סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 7 שנים. 14 במרץ 2017 בשעה 12:19

אחרי ההופעה המדהימה נרגעת בזרועותי ואני מחבק ומספר לך כמה אני גאה בך.

כמה מהקהל במועדון באו להחמיא לך ולספר לך איך היפנטת אותם. (כמו שסיפרתי לך שתעשי) אבל את התביישת ופשוט התכרבלנו בפינה ביחד.

כעבור כמה זמן הכנסתי את ידי ומשכתי בחבל שעדיין קשור עלייך כריתמה, לאפס אותך. ובעודך מביטה בי השחלתי אצבעות מתחת לחבל לתוכך מזכיר לך איפה את .

את מנסה לדבר להתנגד אבל גופך בוגד בך וגליי העונג מציפים אותך מחדש ובמקום את משחררת אנחה.

" לפני זה גמרת על הבמה מול כולם בשבילם עכשיו תגמרי בשבילי" ואת סגרת עניים והשתחררת נתת לחום לעלות מבין רגלייך ולמלא אותך.

ואז התחלת לרעוד בידיי וללחוש לתוך החזה שלי שוב ושוב "תודה מאסטר תודה... אני שלך"

הנחתי לך להירגע שוב ונתתי לך לשתות. ביקשת ללכת ולקבל את הפרס שלך בפרטיות. חייכתי ולקחתי אותך משם.

חזרנו לביתך, התנשקנו בלהט והעמדתי אותך צמוד לקיר עם יד על הגרון . את עם ניצוץ שובב בעיניים ונושכת את השפתיים מצפה לבאות. הרמתי את ידייך מעל לראש והפשטתי אותך באיטיות מירבית. כל חלק בגופך שנחשף אני מנשק ומלטף. מטריף אותך באיטיות ובמגע שלי אבל את יודעת שכדי לקבל את מה שאת צריכה אסור לך לזואחרת זה לא יגמר. את משחררת אנחה כשאני מתיר את החבל ומעביר אותו בין רגלייך.

" הספגת לי את החבל כולו רטוב בגללך" קיפלתי אותו ודחפתי את החלק הרטוב לפה שלך.

את ידעת מה יקרה את ביקשת את זה. התחננת לזה. לתת לי ריקוד פרטי.

הוצאתי את השרשראות ותליתי אותן מהוו בתקרה. אזקתי אותך עם ידיים למעלה, כך שלא יכולת ללכת אבל כן לעמוד בנוחות אחרת איך תרקדי?!.

הרמתי את השוט הפרגול. הבטתי בך בגופך העירום. את קטנה פיצפונת אבל שרירית וחטובה משנים של ריקוד כל יום. הפעלתי את המוסיקה והתחלתי להצליף בך מרחוק מכוון ומדייק. את צעקת לתוך החבל שממלא את פייך אבל עינייך היו מלאות אושר. זה מה שאת צריכה את הכאב הזה . את צריכה להכיל אותו את רוצה שאני אעניק אותו. ואז התחלת לזוז עם הקצב של המוסיקה והשוט שביחד יצרו מנגינה ברורה. זז ורקדת עם הכאב חושפת לחי אחת להצלפה רק לזוז ולהבליט את הלחי השניה . זזת ורקדת, נתת לי מופע פרטי ריקוד מתוך כאב. ריקוד שרק אני אראה. נכנס לטראנס הכלת את הכאב . נתת לזה לקחת אותך למקום שלך.

אני מעניק לך את מה שאת צריכה וחושקת את הכאב . ואני רואה איך זה משפיע עלייך גופך מתרפה ראשך זז לפי הקצב את מרחפת מתנתקת ורוקדת ואני כבר לא יודע מי מכוון את הריקוד את או אני אבל לא איכפת לי. אני מכאיב ומתפנט מהריקוד שלך . השיר הסתיים יש רק את רעש ההצלפות והאנחות שלך . אני מגביר את הקצב ואז זזה נהינת וסופגת את הפרס שביקשת .

וכשכולך אדומה מסומנת רוקדת אני מרגיש את החיה שבי עולה הטורף שרוצה לקחת אותך אבל אני שולט בה עד שהמופע נגמר אז אני תופס אותך מאחור מרים אותך וחודר כשאת תלויה באויר בידייך ורק אני שמשפד אותך מחזיק אותך באויר.

את עדיין בעולם משלך במקום המיוחד שכאב לוקח אותך אליו . ואני משתמש בך בגופך להרגיע את החיה שבי טורף אותך בתשוקה שלי ומתפוצץ בתוכך ... 

אחרי ששחיררתי אותך את שוכבת פעורה ונוזלת עלי חוזרת לעולם הזה מביטה בי בחיוך לוחשת לי תודה ומחבקת ואני מתנשף משתיק אותך בנשיקה ואומר לך "תודה על המופע הריקוד המדהים ביותר שראיתי בחיי..."

Loki the trickster{Purple pho} - כתוב מקסים
לפני 7 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י