סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 7 שנים. 11 בינואר 2017 בשעה 11:09

הבוקר שלי התחיל באיזי, קמתי מאוחר יותר ונסעתי לפסיכיאטרית שלי. שטחתי בפניה הכל. החזרה לכדורים,  כמה רע לי בעבודה, זה שאני לוקחת כמה ימים בחודש לעצמי הרחק מהעבודה כדי להשאר שפוייה. היא אמרה שזה מובן ובסדר. זה כל מה שהייתי צריכה לשמוע. לאחר מונולוג ארוך היא אמרה שזה ברור שאני עוברת תהליך לא פשוט ומורכב אבל שנראה שאני באמת צולחת אותו יפה ושגם אם לי קשה לפרגן לעצמי, אני צריכה ללמוד לקבל פירגונים מהסביבה. יצאתי ממנה מחוזקת. החלטתי לפנק עצמי ביום לעצמי. שלחתי הודעה לבוס שלי שבטח כבר מזמן מזמן נמאס לו אבל הוא מתמודד ואני מתרכזת בעצמי. 

ממנה עברתי בבית המרקחת לקחת עוד מרשם והלכתי לשבת בקפה נטו ליד המרפאה, הזמנתי כריך לקחת וקפה, ישבתי על סגריה עם הגב לרחוב, משקפי שמש ומוזיקה באזניים, הודעתי בעבודה שאני במשברון נפשי ושלא אגיע. הדלקתי עוד סגריה והמתנתי לו. בא לאסוף אותי הבחור מאתמול בערב. הצעיר. נסענו אליי הביתה, ובגלל שלא היה יותר מדיי זמן ויתרנו על קוויקי, כדי שהחווייה הראשונה תהיה יותר ארוכה ומושקעת. אז נשכבנו על המיטה, רגליים מסוקלות זו בזו, שעונים על היד, על הצד, פנים מול פנים. נשיקות קצרות מתוקות וחוזרים לדבר. עוד כמה נשיקות ועוד סיפורים. הוא לומד להיות טייס. בעיקר בחו"ל. מדי פעם מגיע לארץ. גר בבירת הנגב. אבל מגיע מעת לעת לאיזור. דברנו על חוויות, דברנו על גברים ונשים ועל חשקים. באיזה שלב כשהשד שלי נשפך לו בעדינות מהמחשוף הוא הצמד שפתיו. נרעדתי קלות. הוא הרגיש בזה ושלח ידו לחלץ את המעט שנותר חבוי כדי לחשוף פטמה רעבה. השפתיים והלשון שלו התיישבו בצורה מושלמת והחלו לינוק. לא יכולתי להוריד ממנו את העיניים. המראה הזה של הזיפים הבלונדיניים שלו מלטפים לי את העור הלבן הזה בזמן שהלשון שלו מלקקת לי את הפטמה והשפתיים מוצצות..

מרגע לרגע כל כולי זורמת בין רגליי. הטייץ הצמוד הרגיש כמו גרביון והתחושה של היד שלו עולה ויורדת לאורך הרגל שלי מהשוק לירך לישבן צמררה ויחמה אותי. כשהתרומם לרגע לסדר משהו בחולצתו ניצלתי את ההזדמנות.  דחפתי אותו לאחור וטיפסתי מעליו. עם הבגדים הצלחתי להרגיש את הזקפה הקשה הזו מתחתיי. כל גופי רעב. לולא הבדים ביננו, רגליו כבר היו שוחות במיציי. התחלתי לנוע מעליו לפי קצב מוכתב בראש. ידיו עוטפות גבי ואני מרגישה את הכייף הזה שחיכיתי לו, להרגיש קטנה בין זרועות גדולות. באותו רגע גם בלי שיחדור אליי הרגשתי טוב. הוא החל להניע אותי מעליו חזק להגביר את החיכוך בין הרגליים. אני התמוגגתי בליבי מעצם זה שהוא מצליח ככה לנווט את הגוף שלי. אני מתחילה להפנים את המשמעות של הירידה הזו במשקל, זה מתחיל להרגיש אמיתי..

