סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 12 בנובמבר 2006 בשעה 15:19

קיבלתי את המסר האישי הבא, מנציגת הנהלת תפוז:

בלוגיסטים יקרים

היום בבוקר לאחר שמזה כעשרה ימים אנו נדרשים לסוגיית התקנון, נכנס עדכון המגדיר מחדש את סוגיית הבעלות על הזכויות. מצאתי לנכון, כאחראית תחום המוצרים הקהילתיים, לפנות אליכם באופן אישי על מנת להבהיר את הדברים ולנסות ליישב את ההדורים. השינוי בתקנון נובע בשל התרחבות פעילות החברה לתחומי תקשורת שלא היו כל כך פעילים קודם לכן, ובעיקר בתחום הסלולאר. בעקבות זאת מצאנו לנכון להכליל בתקנון האתר גם את התחומים שלהערכתנו לא קיבלו בו ביטוי קודם לכן. כפי שבוודאי ידוע לכם, הנוסח המשפטי שהתקבל בסופו של דבר התעלם מהייחודיות של אתר תפוז בכלל, ומוצר הבלוגים בפרט, בו באופן מובהק לכותבים יש בעלות מוחלטת על התכנים.

אני שולחת אליכם את המסר הזה על מנת להבהיר בצורה חד משמעית ושאינה משתמעת לשתי פנים כי הנוסח המעודכן של התקנון, ובכלל זה הסעיף המתייחס באופן בלעדי לבלוגים, הוא זה המחייב את תפוז. יתר על כן, תפוז מתחייבת שלא לעשות כל שימוש בתכנים שנכתבים בבלוגים שלא על דעת הכותבים ובאישורם, וזאת מתוך הכרה כי מדובר בתכנים אישיים בבעלותם של הכותבים בלבד. אנו מאמינים שהקשר האישי והישיר שלנו עם הגולשים הוא ההופך את אתר תפוז לאתר משפחתי וקהילתי של ממש, ובעקבות זאת אנו עושים ונמשיך לעשות כל מאמץ להיות קשובים לצרכי הגולשים, ורגישים להערות ולביקורות השונות העולות מולנו. מסיבה זו הכנסנו את השינוי בתקנון הבוקר, ולכן גם חשוב לי לשלוח לכם את המסר הזה.

ובנימה אישית ופרקטית יותר, אשמח להגיב ברוח דומה לכל פנייה שתגיע אלי באופן אישי, ולנסות למצוא פתרון המניח את הדעת עבור הגולשים שאינם מסתפקים בהתנצלות הכללית שניתנה באתר במסגרת ההודעות בפורומים השונים. בהזדמנות זו אנצל את המסר הזה כדי להבהיר כי אנו אכן מתנצלים על אי ההבנה, ולהדגיש כי מדובר אכן באי הבנה.

בחודשים הקרובים נפרסם מודל הכנסות, באמצעותו יוכלו היוצרים בבלוגים ובפליקס לקבל תשלום עבור התכנים שהם יוצרים בתפוז. אנו שוקדים על בניית מודל שבו היוצר יהיה זכאי לחלק הארי של ההכנסות ותפוז תתפעל עבורו את הפרסום בבלוגים. אני מקווה שצעד זה יקדם את קהילת הגולשים של תפוז בכלל, ואת קהילת הבלוגיסטים בפרט, וימצב את הבלוגים כערוץ תקשורת מוביל במאה ה 21.

בברכה,
....

מביט לרגע - אולי בגלל זה המנייה שלהם עלתה היום 11% : )
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחחח
לפני 17 שנים
aka BODYGUARD - "...זכאים לחלק הארי..."

בני זונות.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחחח
לפני 17 שנים
godisafemale​(שולטת) - יא סאלאם,

המערכת השיווקית משומנת היטב, הופכים חסרון ליתרון מהדפקט עשו אפקט. "אחלה אפקט"

בכל זאת...אני אמנם אוהבת ת]וזים אבל לא מקלפת אותם זה משאיר שמן אתרי על הידיים וזה נהיה לי דביק.

:)

:P
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - יא סלאם
העיקר שעצרנו אותם
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י