ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 3 בפברואר 2017 בשעה 8:33

 

זה לא סוד שמה שהכי מדליק אותי זה לחפור יותר ויותר עמוק במנטלי ולהמציא כל פעם את הקצה החדש.

היא ביקשה לאונן. אישרתי.
היא מיד הבינה שמשהו אינו כשורה.
שהרי אני אוהב להרעיב את הכלבות שלי ולא מאשר כך סתם לגמור באמצע החיים.

היא הביטה בי ועיניה שאלו...
ראיתי אותו, את הפחד משולב ברעב המטורף שלה לגמור. היא תמיד אומרת שהיא מוכנה לעשות הכל עבורי , ללכת הכי רחוק שאפשר. מוכנה להכיל , ולספוג הכל רק כדי לרצות אותי . לא יודע למה אבל שהיא אומרת את זה אני מאמין לה אולי בגלל שממש רואים את זה בעיניים שלה וזה ממלא אותי בצמרמורות נעימות שכאלה בכל הגוף.

ואז פתאום המפלצת הסדיסטית המנטלית שבתוכי מתעוררת. פתאום מבלי לשים לב כל מה שאני רוצה זה להכאיב לה בלב בצורה הכי חזקה שאפשר. להשפיל אותה. להוריד אותה הכי נמוך. לראות אותה נזקקת חסרת אונים. זאת הדרך המפגרת שלי להרגיש, לאהוב ואולי גם לתת.

 

בעודה מביטה בי אני אומר לה בצורה הכי פשוטה שיש לה אישור לגמור. והיא לא צריכה לעשות שום משימה מטורפת לצורך זה. היא גם לא צריכה לכאוב את האטבים שכל כך מכאיבים לה בפיטמות וגם לא לעשות 100 סקווטים שיקרעו לה את השרירים בגוף.

 

היא פשוט יכולה לאונן את עצמה כמו שהיא כל כך אוהבת במצלמה שאני מבט בה והיא רוקדת את ריקוד האורגזמות האינסופי הזה שלה. רק דבר אחד קטן היא תצטרך לעשות. היא תצטרך לקרוא טקסט שאשלח לה תוך כדי שהיא מאוננת את עצמה עם הויברטור.

 

היא מיד מבינה שפה קבור הכלב או שזהו עצם העניין .אני שולח לה את הטקסט והיא עוברת עליו בזריזות ואני מיד רואה שהאישונים שלה מתרחבים והעיניים שלה נפערות. לא לוקח לה הרבה זמן להבין שזה טקסט שאחרת כתבה לי.

היא מיד אומרת שעבר לה החשק והיא כבר לא רוצה לאונן יותר. בנוסף מופיעה לה לכלוכית קטנה בקצה העין שהיא מנסה להסתיר. אני מרגיש את ההשפלה שלה מה שגורם לזין שלי להתקשות בטירוף ולמפלצת הסדיסטית להרים אף יותר את הראש.

"דעתך לא חשובה ולא קובעת כלבה עלובה!
שהאדון אומר לך לאונן את מאוננת. ואם אין לך חשק תאונני בלי חשק כי את לא החשובה פה. את סתם בובה. כלי קיבול שאומר לרצות ולשרת כל גחמה של האדון.
ברור אפס?"


היא מיד מתחילה לקרוא את המילים של האחרת ורואים כמה זה קשה לה.

אני פוקד עלי , "תאונני אפס!"
והיא מיד מחדירה את הויברטור ומתחילה להכניס ולהוציא אותו בקצב איטי יחסית.

רואים כמה הסיטואציה קשה לה. כמה כל מילה שהיא קוראת גורמת לה להרגיש כאילו בלעה סברס עם הקוצים.
היא מסיימת לקרוא את הטקסט ומנסה להתמסר לאוננות ולשכוח את המילים. אבל אני מיד עוצר אותה ואומר ,"מהתחלה כלבה. תקראי בלוף עד שתגמרי" המבט בעיניה מראה כמה הדבר קשה לה אך היא מקבלת את זה בלית ברירה.

היא קוראת שוב ושוב כל פעם מהתחלה ומנסה לאונן את עצמה . אני רואה כמה זה קשה לה. ואז אני מתחיל את הספירה. אני יודע שמול זה היא לא מסוגלת לעמוד. עכשיו היא כבר ממש מאומנת. היא יודעת שהיא חייבת לגמור לפני שאני מגיע לעשר. לוקח לה שניה להבין שהתחלתי לספור. בשניה שאחריה רואים איך חוסר האונים וההשפלה מתחלפים בין רגע בחרמנות ובתשוקה המטורפת הזאת אלי.

שאני מגיע ל7 היא כבר עמוק בתוך זה.היא עצמת עיניים ומפיה יוצאים קולות כל כך מגרים. ומיד אחרי זה היא צורחת את עצמה,
"אני גומרת,
הזונה שלך גומרת.."
ואז היא צורחת את שמי הפרטי

ואז מגיעות להן רצף של אורגזמות מטורפת אחת אחרי השניה .... ובסוף גם אני מתפוצץ יחד איתה.

