סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 7 שנים. 28 בינואר 2017 בשעה 15:13

הימים האחרונים היו מתסכלים ומעניינים בו זמנית. מחד, המחזור השבית לי כל תכנון (והיו לי כמה וכמה) למפגשי סקס לוהטים, מה שגרם לתזוזה משמעותית בלו"ז עם כמה אנשים, ומאידך, זכיתי אתמול למפגש עם מישהו, דווקא לא מהכלוב אלא מסווינגרס, ששוחחתי איתו כמה ימים והחלטתי שאני מוכנה לזרום. ספונטניות מתונה :) 

עם המזל שלי, כרגיל, הוא הגיע קרוב ל2 בלילה. כבר הייתי מתודלקת לפני שהגיע, אבל הפעם החלטתי לעשות שינוי קטן ולקבל אותו לבושה ולא חצי ערומה כמו בד"כ. מהרגע שהוא נכנס בדלת, בין אם בגלל ההתנהגות העדינה ובין אם מזה שהוא יחסית נמוך (אני מנחשת 1.70 מ') משהו בי נסחף לכיוון השולטת. לא יכולתי לראות עצמי בדמות אחרת מולו, בטח לא כנועה. והוא שלא יודע כמעט על עולם הכלוב מצא את העניין מסקרן. הבאתי לנו שוטים של וודקה קרמל האהובה עליי, הדלקנו סגריות בפאב שלי (א.ק.א החדר) והתיישבנו על המיטה בכייף, אמרתי לו להוריד מעצמו שכבות. הוא קם והוריד ג'קט. אחכ נעליים. נשאר עם חולצה וג'ינס. השכבתי אותו על המיטה וטיפסתי מעליו..

"כמה שאת יפה.. כמה שאת מושלמת", הוא אמר בחיוך מלא שיניים צחורות, ואני הרגשתי מבוכה קלה, לכן עשיתי את מה שהכי טוב ברגעים כאלה, התכופפתי לנשיקה ארוכה, ליקוקים, נשיכות שפתיים שקצת הפתיעו אותו בהתחלה (עד הבוקר הוא כבר הפנים שאני נשכנית).. ביקשתי שיראה לי את הקעקוע שלו על הגב, עזרתי לו להוריד חולצה שחורה והוא הסתובב מעט.. העברתי ידיים ואז לשון, הרגשתי אותו מצטמרר תחתיי.. תחושה מופלאה.. כל תחינותיו באותו רגע ולאורך הלילה שאתפשט לא עזרו לו. הזדקפתי חזרה וחילצתי לו את הזין מהג'ינס ואז מהתחתון, תפסתי אותו בשתי ידיי, כלי מכובד, בינוני פלוס ורחב, כמו שאני אוהבת, הצמדתי אותו אליי לג'ינס בדיוק בנקודה בין הרגליים והבטתי עליו.. צחקתי על זה שתמיד תהיתי איך זה להיות עם זין וזה הרגיש ממש קרוב, לראות זין בין הרגליים בזוית כזו כאילו היה שלי.. כן ללא ספק לו יכולתי לבחור לעצמי זין כזה הייתי רוצה.. אז התחלתי ללטף ולהדק אחיזה, לשחק איתו כאילו היה חלק ממני.

הזין שלו הגיב כמעט במיידי וזלגה טיפה ראשונה, מיד זינקתי ממנו וירדתי ללקק אותה מהזין שלו לפני שתישפך, הוא הביט בי מופתע. הסברתי לו שזו אחת השריטות שלי. מצד אחד לא מוכנה שיגמרו לי בפה, אבל את הטיפות האלה אני מלקקת ומתענגת עליהן עד תום, לא מוותרת.. הוא הביט בי בחיוך רחב ומלמל "את מושלמת, בשבילי!" חייכתי והמשכתי ללטף לו את הזין. נמנעת מהגדרות שייכות. שייכת לי/שלי/בשבילי.. לא מתייחסת אליהן ברצינות. לא מאמינה במילים האלה עד שלא מרגישה משהו מתוכי. וזה תלוי בדכ בתחושה שהגברים מעוררים בי בעודי לצידם.

הוא סיפר לי כל מיני חוויות שהיו לו עם זוגות באתר ההוא, צחקנו קצת, תיגברנו עוד שוטים ואז תוך תנועות אגן מעליו הוא התחיל להתחנן. מצידו שאני אשלוף טמפון ואתיישב מעליו. בנסיבות אחרות עם מישהו אחר אולי עוד הייתי מוכנה לשקול את זה, אבל התאים לי המקום והתפקיד. אני החלטתי מה יהיה ואיך יהיה. סיפרתי לו על התשוקה שלי לחדור לישבן, הוא הסביר בחצי קול שהוא לא עשה את זה מעולם. שהוא גם סטרייט תכל'ס.. הצעתי לו. הוא הסכים תוך מילמול "הדברים שאני מוכן לעשות בגללך" אני צחקתי.. אתה הרי תהנה מזה בטירוף, פשוט שתף פעולה. "אני שלך תעשי מה שאת רוצה" אמר בחיוך. זה מה שהייתי צריכה לשמוע.

