לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. 15 בנובמבר 2006 בשעה 19:05

קייט ניסתה לא לגנוח מכאב, כשהנס כבל אותה שוב לוו בקיר. גופה דאב והיא חשה ברטיבות המציפה אותה ומסרבת להניח לנפשה להתעסק בתוכניות הבריחה הגדולות שלה. המחשבה על כך שתאלץ לרדת לאשה למחרת עוררה בה בחילה, אבל אפילו היא לא הצליחה לגרום לחרמנות שלה להתמתן. לבסוף נותרה לבדה. הכלוב היה חשוך וקריר, תנוחת הידיים הכבולות הותירה אותה בחוסר נוחות, מנסה למצוא את התנוחה הכואבת פחות. היא ניסתה לחכך רגל ברגל בתקווה שהחיכוך הזה יוביל אותה לגמירה המיוחלת, אך ללא הצלחה. היא רק התחרמנה יותר. קייט ניסתה להתהפך על הבטן ולהתחכך בשמיכה. "אשכרה כמו כלבה מיוחמת, פקינג דמט", חשבה לעצמה, אבל התנוחה החדשה רק הובילה לעוד כאב ועוד חרמנות. לבסוף נרדמה, חולמת על גבר מסתורי ומסעיר שבועל את גופה ומוביל אותה לפורקן המיוחל.

גרטה התעוררה מלאת מרץ. הנס עמד בפתח עם מגש ארוחת הבוקר, כמדי יום. הוא נותר עומד זקוף וחיכה לפקודה להתקרב אליה. גרטה הנהנה והנס הניח את המגש על שולחן מיוחד לצד המיטה. כמדי בוקר, הוא זחל מתחת לשמיכה והחל לנשק לכפות רגליה של גבירתו. גרטה לגמה מהקפה והתעלמה מקיומו. פיו עלה לאט במעלה ירכיה, כשהוא סולל את דרכו בנשיקות קטנות ועדינות. כשהגיע לערוותה של גבירתו, עצר. בדרך כלל, בשלב זה, גרטה היתה מצמידה את ראשו למפשעתה ומצווה "לשון-עבד!". הפעם היא הותירה אותו כך, מנשק ומצפה והמשיכה ללגום את הקפה ולנגוס בקרואסון שלה, כאילו לא יודעת כמה הוא משתוקק אליה.

הנס הציץ בעד לשמיכה ושאל "גבירתי תרצה לגמור?". "בטח שארצה", השיבה גרטה, "אבל לא ממך, עבד. היום הכלבה החדשה שלי תגמיר אותי שוב ושוב". היא חייכה את החיוך המרושע שלה שגרם להנס להתחרמן עוד יותר. הוא קינא בקייט. היא רק הגיעה וכבר זוכה להטבות. אבל הנס ידע היטב מה מעמדו ולא אמר דבר. הוא כבר יתנקם בכלבה כשיוכל.

"צא מהמיטה הנס ולך תטפל בכלבה, כמו שמטפלים בכלבה אמיתית. קשור קולר לצווארה, תצמיד לו רצועה, תן לה לאכול בקערות, צחצח את שיניה ותוביל אותה לכאן על 4 ותדאג שהכלבה לא תפתח את פיה. כלבות לא יודעות לדבר". גרטה סיימה לחלק לו הוראות ויצאה מהמיטה. הנס הוביל אותה לאמבטיית הקצף הקבועה שלה, השאיר מגבת חמימה ורכה לצידה ויצא לטפל בקייט.

"קומי כלבה", אמר הנס לקייט בקול קר ומרוחק. "הבוקר תלמדי להיות כלבה טובה". בגסות שחרר את כבליה והצמיד לצווארה קולר. קייט נותרה המומה, רק הרגע גמרה בצרחות עונג בחלומה וכבר התעוררה למציאות הקשה שלה. הקולר הודק לצווארה וגרם לה לחוש חוסר אונים והשפלה. היא תשחק אותה צייתנית, אבל שני הנאצים האלה ישלמו ביוקר על מה שהם עושים לה. היא תעשה להם בית ספר במה זה טלטלות של השב"כ. "חכו, חכו", חשבה לעצמה, "אין לכם מושג מה זה להסתבך עם ישראלים".

