סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Tough love Magic

כאן אני אנסה לתאר את הצורך במה שנקרא "אהבה קשוחה" גם מנקודת מבט אישית וגם להביא מקורות, אמנם יותר מהכיוון שלי, אבל העיקרון נכון גם לשולט נשלט/ת לזדום וגיידום ושאר ירקות:)
לפני 7 שנים. 25 בינואר 2017 בשעה 18:14

אני לא ממש יודע מאיפה להתחיל..

אנשים שדיברו איתי לראשונה - גם בחורות לצורך היכרות, גם מטפלים, וגם חברים. זיהו את הבלאגאן, וגם את ההיגיון שבטירוף ;)

אני לא מחפש להיות איזה גאון מטורף, ממילא אלו שזה קורה להם לא ממש בוחרים ומי שמנסה אז מגיע למצבים מגוחכים של יותר טירוף ופחות גאונות.

הפוטנציאל - כמשתמע מהמילה עצמה, הוא אינסופי, לכל דבר יש פוטנציאל להיות מיליון דברים. לי יש כל מיני יכולות לעשות כל מיני דברים.

לכן אני חושב שההתאמה הכי טובה זו מישהי שמעצם הנוכחות שלה, זה ישפיע עלי להתקדם בכיוון ה"נכון". מה זה נכון?

לא צריך להיכנס להגדרות מסובכות, כמו שאני לא מגדיר בצורה מפורטת אני רוצה מישהי ש תהיה...

יש כימיה בסיסית, ווייבים בין אנשים שקולטים כשמדברים ונפגשים, דברים שלא עוברים בתוכן המילולי או הכתוב. החיים זה לא מרוץ להגיע למימוש פוטנציאל מסוים כמו טירונות.. לתקופות מסוימות להשיג דברים מסוימים כן, אבל לא בתור דרך חיים כל הזמן.

כמו שם הבלוג "אהבה קשוחה" והאתר שאנחנו נמצאים בו, אני לא חושב שצריך לפרט יותר מדי. אני מתחבר לשליטה שפויה, שבאה מחיבה ואהבה הדדית, לא ניצול או הרסנות.

לדעתי, בהרבה יחסים "ונילים" מה שנקרא, יש המון ניצול והרסנות, וגם כמובן ב S&M אבל! דווקא כאן יש יותר אפשרות להיזהר מדברים כאלה, ולכוון את היחסים למקום הנכון כי יודעים מראש למה נכנסים ומדברים על הדברים (אני מקווה שככה בכל אופן :).

אם יש לכן ולכם רעיונות על מה עוד לכתוב בנושא אשמח לשמוע!

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י