התיישבתי בין רגליו, המכנס והתחתונים שלו כבר מזמן זרוקים בצד המיטה. פיסקתי אותו, הבאתי משהו להחליק את הדרך והוא עוקב אחריי במבטו. מדיי פעם הגנבתי לו מבטים ערמומיים תוך שהאצבעות שלי תרות לאתר את החריץ השובב הזה שלו. תוך כדי היד השנייה התחילה לעלות ולרדת לאורך הזין שלו, תחילה הכנסתי לפה, להרטיב, הוא כולו נרעד, לא הרגשתי שזה מספיק, ירקתי בעדינות על הכיפה וזה כבר הוסיף את הרטיבות שהייתי זקוקה לה. החדרתי לתוכו אצבע בעדינות.. הוא הרגיש רפוי שרירים יחסית וזה החליק פנימה בקלות ממה שצפיתי.. כך כשהמחשוף שלי מול הפנים שלו, אצבע בישבן ויד על הזין, תוך פחות מדקה הוא שיחרר זרם. עוד שיחקתי לו על הכיפה לאחר מכן (כן אני יודעת שזה רגיש לכם אחרי גמירה, כן זה לא מעניין אותי, אני אוהבת את זה) והוא התפתל כמה שיכל עד שתפס את שתי ידיי בכח מתון. לרגע ניצוץ של הנשלטת שבי התעורר.. באותו רגע לו היה הופך אותי או מעביר איזה ספנק הייתי מוכנה לקראת כניעה, אבל הוא לא זיהה את הניואנסים הקטנים האלה, וכך שבתי חזרה לעצמי. הוא ביקש שאנקה אותו. קמתי מהמיטה וזרקתי לעברו חבילת מגבונים, "אתה לא שייח סעודי, את הפינוקים שלי מרוויחים. תנקה בעצמך." עניתי והדלקתי סגריה. הוא חייך והחל לנקות את עצמו.

בדקות הבאות עם הסגריה של אחרי, מלטפת לו את הזין, מעמידה אותו מחדש, הוא ניסה לשכנע אותי לפחות להסכים לאנאלי. סרבתי. אנאלי זה בונוס, מותק, ממש לא פורפליי. זה לא מנע ממנו להתחנן לזה עוד שעה אחכ. התחלנו לדבר על פנטזיות שלי, הוא רצה לדעת, סיפרתי לו איזה שתיים או שלוש והוא התחיל לעשות תוכניות לכל המפגשים שהוא רוצה שנעשה. אמרתי לו על זו של להביט בשני גברים זה עם זה, ורק אחכ להצטרף אליהם. הוא אמר שאמנם הוא לא בקטע אבל בשבילי הוא מוכן לנסות, שיש לו חבר דו מיני שיסכים להצטרף, "אבל לא פעם הבאה אלא פעם הבאה הבאה הבאה הבאה, כי אני רוצה אותך קודם לעצמי". שוב השייכות הזו.. התעלמתי ממנה, חייכתי והוא המשיך לתאר לי על כל מה שנעשה, חדירה כפולה, תנוחות שונות ומשונות ומליון אורגזמות. מכל השיחה הזו נעמד לו שוב מבראשית.

כשקלט שהזין שלו נעמד מחדש ביקש רשות לאונן מולי, הוא יודע משיחותינו כמה שאני אוהבת להביט בגבר מאונן מולי. איך אסרב? תוך כדי שהתחיל לשפשף החלטתי להחדיר לו אצבע שוב, הפעם הוא גמר אפילו יותר מהר. השעה היתה קרוב ל4 וחצי בבוקר. הוא קם, לבש את הג'ינס חזרה והתיישב כדי לנעול נעליים. באותו רגע התיישבתי מאחוריו רגליי סביבו והקפתי בידיי את גופו. הוא נעצר והתמסר למגע. העברתי ידיים לאורך גבו, ציפורניים, והוא נאנח בשקט.. המשכתי לעסות לו את הגב, הוא התפנק תחת ידיי..

כשהלך ונכנסתי למיטה כבר היה כמעט 5 בבוקר.
אחרי 4 וחצי שעות התעוררתי.
הספקתי לשוחח איתו בשלב מאוחר יותר של הבוקר ועם עוד מישהו ממש מקסים מכאן, ולשחק בין לבין כמובן במחשב.. 

