צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 7 שנים. 5 בינואר 2017 בשעה 8:40

מכונת הכביסה שלי שבקה חיים.

ביום שני הלכתי לקנות מכונה חדשה. בחרתי מכונה שיודעת לכבס 8 קילו. המייבש שלי ידע פעם לייבש 4.5 ק"ג אבל בגילו המתקדם הוא מצליח רק 4 ק"ג.

אז קניתי גם מייבש.

על הדרך, ראיתי שכיריים לא עולים הרבה כסף, אז קניתי כיריים של סאוטר מגניבות. הכיריים של בעל הבית שלי סתומות לגמרי ואש אחת לא עובדת.

כל החבילה 4,500 ש"ח. מחיר שווה לכל נפש. או לפחות ככה חשבתי בהתחלה.

ביום שלישי, המובילים הביאו לי את המכשירים. למותר לציין שלשם כך אני צריך לצאת מהעבודה באמצע היום בהתראה של חצי שעה.

מסתבר שמכונת כביסה והכיריים דורשים ביקור של טכנאי שיתקין את המכשירים. הכי טוב שהצלחתי לתאם זה ביום רביעי טכנאי מכונת הכביסה וביום חמישי טכנאי הכיריים שעבורו אני צריך להוסיף 150 ש"ח. טוב נו.

מסתבר שמכונת הכביסה לא נכנסת למעלית. מה שגרם להם לסחוב אותה עד לקומה חמישית במדרגות. שכל מה שמעבר לקומה שלישית אני נדרש להוסיף 50 שקל לכל קומה נוספת. טוב נו. עוד 100 שקל, לא נורא.

מסתבר שיצא איזה חוק טכנאים חדש ועלום. כתוב בו גם שהם צריכים לקחת את המכשירים הקודמים שאצלי בבית. יפה. אבל המובילים התעקשו שהחוק אומר שזה בתנאי שהציוד מחכה להם ליד פתח הכניסה בבית.

בבחינה שיטחית של מבנה הדירה, מסתבר שהדלת לחדר השירות היא ברוחב של רק 50 ס"מ ואי אפשר להוציא דרכה שום מכשיר. הדרך היחידה היא להעביר את המכשירים דרך החלון של המטבח מעל הכיריים.

בשלב זה המובילים הביעו תרעומת. איזה סרט. כשאמרתי להם בואו נסתדר. כמה אתם רוצים כדי להשאיר אותי מרוצה ולסדר את כל הסאגה הזו? הם ביקשו 400, סגרנו על 300 כולל הקומות.

שלב ההובלה הסתיים בהצלחה.

ביום רביעי, אתמול, עד 15:30, אמור היה להגיע טכנאי מכונת הכביסה. סוכם שהוא יתקשר חצי שעה לפני כדי שאוכל לצאת מהעבודה ולהגיע הביתה. אבל מה, הוא לא הגיע. או לפחות ככה חשבתי.

ב 16:00 התקשרתי לשירות והם אמרו שאין לי בקשה פתוחה לשירות בכלל. למרות שזיהו אותי לפי מספר הטלפון. לא עזרו כל תחנוני. כשניסיתי לקבוע מועד אחר, הם אמרו שיש להם רק ביום רביעי בשבוע הבא. כששאלתי את המוקדנית אם היא נורמלית? ענתה לי שכן.

מחאותי הנמרצות לא עזרו לי במיל. אמרתי לה שאני מתכוון להזמין טכנאי פרטי שיתקין את המכונה ואני מצפה שיחזירו לי את הסכום שיגבה.

כאן כבר פקעה סבלנותי. ניגשתי לגוגל וחיפשתי את האתר של החברה: אלקטרוניקס פרו - סמליין. חיפשתי איך ניתן להתלונן על השירות באתר ומצאתי. אבל הגשת התלונה באתר לא עובדת.

אמרתי לעצמי שאגיש באתר התלונות לציבור תלונה על האירוע. תוך כדי החיפושים מצאתי שלושה אימיילים של נציגים של החברה שמטפלים בבעיות שירות מיוחדות. שלחתי לשלושתם מייל המתאר את נסיבות האירוע.

