעתי מה אני צריכה לעשות.
נכנסתי לאתר הזה, ומצאתי את אלה שישמו מבטחם בי ויעניקו לי את העונג שלי מכניעתם.. השאר הסטוריה..

https://www.youtube.com/watch?v=cOLTrrcWE5c

Xbani​(אחר) - ואני תוהה ביני לבין עצמי מתי תשברי ותפתחי בלוג .
ברוכה הבאה :)
פוסט מרטיב ומרטיט כאחד.
לפני 7 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - תודה תודה :)
זה לא הבלוג היחידי שלי אונליין, אבל כן, החלטתי לפנק גם את החבר'ה פה בחלק מהגיגיי :) שמחה שנהנית.. ;)
לפני 7 שנים
Xbani​(אחר) - זה גיג עדין ? :)
לפני 7 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - בודאי
לפני 7 שנים
ג'נטלמן אחר​(שולט) - מהמם... תודה לך יפעתי, נהניתי לקרוא אותך :)
לפני 7 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - העונג כולו שלי :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י