הוא הרגיש קצת מוטרד מהשעה אז באיזה שלב ביקש לקום ולבדוק בווייז כמה זמן יקח לו להדרים ליעדו כי היה לו דד ליין. התהפכתי על גבי, עדיין לבושה, והבטתי בו מתעסק מולי עם הטלפון עם זין מציץ החוצה מהמכנס. רגליים מפוסקות, הוא מלטף לעצמו בין לבין את הזין תוך כדי שמסתכל עליי. זה העלה בי חשק להביט בו מאונן מולי. הצעתי לו והוא הביט בי בחיוך "את שובבה". הטלפון הונח בצד. הוא התקרב אליי הניח כפות ידיו מאחורי ברכיי ובמשיכה קלה משך אותי אליו, כאילו הייתי קטנה וקלילה. נפלטה ממני קריאת הפתעה. הוא חייך לעצמו ושלף את הזין שלו. אני הרמתי את החולצה מעל הראש חושפת את הבטן שלי. לשנייה וחצי עברה לי תחושה של מודעות עצמית. המחשבה על הבטן המצולקת. אבל אז מבט אחד לתוך עייני התכלת שלו איפסו אותי למקום הנכון.

משכתי את המכנס והתחתון למטה כדי להרחיק את הבגד ממקום הבול קליעה שלו. הוא שלח יד לחזייה שלי ושלף פטמה לצביטה חזקה.. הוא הביט בי מחייך "לא נוח לך, חכי" ושלף ממאחוריי כרית להניח מתחת לראשי. נמסתי מההתחשבות. אני אפילו לא חשבתי על זה. הוא חזר להתרומם, יד ימין משפשפת את הזין הזה, מביטה מהופנטת ביד הזו שלא מפסיקה לשפשף.. הגבר הזה עומד עכשיו מולי, מסתכל עליי, על האישה היפיפייה, הסקסית והרעבה הזו ועושה מולה ביד. שולט בעצמו מלעשות מעבר. אחרי דקה נוזל לבן וחם מתחיל להשפריץ לי על הבטן.. מרימה עיניי אליו. הוא בספרה אחרת לגמרי.. אני מתחילה לזוז אז הוא ישר מתאפס על עצמו "חכי אל תזוזי, אני אנקה אותך". אני מחייכת לעצמי. בדכ אני זו שהולכת ראשונה להביא משהו לנקות. הוא צוחק על זה שיש לי מגבונים ליד המיטה. נו מה.. ואת השרביט הוא לא ראה? והואקום לפטמות? כל הארסנל ליד המיטה.

הוא גם לקח את הפח איתו כשיצא. ילד טוב כזה. אני יכולה להתחבר לפינה המילפית. למרות ששוב אני חייבת את הגבר הגדול החזק, זה שנעים להביט עליו, ומסחרר לטבוע בתוך עיניו. משהו בי מתחיל להתעורר. לאט לאט המנועים שוב מותנעים. לפני שהלך קבענו להפגש בסופש. הקלות שבה הסכמתי לזה העלתה את התובנה שאני כבר כמעט מוכנה. וברגע שהמנוע יהיה בפול מוד... אני רשמית במשחק. הדרך תהיה אחת משניים. או למצוא בודדים ולחוות עליהם את כל תשוקותיי שוב ושוב, או להתפזר על פני מפגשים חד פעמיים. קשה לדעת מה ירגיש נכון באותו רגע. אבל אני יודעת שאני אמצא את הדרך לנווט ולו בגלל שאני חייבת לחזור לעצמי. אני חייבת את הסקס מחדש עוטף, פועם ומשתולל בי. בטח ובטח כשהעישונים האלה והחרמנות שבאה עימם כרגע מתבזבזים..

בא לי למצוץ זין יפה, להתענג עם הלשון שלי על כל חלק וחלק לאורכו ולרוחבו. להרגיש אותו ממלא לי את הפה, פועם. בא לי להעביר לשון על הביצים. בא לי להעביר אצבע סביב חריץ.. לשחק איתו.. להעביר אולי גם לשון להחדיר אותה מעט, להעביר אצבע סביב סביב ואז להחדירה מעט.. בא לי להעביר לשון לצד המפשעה, ביס קטן על הירך הפנימית, לשחק עם הביצים בין האצבעות שלי.  בא לי הרבה דברים. וזו רק שאלה של זמן, אבל אני אבצע אותם. זה מבעבע בי כבר.. האם זה יקרה עוד היום?..

 

D-HUNTER - פשוט ומקסים.
לפני 7 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - הרגת אותי!!
לפני 7 שנים
שולט ובן אדם​(שולט) - מ ד ה י ם
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י