צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 14 במרץ 2017 בשעה 19:17

  בפוסטים הקודמים תיארתי את שני החלקים הראשונים של הסשן. פוסט זה מר את החלק השלישי והאחרון.

 

כשאמרתי לה להכין כוס אורז לפני הסשן היא לא הבינה מאיפה זה בא לה. כאילו מה קשור כוס אורז לסשן. כשהבאתי את האורז ושאלתי אם יש למישהו מושג מה אני הולך לעשות איתו הבחורה מהזוג ניחשה והכלבה שלי הייתה בשוק. פיזרתי אותו על הרצפה (רק מזה כבר היה בא לה למות. היא חולת נקיון;-) ואז ביקשתי ממנה לרדת על הברכיים בצורה כזאת שרק הברכיים וכפות הידיים נוגעות ברצפה מכוסת האורז. היא הייתה בתנוחה הזאת מספר דקות וזה כאב. 

 

בהתחלה זה לא כל כך כאב, זה היה נראה לי קצת מוזר, לא יכול להיות שאתה מקל עלי במשהו.. הכאב הגיע אחרי כמה דקות. אבל הכאב האמיתי באמת! הגיע יום למחרת, כשיצאו לי כל הכחולים בברכיים.

 

 

אמרתי לבחורה לרדת על הברכיים ואת פסקת רגליים והיא התחילה ללקק לך את הדגדגן כשאני משחק לה בכוס מאחורה. ראיתי איך זה מטריף אותך.

 

 

אחר כך ביקשתי ממנה לבוא אלי ולהרים ידיים למעלה והצמדתי לה שני אטבים לפיטמות.

 

כשהיא בצורה הזאת התחלתי להוריד לה סטירות. ביקשתי ממנה לקחת את השוט ולהצליף בכלבה שלי, שהייתה עדיין על ארבע בעמידה הכואבת על האורז. היא הצליפה בה הצלפות לא קלות וראיתי איך הכלבה שלי לא כל כך אהבה את זה. הרגשתי שהיא יותר נהנית לקבל כאב ממני וזה חימם לי את הלב, מין רומנטיקה בדסמית שכזאת.

 

אני מטורפת עליך!

 

 

ביקשתי ממנה לעמוד מעל לכלבה שלי ולהשתין. זה היה מדליק לראות את שתי הנימפות הסקסיות אלה בתנוחה הזאת.

היא לא כל כך הצליחה להשתין אז ביקשתי מהן להתחלף והכלבה שלי נעמדה מעליה ולא עבר הרבה זמן עד שהיא הצליחה להשתין כמו שצריך על כולה. זה היה מדליק רצח לראות את זה.

 

 

אחר כך ביקשתי ממנו להשתין על הכלבה שלי ולתת לה להרגיש הכי זונה מלוכלכת שאפשר. הוא התאפק בטירוף והיא לו מלא פיפי שהוא השתין עליה.

 

זאת היתה שיא ההשפלה, שנתת למישהו אחר להשתין עלי. זה לא היה השתן שלך, שאני כל כך אוהבת להרגיש, זה היה מישהו אחר, שהכרתי לפני שעה. שכבתי שם במשך כמה דקות, בתוך שלולית של שתן שהלכה וגדלה, עם עיניים עצומות, בזמן שהוא עומד מעלי מחוייך ועושה לי מקלחת שלמה של שתן, בהתחלה על כל הגוף ואחר כך על הפנים, השתן נכנס לי לכל חור בגוף. אני לא יכולה לתאר את תחושת ההשפלה המטורפת שחוויתי באותו רגע.

 

 

בגלל שהבחורה מהזוג נשואה היה אסור להשאיר אליה סימנים. אז לקחתי מגבת והרטבתי אותה והתחלתי להצליף בה מעל למגבת. זה כואב לא פחות אך לא משאיר סימנים. היא נהנתה מזה. במקביל ביקשתי מהכלבה שלי למצוץ לו. הסתכלתי לה בעיניים תוך כדי וקנאתי בטירוף. קינאה חיובית אבל עדיין כואבת.

 

אמרתי לה שאני רוצה שהיא תרד ותצמיד את הלחי שלה לרצפה בזמן שאני דורך עליה.

 

ביקשתי ממנו לזיין אותה מאחורה תוך כדי שאני דורך עליה וכך הוא עשה. הוא שם קונדום וחדר אליה בקלות כי היא הייתה מגורה רצח. במקביל קראתי לשניה להצטרף תוך שאני מחדיר לה אצבעות לכוס.

 

 

כל הרעשים סביב היו מגרים רצח. ספרתי לכלבה שלי וכל פעם שהגעתי לשלוש עד חמש היא גמרה. זה גרם לו לזיין אותה ממש חזק וראיתי איך זה הטריף אותה וגם אותו, מה שגרם לי לקנא בטירוף. היא גמרה בקטע הזה איזה מליון פעמים.

