שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 7 שנים. 7 בינואר 2017 בשעה 21:38

התגעגעתי אליו. אני מנחשת מה שהוא מעולל לו בתאילנד וכמה חורים הוא כבר חדר, בכמה שערות הוא משך, כמה קונדומים הסיר מעצמו, לכמה חייך, למי עשה עיניים, למי תפס בשדיים, את מי הטביע באורגזמות כמו שעשה לי לפני כן. לפני יומיים כשעשיתי ביד דמיינתי אותו מזדיין עם דמות כלשהי, הדמויות השתנו לאורך האקט.. הראשונה היתה כוסית והוא נהנה במיוחד. אחכ דמיינתי את הבאה ברונטית עם שדיים קטנים ותחת גדול, והוא תוקע אותה בדוגי ומתענג, ואז אחרת בלונדה ועוד אחת עם אף גדול והאחרת צעירונת עם גוף מושלם, והתחילו לרוץ לי כל מיני אקטים שאני צופה בו מבצע. זה לא הוריד לי, אבל בקושי גמרתי פעם אחת. הנחתי לזה. מאז לא נגעתי בעצמי. 

אתמול בלילה הוא התחבר לשיחת וידאו אחרי שהתכתבנו קצת, כי התגעגע לפניי. סיפר על זיונים שלו, הוא חכם, ידע שכשהוא מביט בי אצטרך להתאמץ יותר כדי לא להראות רגשות. אז חייכתי אליו ופירגנתי לו. שמתי את הפוקר פייס הכי שלי. ואין לי.

כשסיים אמרתי לו שלהבדיל ממנו, אני לא הייתי עם גבר מאז שהוא נסע. 3 שבועות. הוא היה המום. לא הגבלתי אותך, אמרתי לך שאת חופשייה לזיין את העולם. ציפור חופשייה, תתענגי, מגיע לך. התהפכה לי הבטן. שאלתי אותו אחכ לגבי הסשנים שלנו. הוא כמובן מאוד נהנה מהם, אבל בין השורות לא זיהיתי תחושת שיוך, זה יותר השיוך הרגעי מתוך מקום של משחק. ואז נזכרתי שזה דומה למה שכתבתי פה בפרופיל שלי. והמחשבה הבאה שמחלחלת היא.. שאני צריכה משהו יותר עמוק מזה.

וכך נבטה תובנה ראשונה. אני באמת חופשייה. לחלוטין. הוא לעצמו ואני לי. אני צריכה שולט אמיתי. כמוהו מחד, ואחר מאידך, כזה שיכיל אותי במידת מה אבל גם ידע לחזק, להעמיד במקומי. זה מספיק ניער אותי לפקוח עיניים ב6 בבוקר ודבר ראשון לחשוב על הזיונים שלו. ואז להגיע למשרד ואחרי כשעה במייל שיחת יחסינו לאן, טוב סוג של, עם מישהו אחר שהיה אבן דרך לזמן קצר. הוא נסוג מעט בגלל אשתו. למעשה זה הוא שלא היה זהיר. עוד פנס כבה.

מתחילה למאוס בנשואים. וזה לא קשור לרצון או חוסר רצון בזוגיות, זה קשור לזמינות ונכונות. מצד שני גם רווקים מסובכים מדיי, או שנקשרים וחונקים, או שלא בוגרים מספיק. גרושים, כן, אני צריכה גבר גרוש, מישהו בן 40 וקצת, שיש לו בראש מיליון שריטות, מישהו שירצה לנסות הרבה דברים, לצאת להרפתקאה, לחוות.. אבל בו בזמן כזה שישמור עליי. זה נשמע יותר מדיי כמו ההוא. אוקי, אז.. שהגרוש הזה יהיה גם שולט קלאסי במידת מה.. מה זה אומר? 

אני צריכה חוויות נוספות כדי לבחון מחדש את הצרכים החדשים שלי. ואחרי שכל העולם אמר לי בפנים את הברור מאליו- "לכי תזדייני כבר!", אולי באמת הגיע הזמן ליישם. נמאס לי להתחרמן על ריק. סקסית, יפה, מצחיקה וחדה מחפשת... הרפתקאה ארוכת טווח, עמוקת ימים ולילות, כזו שנוגעת בעור ובבטן ובלב. למה? כי כאלה אנחנו, ממעמקים מגיעות התחושות הכי עמוקות והחוויות הכי משמעותיות.

עוד מהדהדות לי מילים שנאמרו לי אתמול "את קילרת אותו אליך, וזו הבעיה..." נכון, אתה צודק.

ולכן משחררת את הקולר מצווארי, וכעת הוא לבן וחשוף ורעב וממתין... להשתייך.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י