לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 7 שנים. 5 בינואר 2017 בשעה 12:19

היום התברר לי שיש אנשים שמתעסקים בבדסמ זמן מה (חלקם יותר משנה) ואינם מכירים או מבינים את המושג אפטר קר.

ואני לא מבין איך זה יכול להיות . סאב שלא טיפלו בו דום שלא איכפת לו. בשביל שמישהו יעבור כמה סשנים ולא יכיר את זה.

אז אני מסביר כאן שמי שרוצה ללמוד או מי שלא מכיר יידע.

במהלך סשן מכניסים את הגוף של הסאב לסטרס והמצב המנטלי של הסאב גם מגיע לנקודות קיצון של שפל או היי מטורף . כל סאב מגיע לנקודות האלו ממשהו אחר אחד זה הצלפה קטנה ואחר זה מחטים וליקוק אסלה. זה לא חשוב כמה קיצוני הסשן לסאב זה מצב מנטלי מורכב ולא קל.

וצריך להתקרקע ולהתייצב אחרי. 

וזה האפטר קר !!!.

אפטר קר : אלו פעולות ומצב התנהגות ויחס שהדום עושה כדי ליצב את הסאב לקרקע אותו ולהוציא אותו מהמצב המנטלי שהיה בזמן הסשן למצב מנטלי יציב ונורמאלי בשבילו/ה . עושים את זה בדרכים שונות. לפעמים מספיק מבט ומילה טובה , לפעמים צריך חיבוק וכירבול, לפעמים לקלח ולעסות את הסאב, לפעמים זה לבשל ולדאוג שיאכלו . זה לא משנה מה הפעולה עצמה . זה משתנה סאב לסאב ומסשן לסשן על פי הצורך של הסאב. מה שחשוב שזה מרגיע את הסאב שזה נותן תחושת ביטחון והגנה לסאב. ומראה איכפתיות מהדום. אצלי סאבית אחת שהייתה לי היא הייתה חייבת להירגם כשאני בתוכה אחרת לא הייתה נרגעת. כל אחת זה אחרת.

והנקודה הכי חשובה האפטר קר הוא חלק בלתי נפרד מהסשן בסוף הסשן ולפעמים באמצע על פי צורך מטפלים בסאב מרגיעים מוודאים שהכל תקין מקרקעים. אחרת זה חוסר אחריות לנטוש את הסאב במצב קיצון ולברוח. זה לא לשלוט זה לנצל ולזיין בלי מחשבה וניצול. וזה מסוכן!

אז בבקשה תקראו ותטפלו בסאב שלכם/ן


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י