 

הקנאה שלך הטריפה אותי, עמדתי שם על ארבע, עם הלחי על הרצפה הקרה, בזמן שאתה מצמיד אותי חזק אליה. תוך כדי הוא זיין אותי, כל כך חזק. הרגל שלך עצרה אותי ולא נתנה לי לעוף קדימה. לא הצלחתי לראות מה אתה עושה לה, זה חירפן אותי, בעיקר בגלל מה ששמעתי. שמעתי את הספירה שלך, שמעתי את הקנאה בקול שלך, שמעתי אותה צועקת ונאנחת, גניחות שהשתלבו עם שלי. זה היה שילוב של גמירות מטורפות עם קנאה, המון קנאה. שלי ושלך.

 

אחר כך רציתי לגרום לכלבה לי לקנא עוד (מה לא מגיע לה?), אז לקחתי את השניה וקשרתי אותה שני סוגים של קשירות שלא קשרתי אף פעם את הכלבה שלי.

 

 

והתוצאות לא איחרו לבוא. ראיתי את המבט הזה של הקנאה שלה שהיא התחילה להבין מה קורה. אחר כך היא אמרה לי שהיה בא לה למות מזה שקשרתי אותה ולא את הכלבה שלי.

 

קשרתי לשניה את הידיים מאחורי הגב והלכתי איתה לאמבטיה שם השכבתי אותה והשתנתי אליה. שרק חזרתי ראיתי את הכלבה שלי רוכבת על הזין שלו כמו מטורפת. היא שוב נכנסה לרצף מטורף של אורזמות ואני לא ראיתי בעיניים מקנאה  .

 

נעלמת לי פתאום, איתה. לא ראיתי בעיניים מרוב קנאה, הראש שלי היה איתך ואיתה באמבטיה. לא ידעתי מה אתם עושים וזה שיגע אותי. דמיינתי אותך מזיין אותה, כמו שאני כל כך אוהבת שאתה מזיין אותי. הקנאה הזאת גירתה אותי כל כך! עליתי עליו והרגשתי את הזין שלו נכנס אלי כל כך עמוק. חיכיתי שתחזור ואז התחלתי לרכב עליו במהירות ולגמור כל כך חזק!

 

קראתי לשניה ואמרתי לה למצוץ לי. ביקשתי מהכלבה שלי להסתכל וראיתי איך בא לה למות מקנאה. משכתי את הכלבה שלי וזיינתי אותה חזק בתחת והיא גמרה בטירוף.

 

אחר כך התיישבתי על הספה שתיהן מצצו לי כמו שתי זונות. ביקשתי ממנו לבוא ולזיין את הכלבה שלי והוא זיין אותה חזק. הרגשתי איך הוא מזיין אותה תוך כדי שהיא מוצצת לי. זה חירפן אותה. אחר כך היא אמרה לי שזה הכי הטריף אותה. להרגיש שאחר מזיין אותה. חזק בזמן שהיא מוצצת לי ואני מקנא. זה גם מאוד גירה אותי. היא גמרה שהזין שלי בפה שלה והזין שלו בכוס שלה עשרות פעמים. בשלב מסויים הוא הוציא את הזין, שיפשף אותו חזק וגמר לכלבה שלי על השיער וקצת על הפנים.

אני גמרתי לשניה בפה והיא העבירה את כל תערובת המיצים לפה של הכלבה שלי שבלעה הכל.

 

זה החלק שהכי הטריף אותי, הוא זיין אותי כשהוא מאחורי, ובזמן שהרגשתי את כל הזין שלו נכנס ויוצא בעוצמה, מצצתי לך. בכל דחיפה שלו הרגשת את הראש שלי. מצצתי בקצב של הזיון, שתרגיש כל תזוזה, בכל דחיפה שלו הכנסתי את הזין שלך עמוק לפה שלי. הרגשתי את הקנאה שלך, בעוצמה הכי חזקה.

כשגמרת לה בפה התחרפנתי! זה שלי! כל כך שמחתי כשאמרת לה להעביר אלי את כל הנוזל שלך. שאני זאת שבלעה אותו, כל טיפה שלך, בתוכי.

 

כך המשכנו והמשכנו 6 שעות. היה סשן מדהים עם זוג מקסים שהשאיר לנו טעם של עוד ...

תודה רבה לך (ולזוג) על חוויה מדהימה! פעם ראשונה שפתחה לי את התיאבון כל כך.
 
 

Honeyfinger​(אחרת) - מנוול
סעמעמעמק על הבוקר לפני שאני הולכת לישון
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחחחח
אם היית הולכת לישון בלילה האפקט היה שונה (או שלא:)
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - סעמק ארוס ,זה ארוך יותר מ...נו אתה יודע,מושלם בייבי,חוויה לכל החיים.

אבל משום בא עוררת בי חשק לקשור אותך...ואחסוך בפרטים סוטים.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח.
יאללה בואי....
מבטיח לשנות את הגוון של התחת שלך ;-)

}{
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - רד מהתחת שלי יא סוטה אחד,אמרתי לך,אני מתחרמנת מליקוקים לא מהצלפות שוט,חוץ מזה שככה יהיה לי טוב ממש הרגשתי בסרט עם הפוסט הזה,יא משקיען.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - כפרות עליך!
אבל אני מתחרמן מלהצליף התחת המדהים שלך. אבל אם את לא זורמת "אסתפק" לטיפול 20,000 לפיטמות שלך?

;-)))
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - אני בעד טיפול פולשני לחלק הכי קטן שלך,תזהר ממני אה???
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחחחח }{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י