בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 6 שנים. 1 במאי 2017 בשעה 16:51

הבתזונה יודעת איך לשרוף לי את הלב. טוב לא בטוח שיש לי זכות דיבור אחרי כל מה שעשיתי לה. אבל היום בבוקר שקמתי וקבלתי את המייל הזה באמת נשרף לי הלב למרות שזה גם עשה לי טוב שטוב לה וזה מעיף אותה לשמים. מה שכן זה ממש עורר את החיה הסדיסטית שבי ורק המחשבה ששניים מזיינים לה את הצורה גורמת לי לרצות להכאיב לה. אבל ממש....

 

 
הי אדון מהמם שלי

 

אני כבר כל כך מחכה לזה, להרגשה הזאת של שני גברים יחד, ששניהם נוגעים בי בארבע ידיים בכל הגוף. אני כבר מדמיינת את זה שאני אכנס, שניהם כבר ישבו שם, ינסו לעשות איתי שיחת נימוסין, אבל לי לא תהיה סבלנות לזה, אני אשב שם מטפטפת מחרמנות, כבר רוצה להרגיש זין (או שניים), רק מחכה להתחיל..  

אני מתחילה עם אחד, מתחילה להפשיט אותו, מגיעה ישר לזין שלו ומתחילה למצוץ, מנסה למצוץ הכי טוב שאני יכולה, כמו שלימדת אותי. בנתיים השני מצטרף, הוא מגיע אלי מאחורה, כמו שאני אוהבת, נוגע בי בכל הגוף, משחק איתי. מרגיש שאני רטובה לגמרי, שהכוס שלי רותח והדגדגן שלי נפוח וגדול, ומתחיל לשחק איתו. אני מתחרפנת, ממשיכה למצוץ לראשון ותוך כדי דוחפת את כל הכוס שלי לתוך הידיים שלו, כל כך מחכה שיכניס אותן לתוכי.

אני כל כך רעבה, מוכנה לגמרי לשני גברים..

הוא סוף סוף מכניס את האצבעות שלו פנימה, משחק לי עם הכוס בטירוף, מכניס ומוציא אותן מהר וחזק, בכוח, כמו שאני אוהבת, דוחף את כל הגוף שלי מרוב העוצמה. זה עוזר לי למצוץ. אני מוצצת בתאווה, מתענגת על הזין שלו, מתחרפנת מהמחשבה שעוד מעט הוא יהיה בתוך הכוס שלי.

הוא קולט את זה, מסובב אותי. בצד השני מחכה לי הזין השני, שנכנס ישר לפה שלי, ממלא אותו שוב.

הוא חודר אלי בפעם אחת, עמוק, שארגיש את כולו, את כל העוצמה שלו.

הוא מתחיל לזיין אותי ואני גומרת בלי הכרה, רק רוצה עוד. בקושי נושמת, מצד אחד מרגישה זין שקורע לי את הכוס וגורם לי לגמור פעם אחר פעם, ומהצד השני גבר נוסף שלא נותן לי לצעוק בזמן שהוא חונק לי את הגרון וצובט לי את הפטמות חזק. זה מטריף אותי, זה גורם לגמירות שלי להיות כל כך חזקות!

אני לא מספיקה להתאושש והם מתחלפים, זין אחד יצא ומיד נכנס הזין השני. אני כבר לא נושמת, מתחילה לאונן לשני, בזמן שהוא מלקק לי את הדגדגן. הניגודיות הזאת מטריפה אותי, הזין שקורע לי את הכוס, יחד עם הלשון שמרטיבה ומשחקת עם הדגדגן. אני ממשיכה לגמור בטירוף!

הם מזיינים אותי ככה כל כך הרבה, כל כמה דקות משנים תנוחה, בכל פעם אני מרגישה את הזיון בעוצמה אחרת, בזוית חדשה. אני לא מספיקה להתאושש וכבר הם מתחלפים, זין אחד יוצא ומיד השני נכנס. הכוס שלי מלא כל הזמן, לא מפסיקים לזיין אותו לשניה, במשך שעות.

שניהם מסוגלים לגמור כמה פעמים. בכל פעם שמישהו מהם עומד לגמור, הוא מוציא את הזין שלו ובא לגמור לי על הפנים. בזמן שהוא משפריץ את כל הזרע שלו על הפרצוף שלי, השני ממשיך לזיין אותי חזק. אני נשארת עם הזרע מרוח על כולי, אין לי הזדמנות לנגב, וגם לא אכפת לי, אני אוהבת להרגיש זונה. אני מסתכלת למצלמה, מתקרבת, כדי שתראה טוב את הזרע שמרוח לי על הפנים. בפעמים הבאות כבר לא אצטרך להתקרב, אחרי שהשני יגמור לי על הפנים כבר תהיה לי כמות גדולה. הם ימשיכו לזיין אותי, וימשיכו לגמור. כל הפנים שלי יתמלאו בזרע, הוא יטפטף מכל הכיוונים. בכל פעם שאסתכל על המצלמה, אתה תראה את הפנים שלי מלאות בזרע אבל לא מפסיקות לזוז, כי תוך כדי, ממשיכים לזיין לי את הצורה.

 

מטורפת עליך אדון שלי }{
 
 

אשת לפידות n​(שולטת) - מה אומר,אין לי בעיה עם שניים,עדיף שאני אזיין אותם.
חחחח
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אני בטוח נשמה שלי. גם חמישה את אוכלת בלי מלח .

חג שמח }{
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י