שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 6 בינואר 2017 בשעה 14:36

כל החיים שלך חלמת על זה, אוננת את זה ופנטזת על זה עד שבסוף עזרת אומץ ונכנסת לכלוב (וכבר רמת הריגוש והרטיבות בתחתונים שלך בשחקים) , פתחת פרופיל ושלושים שניות אחרי זה המתקפה החלה.

עוד לפני שהספקת לומר "אדוני עשה בי כרצונך" קיבלת כבר 753 הודעות מכל הסוגים והמינים והגישות. אז לפני שאת קופצת לבריכת התנינים  יש כמה דברים שחשוב שתדעי.

1. חשוב להגדיר מראש לא לאבד את הראש. את הולכת לחוות חוויות מאוד עוצמתיות שכנראה ומעולם לא חווית. חשוב להשאר עם הרגליים על הקרקע ולקחת דברים בפרופורציה הנכונה גם אם ינסה למכור לך שאת חייבת להיות הכי טוטאלית בעולם ופה זה לא משחק אלה דרך חיים (מה שאני באמת ובתמים חושב) עדיין צריך להבין איפה מתחיל ואיפה נגמר עולם השליטה.

2. אין סיבה לרוץ - מומלץ בחום לא לקפוץ ישר לבריכה של המים העמוקים לפני שאת יודעת לשחות. עדיף להתחיל מלקרוא בלוגים ולהבין מי נגד מי. אחר כך להתחיל להגיב לפוסטים שמעניינים אותך ואחר כך את יכולה גם לכתוב בלוג בעצמך שבו תוכלי לספר על עצמך והתחושות שלך וגם לשאול שאלות (זאת ממש לא בושה ויש כאן לא מעט אנשים שרוצים באמת לעזור).

3. לא להתרגש - נכתב כבר רבות על לא מעט אנשים הזויים שיש כאן שלא תמיד יפננו אליך בצורה מכובדת. אני חושב שהבעיה היחידה שלהם היא שהם לא יודעים לתקשר (אבל זה כבר נושא לפוסט אחר). אל תתרגשי מהם פשוט תדפדפי הלאה.

4. דיסקרטיות - בשום צורה אל תתני פרטים אישיים שיכולים לחשוף אותך כמו שמך האמיתי , מקום מגורים, מקום עבודה מספר טלפון , אימייל האמיתי שלך (תצרי מייל מיוחד להתקשרויות עם אנשים מהכלוב). אם רוצים לתקשר מחוץ לכלוב יש אפליקציות כגון הנגהוט, קיק שעדיין יכולות לשמור על הדיסקרטיות. בשום צורה לא צריכים לתקשר בוואטצאפ ומה שדורש את זה ממך שלחי אותו לדרכו.

5. תמונות - זה לגיטימי לשלוח תמונות לבדיקת התאמה הדדית אבל לא תמונות פנים לפני שאת באמת יודעת מי מולך וגם תמונות גוף לא חושב שצריך לשלוח אחרי שלושה משפטים. בכל מקרה ובשום צורה לא לשלוח תמונות עירום עם פנים אף פעם.

6. סדרי עדיפויות - אחד הכללים הבסיסיים אצלי הוא הכלל המגדיר את סידרי העדיפויות בכל קשר שאני מקיים עם נשלטת. כלל זה מגדיר כי לא משנה מה , תמיד, המשפחה, עבודה, ושיגרת החיים בראש סידרי העדיפויות ואם יש התנגשות בין אילו לעולם השליטה תמיד תנתן העדיפות לראשונים.

