לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 5 בנובמבר 2006 בשעה 11:57

התפתח לו שוב דיון חשוב, בסקציית המתחלפים בפורומים, על אחד הנושאים החשובים עבורי, בעיסוק בבדסם. ההתחלפות. יצאו שם גדולים ורבים וטובים, לומר דיברי זילות, כנגד ההתחלפות. כמובן שיצאתי שם, עם רומחי בידי, בכדי לעודד את הקהילה הזו, להגיע למקום יותר בוגר ומגובש. ההתחלפות.
לשירשור.

לאחר מחשבות רבות שהתחוללו בראשי (הסרט מאדאגסקר, שוב), החלטתי להצטרף לדיון החשוב הזה. למרות שהתלבטתי בנושא.

למרות שרבים, < וטובים >, הגיבו פה בשירשור, אני בוחר להתייחס לגדול הרשעים, המטיפים, לא עלינו, כנגד הקונספט ההתחלפותי הכה קסום בעיני.

רד סל. תשמע איש. מתצפיות חטופות בבלוגך, ומכתיבתך < הקסומה בעיני >, ונסיונך העשיר, מאות מונים ממני, אני לידך, וונילה לגמרי בכלל. עדיין, אין אני רואה בכך, צו לשתיקה מצידי, ולכן בוחר לומר לך, מתוך העיניים הרכות האלה שלי < לא מפאת גילי המופלג >, את אשר על ליבי בעניין.

אז בוא רגע נעשה פה סדר.

אתה טוען, שסוויץ לא יכול להתמסר עד כלות.
מי אמר שזה ערך בכלל להתמסר עד כלות. מה אם יש פה אנשים, שהצורך שלהם להתמסר, הוא לא באופן טוטאלי ? זה עושה אותם ונילה קינקיים ? באופן יחסי אליך (מבלי הכרות בינינו, רק מקריאה), זה נכון. עדיין בתפיסתי, אין זה עושה אותם כאלה באמת. שהרי ההתמסרות הטוטאלית, למרות שכנראה עבורך היא ערך גדול עצום ורב, בעיני למשל, היא בכלל בגדר לקיחה של הבדסם רחוק מדי. זה בסדר גמור, שאתה חושב ככה, אבל בעת ובעונה אחת, זה < כנראה > גם בסדר שאני חושב אחרת. ואולי לא רק אני.

אני מכיר סוויצים, שמתמסרים עמוקות מאד, אך עדיין יש להם נטייה גם לשלוט וגם להשלט. אני מכיר כאלה, שכשמתמסרים, מתמסרים עד כלות, אך אולי במקביל יצטרכו, לשלוט, אולי במישהו אחר בכלל, בכדי לספק את הצורך השני שלהם. גם ההפך כמובן.
אני חושב שההתמסרות נפגעת משהו, בעצם ההתחלפות. נדרש מאמץ, להחזיר את הנשלט "הסורר" להיות נשלט חזרה, אחרי ששלט, מי ישמע. אז מה ? מה שמחזיר אותי לטענתי שההתמסרות הטוטאלית היא לא ערך קדוש.

אתה רואה כבילבול וחוסר גיבוש, את ההתחלפות. למה בעצם ? למה לא לקבל את העובדה, שיש אנשים כאלה, חיות מוזרות, לא עלינו, שאוהבים באמת את שני צידי השוט. אין בכך כדי לעשות אותם לא מגובשים במאום. יש בכך אולי לעשות אותם, מגובשים באפן אחר ממך. היעלה על הדעת ?
אני מבין שכך אתה רואה את זה. אבל אני רוצה לשתף אותך, שאני בכלל, מי ישמע, רואה בהתגבשות מופלאה שכזו, כמו אצלך < כנראה >, כמשהו שלא לגמרי מובן לי. אני רואה בכך דווקא חוסר גיבוש, בתור מתחלף ראוי למשל, < מי ישמע, שכך מעיזים לדבר בך סרה >. עדיין, למרות שאני מטיף ידוע לכך, אין בכך כדי לשלול במאום, גיבוש כמו שאצלך, ולא רק אצלך.

אני בכלל מוצא, באופן ההתיחסות שלך, לאנשים שלא בחרו צד נחרץ, באופן ברור ומוצהר. כצעירים לא מגובשים, בגדר זילות באותם אנשים בכלל. שהרי כפי שזה אתה אמרתי, שלמרות שאני רואה בך מתחלף שטרם התגבש , עדיין אני נוהג בך כבוד, ולא טוען < אולי בעצם רק טיפה, ובעדינות >, שאתה צעיר לא מגובש.

בכל אופן, כדי להסיר ספק, שעלול חלילה להשמע מדברי, אני רואה בך מישהו, שיכול ללמד אותי פרקים רבים ועצומים, בעולם הקסום הזה, של הבדסם.
עדיין, למרות זאת, אני קורא לך, בקול קריאה רמה, להתגבש, למקום הראוי יותר, של מתחלף בוגר, מגובש ומאוזן, ובדסמי לעילה ולעילה. אני מקווה שבקרוב מאד, תהווה אות ומופת, לקהילת המתחלפים המפוארת, המעטרת את עולמנו זה.

השולט אור​(שולט) - העלית פה לא מעט נקודות למחשבה ידידי. אני עוד צריכה לחשוב על הדברים :)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה ידידתי
}{
לפני 17 שנים
ללה - למה אתה מעסבן את רד-סל?

אתה לא רואה שהוא מתעסבן מהר?

מי שמתחלף - לא מגובש במאום ולא מתמסר עד הסוף

עובדה!!!
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ללה מתוקה
מתמסר עד הסוף ?
תזכירי לי בבקשה למה זה טוב ?
לא מגובש ? את הרי יודעת שאני מגובש היטב בתור דום מתחלף מסוכן בכלל.
עובדה !!! ? את מתבלבלת יקירתי. את לא זו שקובעת פה את העובדות. הרי שכך, את שוכחת את מקומך בכלל. ;-)

ויקומו הסאביות הללו, וימרדו בכל מוסד הבדסם. חייבים פה להרתם כל הדומים פה, ולהחזיר את הסדר על כנו.
פשוט אנארכיה נהייתה פה.
}{
לפני 17 שנים
ללה - יקירי, אני הרי יודעת שאתה "מתחלף" מגובש!

מתחלף בשניות ב"דום" ל"דום מסוכן" מ"דום מסוכן"

ל"דום מסוכן ביותר" אמאאאאאאאאאאאאאאאאא(-:
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחחחחחחחח
}{
לפני 17 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - הכל מותר...
בלי הגדרות...ובלי חוקים...ובלי כותרות...ואיש כטוב בעיניו יעשה...ומי אנחנו שנגיד לו לא?...המקומות האלו לוקחים כל אחד מאיתנו למקום אחר לגמרי...וכל אחד מרגיש מתמסר/לא מתמסר/ טוב/ לא טוב ממקום אחר לגמרי...אז אין שופטים...(...אולי רק שפוטים (-:)...ואין מבקרים....הכל אפשר...
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - הכל מותר
}{
לפני 17 שנים
bg2005 - צדיק,

הישכנע רב רפורמי מתקדם רב אורתודוכסי פאנאט בלגיטימיות דרכו וההפך?

איש באמונתו יחייה ושלום על ישראל גם בסן פרנסיסקו על המים וגם מערבה לשומרון. רק בריאות.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - רק בריאות, אושר, אהבה, ו.....
התחלפות
חיבוק
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י