סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Alatar

בין השורות
לפני 7 שנים. 12 בפברואר 2017 בשעה 10:44

*פלאק*

*פלאק*

 

לראש שלה לוקח כמה שניות לחזור למקום.

 

*פלאק*

*פלאק*

*פלאק*

 

אפשר לשמוע את הנשימות שלה. השיער שלה מבולגן, הפרצוף שלה מרוח ברוק, זכר לזין שבילה אצלה בגרון ולביצים שהיא ליקקה. היא על הברכיים מולי, עדיין עם השמלה השחורה שלה, הידיים לצדי הגוף ולא מאחורי הגב משום מה, אבל לכרגע זה פחות חשוב. היד שלי מתרוממת שוב.

 

*פלאק*

*פלאק*

*פלאק*

*פלאק*

 

אלה לא סטירות חמודות, בכלל לא, והן מתחזקות. הן מסובבות לה את הראש, שחוזר בצייתנות למקום אחרי שניה. אני מלטף לה את לחי שמאל, והיא חמימה ודביקה. היא דוחפת את הלחי שלה, במובן מסוים אולי את עצמה, אל תוך כף היד שלי. אני מחזיק אותה שם, מספק לה משענת, ועם שתי אצבעות מלטף. הנשימות שלה נהיות טיפה שקטות יותר. אני מחזיר את הראש שלה למרכז, ומרים שוב את היד.

 

התנועה של היד גורמת לה להתכווץ. יד שמאל שלה עולה באינסטינקט כדי להגן על הפנים שלה, העיניים שלה נעצמות חזק, והראש שלה יורד כמה סנטימטרים למטה. אני מחזיק את היד למעלה, ועם היד השניה מרים לה את הראש למקום. היא מתאפסת ומתחילה להוריד את היד שמגוננת על הלחי, ובאותו הרגע היד הראשונה יורדת.

 

*פלאק*  *פלאק*  *פלאק* *פלאק*

 

הסטירות מגיעות ברצף - קודם על לחי שמאל, ואז עם גב היד על לחי ימין. יד שמאל שלה שהיתה בדרך למטה מתחילה שוב לעלות מתוך אינסטינקט, בזמן שהמשמעת וכוח הרצון שלה מנסים להוריד אותה למטה, וכך היא, כלומר היד שלה, תקועה באמצע - לא מצליחה להגן ולא מוצאת את מקומה.

 

ושוב יד מלטפת, ושוב לחי נמסה לתוכה, והפעם היא מחבקת את היד, מצמידה אותה אליה יותר חזק, מתאחדת איתה. ושוב רצף של סטירות, מעט חזקות יותר.

 

*פלאק*

*פלאק*

*פלאק*

 

וצעקה קטנה שמצליחה להמלט, ויד מדגדגת, וזין עומד, וקולות של נשימה מקוטעת, והיד עולה שוב.

 

*פלאק*

*פלאק*

*פלאק*

 

וכל סטירה כזו מקרבת אותה עוד סנטימטר למקום בו זה יהיה קשה מדי. באותו הרגע אולי נדמה לה שהרגע הזה של קשה מדי עבר כבר לפני ארבע או שש  או עשר סטירות, היא כבר לא בטוחה כמה, אבל במבט פנימה היא מוצאת את הכוח הזה שמאפשר לה להמשיך להישאר על הברכיים, להוריד את ההגנות, ולהסתכל לי בעיניים בזמן שעוד סטירה מגיעה ואחריה עוד אחת.

 

*פלאק*

*פלאק*

 

וכל סטירה כזו דוחפת אותה עוד סנטימטר קדימה אל מעבר למצוק, וכל ליטוף מחזיר אותה מעט אחורנית.  וכל המעברים האלה בין סטירה לליטוף, בין אינסטינקט לרצון, בין מוגן לחשוף, בין למעלה ללמטה, משאירים אותה מרחפת באמצע.

 

*פלאק*

*פלאק*

*פלאק*

*פלאק*

*פלאק*

 

וכשאני מלטף אותה הפעם אני שואל אם היא חושבת שהיא היתה ילדה טובה, איך היא היתה מדרגת את עצמה, אם מגיע לה פרס.  היא קצת מתבלבלת, אבל עונה שהיא השתדלה, באמת. כלומר, זה מה שהיא מנסה להגיד, רק שהיא קצת מגמגמת והמילים לא הכי ברורות, אבל הטון שלה מעביר את המסר. אני מחייך אליה ואומר לה שהיא היתה טובה, ושעכשיו תפתח גדול את הפה.

 

ואני תופס לה את הקרקפת ומתחיל לזיין לה את הגרון. עמוק. היא נחנקת קצת, ואז יותר. ואני יודע, אני יכול להרגיש כמה היא מנסה וכמה היא רוצה. ואני ממשיך. וממשיך. ואז גומר. וגומר. וגומר עוד. והיא לא מפסיקה, בדיוק כמו שצריך.

 

ואני אוסף אותה אלי ומחבק. היא רועדת. אני מחזק את החיבוק והיא מגיבה בהתאם. אנחנו נשארים מחובקים, כשהיא עדיין על הברכיים, ואני עדיין עם התחתונים מופשלים ועם הזין בחוץ. הנשימות שלה לאט לאט מאטות, הרעד בגוף שלה עובר. ואני מתיישב, לוקח אותה אלי, מלטף לה את הראש, הגב והלחי, וחושב לעצמי על תעצומות הגוף והנפש שהיא ודאי נזקקת להן בכל פעם מחדש ולאלו שהיא תזדקק להן בעתיד, ומקווה שהחיבוק והליטוף מעבירים קצת ממה שאני מרגיש.

 

ואני מרים את הראש שלה אלי, והיא מחייכת.

 

ובאותו הרגע כל כך מתחשק לי לשמוע רק עוד "פלאק" אחד.

hrgiger - אם אכתוב "עכשיו מבאס אותי שאין לי זין" זה יהיה ברור, נכון?
לפני 7 שנים
Alatar​(שולט){Foxy LAB} - אני בטוח שתמצאי דרכים להתגבר על המכשול הזה :)
לפני 7 שנים
זאתי - אך יא ראבי.
אלטאר אולי, בכל זאת? (:
לפני 7 שנים
המוזה - נמסה.
לפני 7 שנים
Tainted​(לא בעסק) - לגמרי. סטירת תודה בסוף. ♡
לפני 7 שנים
המלך קסם - זכית באוצר. Diamond in the rough. שמור עליה, ותן עוד 2-3 פלאקים בשמי, אם תואיל...
המון הצלחה לשניכם, בינתיים נראה קסום.. כשנפגש נחליט סופית.
לפני 7 שנים
סקרנות מאוחרת​(נשלטת) - הראש שלי מסובב
מהדרך בה הצלחת לצייר רגשות
בתוך כל הפליק פלאק הזה.
לפני 7 שנים
נשלטת חושבת{מתרשם לעומ} - הליטוף, הסטירה והשאלה.....מה קודם למה :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י