ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 22 באוקטובר 2006 בשעה 9:13

המון אנרגיות טובות, קומץ אנשים מדהימים, אירוח כיד המלך, כמו שגודיס יודעת, והמון שימחה בלב. שימחה לא תימנית בכלל, אבל מסתבר שיש גם חיים ושימחה, בלי תימניות. כזו שצובעת את הלב, בצבעים מרהיבים. גודיס, וכל שאר המשתתפים, תודה לכם על ערב מקסים.
אם מישהו היה מספר לי, איך תתנהל באותו ערב הגננת, קודם לכן, הייתי אומר שאני לא מאמין לגמרי בכלל. נגעה לי בלב זאתי. על כך כמובן היא עתידה לקבל עונש, היות ועשתה זאת בלי רשותי בכלל.
בכל אופן, הייתי גאה בה כטווס אתמול. אין לי צורך, בדעות של אנשים, על חברות שלי. מה שמעניין אותי, כמעט בלבד, תמיד, זה מה אני חושב/מרגיש אליהן. איכשהו, אתמול, האנשים מסביב, נתנו לי שיקוף, שנסתר מעיני קודם לכן. אולי גם צדדים מסויימים שבה, שהיו נסתרים מעיני, עד כה. לטענת הנאשמת, הצדדים הללו פרצו, דווקא מפני שהרגישה אתמול מלכת העולם לצידי.
כאמור, אין בזאת כדי לרכך את ליבי הנוקשה, ולמנוע את העונש שתקבל, החוצפנית הזאתי. שהרי חינוך נוקשה, טמון בבסיס היחסים שלנו. שהרי מבלי כך, איך תגיע לדרגות השלמות שטומן לה העתיד לבוא.

fullspeed - אתה מקסים כשאתה מפרגן!
ומרגש ממש לשמוע כמה טוב לך , עושה לי הרבה שמחה בלב .
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מקסימה אחת. גם את מקסימה כשאת מפרגנת, וגם כשלא חוסכת ממני שיבטך, מהאיכפתיות הגדולה שלך כלפי. תודה מתוקה.
משום מה הייתי תחת הרושם, שאת סבורה שאני מקסים, דווקא בגין החינוך הקפדני אותו אני מעניק. ;-)
}{
לפני 17 שנים
fullspeed - על שיטות "החינוך" שלך או היומרה לחינוך בכלל עליהן אני דוקא שמחה לוותר, שמחה שהלב שלך חי פועם ומרגיש,[זמנית אוותר לך על הצורך לכסות בתוענות חינוכיות הבעת רגשות אמיתית } רק תישמור עליה היטב אחרת אני מאוד אכעס -וכשאני כועסת אני הופכת לדומית כל כך מסוכנת שמתחלף יקירי נמצא בסיכון קיומי על ידי
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחחחחחחחח
}{
לפני 17 שנים
Madame T​(שולטת) - מצטרפת לחחח של צ'יטה
ואני כבר מזמן אמרתי לך שאת לא סאבית :)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - סאבית ?
חחחחחחח
}{
לפני 17 שנים
godisafemale​(שולטת) - העונג כולו שלי. גם העונג הכפול(!).

העונג המשולש..

ויפה לנו שנדמה לנו שאנחנו נורמלים.. אני צרודה ...........מרוב צחוק..וההופעות של אתמול..

}{ אוהבת אותך הרבה צ'יטה
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - גמני אוהב אותך, אלילתי
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י