בשיטוטי בגוגל פתאום גיליתי להפתעתי עשרות פסקי דין של בית המשפט לתביעות קטנות, שבכולן השופטים פסקו קנס לחובת אותה חברה.

פשוט דפוקים. היבואן הרישמי של סמסונג מוצרי חשמל, פשוט גורם לכך שלא כדאי לרכוש מכשירים שלהם ושל עוד כמה חברות בגין השירות הגרוע שהם נותנים.

בינתיים כבר הגעתי הביתה ולהפתעתי, למרות שאין ביקור מתוכנן במערכת המחשבים של החברה, מצאתי פתק על הדלת שהשאיר הטכנאי שאכן הגיע אלי הביתה מבלי להתקשר, כי מספר הטלפון שהיה ברשותו היה שונה מהמספר על ההזמנה במוקד. כמה סתומים הם יכולים להיות.

היום בבוקר קיבלתי טלפון מאחת הנמענים לאותו מכתב תלונה ששלחתי. הפעם היא נשמעה יותר נורמלית מהדפוקות במוקד. היא תנסה לקבוע לי מועד היום או מחר.

הבעיה שאני מאד תחום בזמן ביומיים הקרובים. אני מרצה באוניברסיטה היום מ 13:00 עד 16:30 ומחר מ 8:00 עד 14:00. הבן שלי אמור להגיע הביתה מהצבא היום או מחר. טרם החזיר לי תשובה.

הודעתי לנציגה, שכשאני חוזר מחר מהאוניברסיטה, מכונת הכביסה החדשה שלי מתחילה לעבוד, איתם או בלעדיהם. הבן שלי החייל חוזר עם תיק מלא כביסה וגם אני בקרקעית הארון, אחרי שבועיים בלי מכונת כביסה.

היא אמרה לי שתהיה בעייה עם האחריות אם אתקין לבד או עם טכנאי לא שלהם.

הודעתי לה שאם תהיה תקלה במכונה והם לא יכירו באחריות, אתבע אותם בבית דין לתביעות קטנות. חוצמזה, מה בכלל ההסתברות שתהיה תקלה במכונה חדשה, בשנה הראשונה לחייה. חוצמזה, מקסימום אקרא לטכנאי שלי שיתקן את התקלה.

טכנאי הגז שאמור לבוא, התקשר לפני שעתיים ואמר שתוך פחות משעה יגיע. מאז חלפו להם שעתיים וחצי ולא שמעתי ממנו. לצערי הוא התקשר מחסום כך שאני לא יכול לחזור אליו.

 

איזה סיוט.

למה זה צריך להיות ככה בכלל?

נהייתי לשבוע עבד למכשירי חשמל.

אגב, יש לי מייבש כביסה יד ראשונה במצב טוב, שעומד כרגע בסלון שלי. אני גר בכפר סבא. מישהו מעוניין לקבלו?

מיקה האחת - במקומות רבים, רמת השירות שואפת לאפס. הכל בסדר בשלב הקנייה, ואחר כך - לך תחפש את החברים שלך.

אגב, אחת החברות הגרועות ביותר מבחינת מתן שירות, היא חברת Brimag, היבואנית הרשמית של LG.

תנשום עמוק ותצטייד בהמון סבלנות.
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - וואללה. ניצחתי את העניין הזה. הכל מתוקתק. }{
לפני 7 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - וואי ..
מרגישה את הקיטור שיוצא לך מהמוח בגלל הסיפור הזה עד לפה ...
מצטערת ליידע אותך שזו לא פעם ראשונה שזה קורה. לקח שלמדתי לעצמי ברכישת מוצרי חשמל הוא לפני הרכישה לבדוק מי נותן השירות ומהן שעות מתן השירות שלו.
ושזה יכנס גם למכלול השיקולים בבחירת מוצר חשמלי.
איך נגמר בסוף?
הגיע הטכנאי למכונה?
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - סידרתי את כל הטכנאים בשלשות והכל הסתדר. תודה נשמה }{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י