 

 

me and him​(נשלטת) - ואו.. קשוח ואכזרי כתמיד. . וככ ככ נעים ..
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - כך אני שאני מרגיש ...
תודה מתוקה וסופש מקסים }{
לפני 7 שנים
נשלטת חושבת{מתרשם לעומ} - ממש קשוח.
מאמינה שהיא עברה תהליך עד שהצליחה להתמודד עם שליטה מנטאלית ברמה כזו.
לא פשוט. מאוד מגרה לקרוא :)
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - עברה ועדיין עוברת.
תודה על הפירגון מתוקה.
סופש נפלא}{
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - העיקר שלא שכחה מה שימך....
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - בשלבים ראשוניים של האילוף היא לא הייתה זוכרת ולא יודע איך היא היא פתאום התחילה לזכור . אולי בגלל עונש או שתיים שהיא קיבלה .

סופש מקסים נשמה שלי }{
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - שאתה משעשע שבת שלום
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - }{
לפני 7 שנים
מיקה האחת - אוחחח... שאתה רע! }{
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - זה יוצא ממני שאני מרגיש ...
שבת נפלא נשמה שלי }{
לפני 7 שנים
ילדה מהאגדות - בעיני, עם כמה שאני מנטלית, זה אכזרי (מבהירה שהלייק הוא על האופן בו כתבת ותארת את הדברים בלבד). זה אכזרי, אגואיסטי ורשעי. באמת תוהה עד כמה היא לקחה את זה כחוויה חיובית, יתכן שגם לא רצית שכך יהיה, קשה לדעת. ולא, האורגזמות בסוף הן לא המדד, יש שגם גומרות בזמן אונס.
תוהה גם איך אתה יכול לומר שאוהב כשאתה נוהג כך. באותו רגע הרי כל מה שעשה לך את זה זה הכאב הנפשי שלה. ובכוונה לא משווה לסאדיזם פיזי כי הנפש זה הדבר הכי עדין שיש, פגיעה בה היא קטלנית.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - קודם כל תודה על הפירגון והתגובה הכנה.

אני יודע שאני קשה לעיכול. קל הרבה יותר לקבל ששולט מכאיב פיזית אפילו בצורה קיצונית אבל (עדיין) מאוד קשה ללא מעט אנשים בכלוב להתחבר לכאב מנטלי אמיתי.

אני קורא כמעט בכל פרופיל שני של נשלטת שכותבת שהיא מנטלית אבל מעט מאוד נשלטות באמת נמצאות שם.

זאת פשוט הדרך הדפוקה שלי לאהוב. אני מסוגל לעשות את זה רק מתי שאני באמת אוהב ואני מבטיח לך שהנשלטות שלי מבינות את זה ואין דבר שהן רוצות יותר מלהיות במקום הזה כי הן מנטליות וכי הן רוצות לרצות אותי אבל אני יכול לומר לך בוודאות שאני שומר עליהן פיזית וגם מנטלית.
לפני 7 שנים
ילדה מהאגדות - תודה על תגובתך.

מלבד הרמיזה על נשלטות מנטליות שרק כותבות שהן כאלה, יכולה לקבל את מה שכתבת.

זה שאין בי (או באחרות לצורך העיניין) צורך או הנאה מהתעללות נפשית כפי שאתה מתאר ואוהב, לא הופך אותי לפחות מנטלית, מבטיחה לך.

לגבי כאב פיסי, מלכתחילה מי שאינו מזוכיסט יסבול הרבה יותר, עד רמה של טראומה אפילו, ואולי בכלל גם לא יביא את עצמו לשם. ועדיין לא ניתן להשוות כאב פיסי לשבירה נפשית ומקווה שלטווח הארוך אינך משאיר נשלטות מצולקות.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - ממש לא חושב שאני מתעלל נפשית וגם לא חושב שנשלטות שלי חושבת כך. את חייבת להבין שמזוכיזים לא מתחיל ונגמר במכות בטוסיק . למזוכיסטית יש את הצורך להיות למטה מושפלת כמו שלאחרות יש את הצורך שינעצו בהן מחטים (משהו שאני ממש לא מתחבר עליו) או להיות בקטע של DD/lg שיש כאלה שגם מאוד שיפוטיים לגבי זה. בסוף היום מה שחשוב זה שלכולם יהיה טוב במקום שהם נמצאים ואני יכול להבטיח לך שזה המקום שאני והנשלטת שלי נמצאים בו.
לפני 7 שנים
ילדה מהאגדות - נכון. כל עוד טוב לשני הצדדים הכל מצויין.
לפני 7 שנים
סקרנות מאוחרת​(נשלטת) - הקצה הזה שלך
שהוא על גבול הרוע בלקסיכון שלמדנו לחיות בו
מאד מעניין אותי כשאני קוראת אותך
אני אוהבת שאתה כותב מהמקום שלך את הלב שלך
ותכלס כל מה שרציתי לכתוה היה "רשע אחד" :))
אבל הכנות שלך כלכך לא משדרת רוע.
ממש תודה על הפוסט הזה
אפשר לבקש ממנה שתכתוב את הצד שלה?
מאד מעניין באיזה נקודה הקושי הופך לצורך אצלה.
שבת נהדרת הורס שאתה
}}{{
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה נשמה שלי. אחלה רעיון... לשמוע את הצד שלה. אבל הגלה לך סוד היא עדיין לא קראה את הפוסט (זאת הפתעה בשבילה) ואם היא תרצה לכתוב אשמח לשתף. אבל זה לגמרי החלטה שלה.
סופש מקסים נשמה שלי }{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י