אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 7 שנים. 18 בפברואר 2017 בשעה 19:09

התראת חפירה עמוקה במיוחד

***

האמת, שאני רוצה להצהיר בזאת, שאני לא חסיד אומות העולם ואפילו לא מתקרב לזה בכלל בכלל.

יש ברצון הזה להתמסרות של סאבית, בכמיהה לשייכות, במשחק החיזור הזה, בתחילת היחסים עם מישהו, שנחווה בהתחלה כשולט שווה. משהו שכל כך נוגע במקומות כל כך עמוקים, שגורם לסאבית בתחילת קשר לייחל כל כך, שהרי נראה לה שמצאה את, שאחריו תרה נפשה. משהו שהוא כל כך עמוק, כל כך נובע מצורך עמוק. משהו שגורם לאותה אחת, לעשות מגניפיקציה לכל מיני ניואנסים בהכרות. הוא רואה אותי. הוא מרגיש באיזה מקום אני נמצאת ומכיל אותי. הוא נותן לי את תשומת הלב לה אני כה כמהה.

ואז מגיע המפגש. ואפילו אם יש שם סימנים על הקיר, שהרושם הראשוני, היה מוטעה, היא רוצה להאמין שלא טעתה. שהוא באמת מי שחלמה עליו. יש שם התכווננות כל כך רבה, שכל כך לא רוצים לנפץ אותה. שהרי כל השאר היו כל כך משמימים. הוא הוא, היה מיוחד כל כך, שולט מכיל כזה, בדיוק כמו שחלמתי שיהיה לי.

ואז, כשהמציאות מתגלה עם פער כל כך גדול מהמציאות, את מוצאת עצמך מתפללת. מה זה אומר? מתנדנדת קדימה ואחורה. אולי אפילו לא קופאת, אבל לא מסוגלת לקום וללכת. לא מגיבה למה שקורה, לא עונה לשאלות. אני כל כך מבין את המקום הזה, כל כך אמפטי אליו. אני, כשרואה מולי סאבית מתפללת, אני עוצר בחריקת בלמים. זו מילת ביטחון בעיני. כל כך שכך, שזה הרבה יותר ממילת ביטחון. זה מקום שבו התקשורת בינינו התנתקה כל כך, שממש לגמרי בכלל. אני רוצה לשתף אתכם, שיצא לי לחוות מקרים כאלה. כן כן, היו מקרים שפיספסתי. אבל את המתפללת, לא החמצתי, ראיתי ועצרתי.

ואני רוצה לשתף אתכם, שעכשיו, אני אחרי שיחה עם מישהי שיקרה לליבי, שנכנסה למצב ההתפללות ומלך העולם הנארקיסיסט שמולה לא טרח להבחין בכך.

אני קורא לכם, לנו, אלה שעוסקים בשליטה והתמסרות. מתפללת זה אדום על כל השמים. מילת ביטחון בשיא תפארתה. באמא שלכם, זה דיני נפשות העניין הזה. כל כך הרבה התכווננות דרושה מצד סאבית שמגיעה להתמסר, כל כך הרבה ערגה, כל כך הרבה לשים את כל כולה על קרן הצבי, עליכם, שאני מפציר בכם, תנסו להבין שזה לא עניין שאפשר או מותר, או מוסרי, לא לזהות מתפללת, כשהחטאתם.

אדום על כל השמים.

שכה יהיה להן טוב.

אני הולך להתפנות, להכיל את הרסיסים המדממים, שניתזים מחברה שלי, שהתפללה לאל הלא נכון.

איה74 - זה כלכך קשה לשבור סשן
זה כלכך קשה לקום וללכת
הקטע המסריח בפוסט שלך?
מי שממילא איכפת לו ידע לחפש את זה כל הזמן.
ומי שלא? שום פוסט בעולם לא יגרום לו להתחשב באדם שמולו.
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - יש מצב. תודה }{
לפני 7 שנים
מתוקף אישיותה - דיני נפשות.
בדיוק ככה.
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - לגמרי }{
לפני 7 שנים
סאבי ואסבי​(נשלטת) - אמן
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי סאבגירל. כן יהי רצון.
לפני 7 שנים
אנוש'קה​(אחרת) - חמוד שאתה :)
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי אוריאן אוהבת. את חמודה בעצמך }{
לפני 7 שנים
אנוש'קה​(אחרת) - אני עוקבת באדיקות שתדע :)
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - איזה כיף לי לשמוע. תודה }{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י