הנס הכין שתי קערות, אחת עם חלב ואחת עם דייסה. הוא הוביל את קייט אליהן, כשהיא על 4 וציווה "תאכלי כמו כלבה טובה". קייט רכנה על הקערות, מנסה לא להבליט את ישבנה וכוסה הפעור כשהיא מתכופפת, אבל הנס ראה וכעסו עליה רק גבר. הוא לקח באט פלאג שעליו שערות דמויות זנב ודחף אצבע לישבנה של קייט. קייט נאנחה וניסתה לברוח מהאצבע, אבל הנס לא התכוון להיות ותרן או רחום. הוא החדיר את אצבעו לישבנה של קייט והחל להרחיב אותה עם האצבע. קייט גנחה מכאב. "כלבה טובה צריכה לדעת לקבל בתחת ואת תהיי כלבה למופת", אמר והחל לכוון את הבאט פלאג לחור התחת של קייט. "הבאט פלאג הזה יכין אותך לזין של גבירתי ושלי ולכל מי שגברתנו תרצה לתת אותו, שלא לדבר על זה שזנב מאד יהלום לך". "אייייי", קייט צעקה כשהבאט מילא את ישבנה. בחוסר נוחות רב המשיכה לרכון על הקערות וללקק את ארוחת הבוקר שלה.

אבל הנס לא הסתפק בזה. הוא היה רעב לגבירתו, מקנא וחרמן. זה הפך אותו ממזוכיסט לסדיסט. הכוס של קייט היה פעור ורטוב מול עיניו. הלשון המלקקת שלה גירתה אותו וגם התנוחה המפתה שכמו התחננה להצלפה או חדירה. הוא שחרר את הרצועה מהקולר והחל להצליף בעזרתה בישבנה של קייט, מצווה עליה להמשיך לאכול. קייט ניסתה להתרכז, אבל בין ליקוק לליקוק לא יכלה שלא לצרוח מכאב. בפרץ של טירוף, הנס שכח את נאמונותו לגבירתו, ירד על ברכיו והחל ללקק בתאווה את הכוס של קייט. קייט לא התנגדה, להפך, היא שמחה הן על הלשון המיומנת והן על הסדק בנאמנותו של הנס לגבירתו. היא כל כך רצתה לגמור שכבר לא היה אכפת לה איך. היא החלה לגנוח מעונג.

"מה אתם חושבים שאתם עושים כלבים?" נשמעה צעקה רמה מפתח הכלוב. "אני רואה ששניכם מתים להיענש", אמרה גרטה ופסעה לעברם בצעדים מאיימים.

השולט אור​(שולט) - די, שיגעת אותי.
אני אשכרה רואה את שניהם לנגד עיניי.
ממי, אני מחורמנת, ואת תואשמי בהאצת קצת הלב שלי עד למהירות שמסוכנת לתפקודי.
למה זה כל כך קצר? ואיך זה שבתור זוגתך אני לא זוכה להטבות שכוללות את קריאת כל הפרקים ברצף לפני כולם?
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - צוחקת, כי אני כותבת אותם וישר מפרסמת:)
אבל את מוזמנת לעזור לי לזמום מזימות על שניהם:)
ואוהבת ואל תדאגי, אדאג לפרוק לך את המועקה:)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אני נראית לך דאוגה אהובתי?
אני יודעת איזו סקס מניאקית היא בת הזוג שלי... מחר אהובתי נזמום יחד כשננוח אחרי :)
לפני 17 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - בנקודה זו, כאקט של סולידריות עם קייט (המסכנה משהו)...
אני רק רוצה לציין שהנס אשם !
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - ברור שהנס אשם, אבל לא רק הנס, גם קייט המסכנה:)
לפני 17 שנים
Hell Fire​(מתחלף){שיר כאב} - ככה זה כשמשאירים שני כלבים מיוחמים ביחד
לפני 17 שנים
Hell Fire​(מתחלף){שיר כאב} - את כותבת נהדר
הדמויות ממש עולות מול העיניים כישרון נדיר
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה מותק:)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י