7. הקפידי על ביטחונך - את הולכת לעבור חוויות שיטלטלו אותך ללא ספק. חשוב שתקפידי לשמור על ביטחונך ושלא תכנסי לסיטואציות שאת לא בדיוק יודעת איך תמצאי מהן. חשוב שלא תמהרי להפגש (אם מישהו דורש להפגש יום אחרי שהכיר אותך זאת מנורת אזהרה). ואם את נפגשת עדיף קודם להפגש במקום ציבורי. חשוב שקודם למפגש תשוחחו בפון ותראי שאת מרגישה בנוח. אם את לא מרגישה בשלה למפגש אל תפגשי. אל תתני ללחץ להשפיע עליך

8.שמרי על בריאותך - חשוב להקפיד על היגיינה (במיוחד של אביזרים) ,אמצאי מניעה, בדיקות דם. כמו כן חשובה לא פחות היא הבריאות הנפשית. כמו שנאמר בסעיף 1 חשוב לקחת דברים בפרופורציות ולא לפול למקומות לא טובים היכולים להוביל לדיכאון סמוי או גלוי.

9. גבולות - חשוב להגדיר מראש מה הגבולות שלך. הגבולות הקשיחים והגבולות הגמישים. קרוב לוודאי שבשלב שאת נמצאת את לא לגמרי יודעת. מה שהייתי מציע לך זה לעבור על פרופילים של נשלטות אחרות ולראות מה הן מגדירות כגבולות ומה שנראה לך פשוט לאמץ.

10. הדרגתיות - כמו בכל דבר עוצמתי אחר גם הכניסה לעולם השליטה צריכה להיות הדרגתית אחרת יכול להיגרם נזק נפשי או פיזי לכן חשוב לקחת את הזמן וכל פעם להתקדם עוד קצת ולא בצורה מהירה מדי. חשוב לעצור ולנתח איך את מרגישה אחרי כל התקדמות. מה שטוב לך איתו תאמצי ותעמיקי ועם מה שלא , פשוט לא!

11. מה לרשום הפרופיל? - ככל שתרשמי יותר אינפורמציה בפרופיל כך תשפרי את הסיכוי להכיר את שולט חלומותיך (למרות שיש לא מעט שלא קוראים פרופילים). תנסי לבדל את עצמך משאר הנשלטות ולהדגיש את היחוד שלך. הקפידי לרשום בפרופיל את הגבולות זה בלא מעט מקרים עוזר בסינון (של גברים/נשים נשואים/רווקים וכו')

12. חברות לנשק - תתחברי עם נשלטות אחרות. אין דרך טובה יותר ללמוד מבעלת נסיון. יש כאן לא מעט נשלטות שמאוד רוצות לעזור , תשתמשי בזה.

13. בחירת השולט הראשון - אומרים שאין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני. וזה מקבל משנה תוקף לגבי הכניסה לעולם השליטה. לכן בחירת השולט הראשון חשובה במיוחד. טעות בבחירה זו לעלה לך ביוקר. לכן חשוב שתבחרי בשולט עם מספיק נסיון ורגישות לזה שאת בתחילת הדרך ומוכן לצעוד איתך את צעדייך הראשונים (יש כאן לא מעט כאלה) ולהכיל.

14. הסשן הראשון - חשוב שהסשן הראשון ינוהל בצורה נכונה. צריך שיהיו בו הפתעות , טעימות קלות מעולם השליטה אבל לא יותר מדי. כדי שזה לא יצור עומס פיזי וריגשי גדול מדי וישאיר לך יכולת לעכל את הדברים בהדרגה. חשוב שלקראת סוף הסשן יהיה after care נכון שיגרום למתח להתפוגג ולך לחזור אל הקרקע בצורה בטוחה.

15. זהירות ממכר - בימים הראשונים (וגם אחר כך) תמצאי את עצמך בכל דקה פנויה (או שלא) נכנסת לכלוב ואם את לא יכולה (כי גם צריך לחיות מדי פעם) אז את לא מפסיקה לחשוב על זה. וכך גם שיהיה לך אדון בפעם הראשונה (ולמען האמת גם בפעם המאה). כל החרה הזה ממכר. זה כרטיס רק לכיוון אחד. אני מודה שאני מכור. אם את קוראת את השורות האלה ועדיין לא מרגישה כך. קחי את הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת לך.
תברחי כל עוד נפשך בך עכשיו!


