בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 2 בפברואר 2017 בשעה 19:53

 

כחלק מהטירונות הגורות שאני מעביר לנשלטות חדשות שלי אני מעמיד אותן במצבי קיצון ומאמן אותן להתמודד איתם כחלק מתהליך האילוף שבסופו היא הופכת לכלבה גאה בישראל.

לאחרונה המצאתי סט משימות חדש (מהתנור). סט משימות העשר שניות. הרעיון הכללי הוא שהגורה אמורה לעשות פעולה מסויימת תוך עשר שניות .תוך שאני באמצע החיים ומבלי הכנה מוקדמת נותן את הפקודה ומתחיל לספור היא צריכה לבצע.

תחילה בחרתי במשימה שאמורה לאמן אותה לשרת אותי אנאלית. תוך עשר שניות היא צריכה להחדיר ויברטור (גדול מימדים) לתחת כשהיא לא מוכנה מראש (ולכן הנשלטות שעכשיו אומרת לעצמן איתי בחיים זה לא היה עובד כי אני , צרה, או מקובצת או עצורה, תחסכו את זה ממני. כבר פתחתי סתימות קשות משאתן יכולות לדמיין. רק צריך לשחרר!-). אם היא מספיק זריזה אז היא גם מצליחה למרוח אותו בנוזל סיכה ואם לא ... אז לא (כמאמר הקלישה ווזילין צריך להרוויח;-)

אני אוהב את המשימה הזאת כי היא מאמנת אותה להיות מוכנה לשרת אותי אנאלית בהתראה של עד עשר שניות מה שמאפשר לי את מלוא הגמישות להפתיע אותה בשפד אנאלי בכל רגע נתון.

לא ניתן לתאר במילים את ההנאה שבלהסתכל עליה מבינה שאני מתחיל לספור באמצע שאנחנו מדברים על משהו אחר ולא קשר לעניין בשיט ותוך שניה היא מתחילה לרוץ להביא את הויברטור (כי בהתחלה היא לא הבינה שהיא צריכה להכין אותו בהשיג יד לפני השיחות שלנו) ואז גם למרוח אותו בשיא המהירות וכמובן להחליק אותו אנאלית עד הסוף. מעבר לזה, זה שיא השליטה מבחינתי להרגיש שאני משחק לה במוח ומסוגל להעיף אותה לשמיים בזה שאני בסך הכל סופר עד עשר.

בפרק הבא ... איך מביאים גורה לגמירה בפחות מעשר שניות...

 

 

אני כאן​(נשלטת) - "דקת קריאה"
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח דקת קריעה ;-)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י