אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פעם היה כאן משהו, אני נשבע.

לפני 7 שנים. 12 בפברואר 2017 בשעה 18:37

אני בא כדי שתשתמשי בי, בלשון שלי, בזין שלי, בידיים שלי שמעסות לך את הגב תוך שאני חודר אלייך בקצב שאת בוחרת.

אני בא בתור רהיט, בתור צעצוע, בתור רכוש. אני בא בתור מאהב, חבר, יועץ. 

אני בא אליך בתור לשון, שמלטפת ברטיבות ובחספוס שלה, וצוואר שמתכוונן כמה שרק אפשר בשביל להכניס אותה פנימה, הכי עמוק שאפשר לתוך החורים שלך.

אני בא כדי לטעום כל טעם שיש לגוף שלך להציע בתאווה אחוזת אמוק, להודות תוך שהפה שלי שואב את פי הטבעת שלך והלשון שלי עמוק בתוכו, מנקה את הדפנות שלו ביסודיות, ואני? אני כמעט גומר. אני כל הזמן כמעט גומר. 

אני בא ולא רוצה להפסיק לגעת במקדש אותו אני מעריץ.

זו המציאות שלי, זה מי שאני. אני לא בא אלייך בשביל להסתיר כמו שהתרגלתי במשך כל כך הרבה זמן, את יודעת כמה נמאס לי כבר להסתיר. 

זר לא יבין איך את אומרת שאני הנייר טואלט שלך ונותנת לי לנקות אותך אחרי שאת יוצאת מהשירותים, ולא יבין אפילו יותר למה אני פשוט מקווה שאני הנייר טואלט הכי טוב, הכי נעים והכי יסודי שאי פעם היה לך. זר לא רואה.

את רואה את זה בעיניים שלי כשאני מתחנן ולא מצליח להביע כמה עלוב אני שאני רק רוצה לחכך ברגל שלך זין שעומד להתפוצץ כבר ימים רבים, כשאני מנשק את חור התחת שלך נשיקה צרפתית שלא היתה מביישת אף סרט רומנטי.

את רואה את זה כשאני מסתכל על הרצפה כשאת תופסת לי בצוואר ולשבריר שניה מנסה להביט בך, כי את יודעת. את מסתכלת פנימה לתוכי ולוקחת מה ששלך בכל פעם מחדש כשאת חופנת את הביצים שלי ומיישרת אלי מבט, בעוד שאני מסית את שלי.

אני בא כדי להביא ולתת לך, לסדר לך ולעשות לך, ללטף ולעטוף אותך, אני רוצה אותך מתענגת. רוצה שתצחקי עד שתכאב לך הבטן, רוצה שתאכלי רק מה שטעים לך, וכמה שיותר מזה. אני רוצה שתגיעי לאורגזמות שיגרמו לך לגנוח חזק מרוב עונג ולגוף שלך לרעוד דקות רבות אחריהן, עד שיקרוס לתוך החזה שלי ונתחבק באפיסת כוחות, כשאת מחוייכת והזין שלי באוויר רק בשביל שתוכלי לאחוז בו וללטף אותו חלש, כמו שמלטפים חיית מחמד כשמרוצים ממנה, תוך שאת נרדמת בחיקי, ובקול חלש תאמרי לי שאני האפס העלוב שלך, הגבר החזק שלך, הכתף שאת צריכה, והחפץ הכי שימושי בארגז הכלים שלך.

באקט{F.L} -

תשמעי,
זה התחיל טוב.
בחיי שזה התחיל טוב.
אמרתי לעצמי, הפעם הוא מחובר, הפעם הוא ממש מחובר.
הפעם הוא נוגע, הפעם הוא נוכח, ולא רק מספר סיפור עם קריצה כל שורה וחצי.
סוף סוף.

אבל אז הוא היה חייב לגלוש לאיזה רומנטיזציה זולה.

לפחות הוא התחיל טוב, הוא מתקדם.

יפה איך שאת מקדמת אותו.
שאפו.





לפני 7 שנים
Crank​(נשלט) - באקט!
קודם כל, תמיד נעים לשמוע ממך. למרות שהטון הוא מבקר או אתה-מצריך-הברהרה, זה נעים ומרגש את שנינו.
דבר שני - רומנטיקה היא חלק בלתי נפרד ממני. הוא יכול ללקק את התחת אבל אני צריכה שם איזה פרח. אני צריכה שם איזה אילמנט רומנטי זול בשביל להפוך אותו מסמרטוט לאפס שלי. אני לא יודעת אם אפשר ממש להסביר למה, זה כנראה קשור לדמיות של דיסני שהראו לי איך אהבה צריכה להראות. אהבה צריכה להתלוות ללהבות שורפות של דרקון ואז פרח לנסיכה. אני הדרקון והנסיכה, כמובן. תמיד אלגנטית (בערך...).
הוא מתקדם ממש טוב, חוץ מכמה פאשלות שלו שהתגלו, הוא מתקדם מעולה. לפעמים בא לי לשים לינק לבלוג שלו עם "אמג הוא מושלם" ולפעמים "פחחחח איזה אפססססס". בכל מקרה זה דיי דומה, כי הוא משתנה לפי הצורך שלי. לפעמים בא לי אותו מחבק ולפעמים בא לי אותו בארצה. הלוואי והייתי מבינה את הלוגיקה מאחורי התזמון.
בלי קשר באקט, תכתוב כבר, אני וקראנק ממש להוטים לקרוא אתכם ואחת מנקודות החיבור שלנו היו כשהכרנו בכם כבלוג לא פחות מאידיאלי ליחסי נשלט-שולטת וזוג. השוני דובר בצ'ט ביני ובינך אבל התשוקה לרצות את השולטת שלכם היא שמובילה להצלחה. תמסור לללולה שאני ממש מחכה גם לבלוג שלה, לא פחות (אם לא יותר) משלך.

ספארק ♥
לפני 7 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - פוסט יפיפה. מזדהה עם כל מילה. :-)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י