צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 7 שנים. 17 בינואר 2017 בשעה 18:31

הימים האחרונים מעניינים. מהגברברים שחוויתי בפוסטים הקודמים ובחיים עצמם רק קומץ נשאר, חלק התרחקו, חלק אני הרחקתי בעצמי. הרבה דברים שנראו לי בצורה מסויימת, שינו גוונם. כמו האנשים שהיו כרוכים בהם. סקס לא היה לי מאז הסשן בשבוע שעבר. הרעב מבעבע בתוכי ובעיקר בין רגליי.. כמה אפשר להסתובב עם תחתון ספוג..? מתוך הרעב הזה, החלטתי אתמול שוב להיות ספונטנית שלא כהרגלי בקודש, ונפגשתי אחרי המכון עם מישהו (מפה כמובן) שאני מדברת איתו כבר זמן מה (הוא היה סבלני יאמר לזכותו) אבל מעולם לא חשבתי שמכולם איתו אפגש, כל שכן יתפתח משהו. למה? ללא סיבה מיוחדת. אני מניחה שהיו אחרים שמשכו אותי יותר באותם ימים. אבל מאז משהו השתנה. ומשהו השתחרר. וזרמתי על פגישה. הזמינות שלו לשעות המוקדמות שלי בהחלט עבדה לטובתו.

קבענו שנפגש ברולדין מתחת למכון כושר שלי. יצאתי אחרי אימון כח שגמר אותי.. הגעתי לפניו, קניתי לי קפה ותוך כדי שהוספתי לי סוכר המבט הוסט בטבעיות ימינה ושם הוא היה. זה היה כמעט טבעי, כאילו אנחנו מתראים ככה כל הזמן, בא התקרב נגע כבדרך אגב בגבי, והלך לקנות לעצמו קפה. עוד עברתי וסימנתי לו שאני אהיה בחוץ, הוא חזר על המילים, ויצאתי להתיישב עם קפה וסגריה. היה נחמד, ברגוע, צחוקים.. טבעי. כשהלכנו אליו לאוטו האוירה שינתה גוונה מעט. בין המבטים לאחיזה שלו בעורפי, אצבעות משתחלות.. איך התנוחה הזו תמיד מכניעה בי אפילו את הלביאה.. המילים, הטון, הגוון, הכל היה רגוע. לא הרגשתי לרגע במקום לא נכון או במצב לא נוח. החלטנו לא לעשות כלום באותו ערב. טוב, הוא החליט. טוב כמעט כלום. הצביטה שנתן לי בפטמה עשתה לי דברים. המבט ההוא.. האצבע בפה שלי.. חח אמרתי לך שאני נושכת 😄 אלה היו יותר מכלום.. חח
אתמול היה פשוט. מעניין. שונה. פשוט שונה מכל אחד אחר שפגשתי. כשחושבת על זה, בכלל כל פגישה עד כה הייתה בגוון אחר לחלוטין מקודמותיה.

שאלו אותי השבוע על זה שאני מתנהלת לי עם כמה שולטים בו זמנית. אני לא רואה בזה משהו פסול. יש בי כמויות עצומות של חום להעניק. למה שלא אתפזר לי בנוחות? מי יכול מתי, למי יש תורנות ילדים/אישה/חברים, ככה בינהם אני אמצא לי מספיק פורקן ושלמות. אם לי לא אכפת מהאישה/חברה/כלבה/חתולה שלהם, אותם לא מעניין מה אני עושה עם הגוף שלי בזמן שלי. אלה החיים המושלמים מבחינתי. איש לא יקצץ לי את הכנפיים! וכן יש לי גם נשלטים במקביל. פאק איט. טוב לי ככה בדיוק. למי שיש בעיה עם זה, שידפדף.

כמו שניתן לתאר, אני מקבלת המון פניות. מה ששמתי לב הוא שפניות משולטים עלו בעשרות אחוזים יותר מאשר לפני כן. קודם נכחו הרבה נשלטים ומתחלפים. כעת כשעדכנתי את הפרופיל על חיפושיי אחר שולט איכותי, והתחלתי לכתוב פה בבלוג את תשוקותיי וחשקיי, את התקווה והתסכול, מגיעים אליי בעיקר שולטים. אז התחלתי להריץ את הקצב. עוברת מהר יותר לוואטצפ עם מי שבא לי בטוב. ובמקרים שבהם יש כימיה, לא מתעכבת יותר מדיי עד שקובעים להפגש. ומפה לשם, משם לפה, אני יכולה להגיד שהצלחתי להגיע למסקנות מעניינות. שמתי לב שהשולטים המהוללים ששוכנים בכלוב מתחלקים ל-2 קבוצות, אלה שבעד מגע אינטימי/סקס/סשן (אם זה זורם לשם כמובן) בפגישה הראשונה ואלה שנגד ומראש מתריעים שבפגישה לא יהיה שום דבר כזה. סטטיסטית מצאתי קשר ישר בין קרבה פיזית וחזרה למפגשים נוספים לבין מגע אינטימי במפגש הראשון. כשאין מגע, הם מתמוססים. האם אני צריכה להסיק מזה שאני טובה יותר במיטה מאשר כאדם חייכני ולבבי? חחח ממש לא. אבל כן, המגע עושה את ההבדל. לי במיוחד. וכשאני אומרת מגע, זה יכול להיות שתדחוף לי יד למכנסיים, לחזייה או פול סקס הארד קור. בנוסף הוכחתי שוב שסקס/סשן/עונג פיזי-בלתי-יתואר חוזר עם פרטנר מסויים רק הולך ומשתפר. 

לפני כמה חודשים הזמנתי מעלי אקספרס כל מיני מחוכים שלא עלו עליי גם לו הייתי מנסה על הירך. היום, 25 קג פחות, אני מתה לנסות אותם 😄 אבל על מי להתנסות? מול מי?........  ואז הגיעו לי היום תחתונים סקסיים במיוחד שהזמנתי גם כן. כמה רצועות, וללא תחתית (אחותי שהיתה לידי כשפתחתי את האריזה, שאלה למה זה טוב תחתון כזה אם אפילו תחתונית אין על מה להדביק אין אין תחתית.. חייכתי ואמרתי לה שאם היא צריכה לשאול על מטרת התחתונים האלה, היא בודאות לא צריכה כאלה).
אצלי בראש, עם התחתונים האלה תוכל לזיין אותי בעודם עליי מבלי שיפריעו לך לחגוג בתוכי. פשוט להרים את השמלה, באיזה פינה של הפארק, ותוך כדי שכולי נוזלת עליך, אתה חודר ומזיין אותי.. לא צריך להסתבך עם מה להוריד מה להרים, פשוט כנס.. כמה אתה רוצה להכניע אותי בחוץ מתחת לכוכבים? כמה אתה רוצה לכוון אותי לנקודה שבה התשוקות שלנו מסתנכרנות זו בזו ויוצרות תשוקה מסחררת?
יש בצבע אדום, יש שחור. מה בא לך שאלבש מתחת כשתבוא?..

 

 

 

רגעים של בריחה​(אחר) - אין על הכתיבה שלך,
על החויות שלך
על הגישה שלך
לפני 7 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - חח תודה :)
לפני 7 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - אולי תלמדי אותי..?
לפני 7 שנים
D-HUNTER - מחרמן בצורה בלתי רגילה במיוחד...
לפני 7 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - ממממ... :)
לפני 7 שנים
שולט ובן אדם​(שולט) - כל כך כייף לקרוא מישהי שנח לה עם עצמה .
מקסים!
לפני 7 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - תודה :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י