בשתיים התחבר החבר בתאילנד. כמה מילים בוואטצפ ואז התקשר בוידאו. הגעגוע חזר בשנייה. הוא שאל על כל מעשיי המיניים, לא פירטתי יותר מדיי. סיפרתי במשפט וחצי, על ההוא עם הרכב המגניב והסרט, שחשבתי שמצאנו נקודות חיבור אבל התאדה לאוויר העולם, ואני הרי לא רודפת. סיפרתי על ההוא שהשאיר לי סימנים ששבועיים אחרי ועדיין לא לגמרי נעלמו. סיפרתי על השולט המקסים ההוא המפנק שבא בצהריי היום ועודני ממתינה שנמצא יום באמצע שבוע הבא אולי, סיפרתי לו על השולט השני שכמעט הצליח לחדור לשכבות עמוקות יותר שלי עד שהתחיל להתרחק מעט. לא נעלם אבל הריחוק מורגש. אני לא מכריחה אף אחד להיות ולהנות איתי. למי שלא מתאים, זה בסדר, מקבלת, יפנה מקום למי שכן רוצה ולמי שכן מוכן להכנס לתוכי ביותר מדרך אחת ולאו דווקא תוך כדי הכנעתי. אין מה לעשות, אני הרבה יותר מתמסרת כשלא כופים עליי כללי התנהגות. ההתמסרות שלי לא באה מצורך בשליטה כמו מהלב, כשאתה בלב שלי אני אעשה עבורך עד חצי המלכות. מרצון מוחלט ואהבה. אבל אם זה לא הדדי זה לא זה. ואם זה לא מספיק תכוף זה גם מאבד מקיסמו. אם אתה נעלם לי, זה אומר שאני לא עוברת לך בראש מספיק.  אני יודעת כי גם אני ככה. קשר כלשהו יום יומי אפילו מינימלי מחזיק לפחות להבה קטנה דולקת. קשר צמוד יותר מחבר מהר יותר ומקרב למימוש מוחלט. לא באה ללמד אנשים איך להתנהל. תעשו מה שמרגיש לכם נכון, זה הכי טוב, ככה כולנו נראה את הפרצוף האמיתי שלנו. ככה נחסוך זמן מיותר על משחקים.

הוא הזכיר לי שהוא נוחת חזרה בארץ ביום שלישי. הציע שאבוא אליו ליומיים של פינוקים, להשלים פערים. כבר מצאתי תירוץ לבוס, אני אקח יומיים חופש, רביעי וחמישי. ככ חסרות לי שרשראות האורגזמה שהוא תמיד מצליח להוציא מתוכי.. עם כל מה שחוויתי בחודש האחרון, לא היו שרשראות, לא היו כאלה שהרעידו עולמות. כן היו אורגזמות טובות ואפילו טובות מאוד, אבל התגעגעתי למולטי המטורף הזה שמותיר אותי רועדת וצוחקת למשך 5 דקות.. מתגעגעת לזין הזה שלו שמוצא דרכו לכל חור אפשרי, זה שרק איתו אני מסוגלת לגמור רק מחדירה, מרכיבה עליו.. והוא יודע בדיוק מה הוא עושה לי, הוא יודע כמה האחיזה שלו בלב שלי ובגוף שלי עוצמתית. הוא יודע שהוא לא היחיד וזה לא אכפת לו. הוא מספק את הצרכים העמוקים שלי, בודק איתי גבולות חדשים ופותח אותי לחוויות. מתנהג כשולט מחד ונותן לי לנעול אותו בכלובון כשבא לי מאידך.. 

ברור לי שמשהו בי השתנה בחודש שלא היה כאן. הוא לא ישוב להיות היחידי (90%). אני מתכוונת להמשיך ולחתור למציאת העונג האולטימטיבי שאינו רק הוא. 
לפעמים אני מרגישה שההורמונים שלי מנווטים את חיי, שהכל נע מסביב לחשק ולסיפוק, לפלירטוט ולהתמסרות למשחק המדהים הזה שכולנו משחקים כאן. משחק, ועדיין טעם החיים.. לא רואה עצמי בלי כל הכייף הזה. סוף סוף הלהבה בוערת בכל עוצמתה ואיש אינו מאיים לכבות לי אותה.. מה עוד אוכל לבקש מהיקום?... אולי דבר אחד. אהבה. רוצה מישהו שיכנס לי ללב. מישהו שאכנס ללב שלו. משהו אחר. לא קונוונציונלי. משהו אחר לגמרי. משהו שיתלבש לי כמו כפפה על היד, משהו מכיל, עוצמתי, ועדיין חופשי..  

העולם שייך לצעירים. העולם שייך לנו, והגיע הזמן לחיות ככה. אושר.

 

 

גבר גבר עדין​(שולט) -
איזה יופי, שיחרור
לפני 7 שנים
תובנות​(מתחלף) - וואו.. מדהים
כתיבה נהדרת.. סיפור מדהים ומחרמן :)
לפני 7 שנים
יפעתי​(מתחלפת) - סיפור? :) הכל אמיתי :)
לפני 7 שנים
תובנות​(מתחלף) - לא חשבתי לרגע שלא :)
התיאורים מרגישים אמיתיים.. הרגשתי כאילו אני בסיטואציה
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י