16.עדיין נשארת ?
טוב אז את כנראה עוד מקרה אבוד (כמו כולנו פה) אז לפחות אל תשכחי את הדבר הכי חשוב - להנות!

 

 

Dark Muse - יש לי רק דבר אחד להגיד לך ..
לא יכולת לכתוב את זה לפני שנה ???
נתת לי לעשות כל טעות אפשרית..
לא יפה .. :(
שב"ש.. }{
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - עדיף מאוחר מאף אפם ...
סופש מקסים נשמה שלי}{
לפני 7 שנים
אני כאן​(נשלטת) - נהדר!!!
העלאת לי רעיון... קבוצות תמיכה לנשלטות
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה מתוקה ואחלה רעיון }{
לפני 7 שנים
אשליית האפס המוחלט​(מתחלפת) - "אמץ נשלטת" הפרוייקט... :)
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - בלי צחוק אני באמת חושב שנשלטת עם נסיון כמו שלך יכולה לתרום לא מעט חגורות בתחילת דרכן ...
לפני 7 שנים
אשליית האפס המוחלט​(מתחלפת) - וואלה.
לפני 7 שנים
אני כאן​(נשלטת) - אדיר!! מתי יוצאים לדרך? אולי נקים עמותה?
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - יאללה תעלי פוסט "כל קורא" ...
לפני 7 שנים
אני כאן​(נשלטת) - צריך לפתוח מכרזים וקריטריונים לתפקיד, לאפיין את קהל היעד ומי נותן השירותים, תוכנית חומש, מימון מטרות יעדים, נגיש לך נייר מטה ואולי תסכים להיות דירקטוריון
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח ענק!
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - מאוד אינפורמטיבי!
רצוי שכל נשלטת (והאמת? גם נשלט) תקרא את זה טרם תתחיל להיות פעילה באתר.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה על הפירגון נשמה שלי.
סופש מקסים}{
לפני 7 שנים
Zohe{האיש שאיתי} - כמה שזה נכון. למזלי כשנכנסתי לאתר הייתי משוייכת אז נחסך ממני כל השיט. אבל ההודעות היו מכה!
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מבין לליבך נשמה שלי }{
לפני 7 שנים
אשליית האפס המוחלט​(מתחלפת) - במשפט אחד אפשר לתמצת את כל הסעיפים... אם את לא יודעת לשמור על עצמך אל תכנסי לכאן.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - נכון אשליונת , מצד שני גורות לא תמיד יודעת מה הן מחפשת .... ולכן יכולות לעשות טעויות
שבוע טוב }{
לפני 7 שנים
אשליית האפס המוחלט​(מתחלפת) - הרשה לי להפתיע אותך ילד :) גם גורות בגילי, כמוני , עם המון נסיון עושות טעויות או לא יודעות מה הן רוצות.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - נשמה שלי, אפשר לומר עליך הרבה דברים אבל גורה את לא ;-)
וטעיות כולם עושים (גם שולטים). כל החוכמה היא ללמוד מהן ולא לחזור עליהן
לפני 7 שנים
אשליית האפס המוחלט​(מתחלפת) - אתה לא קובע עלי :) (למזלך)
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - ;-)
לפני 7 שנים
pas pour vous - כל הכבוד על ההשקעה!
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה מתוקה שלי .
שבוע טוב }{
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - יש מדריך לשולטת...???אני זקוקה לחינוך מחודש ואזהרות בצבע בורדו.

אין עליך חשוב ואנפורמטיבי,מכור אחד,נו טוב גם אני בקלחת.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - את לא צריכה מדריך נשמה שלי את יכולה ללמד את כולם }{
לפני 7 שנים
30 אני רק שאלה - מלא תודה רבה לך! אני גורה חדשה פה.. (:
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה גורה ובהצלחה לך...
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י