בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 6 שנים. 25 ביוני 2017 בשעה 23:26

עברתי את הגיל וגם השנים חלפו להן. חשבתי שגם אצלכם זה ככה (ואף אצלכן), אבל כנראה שאני טועה.

 

השנה 2017, חצי עולם מחפש סטוצים בטינדר, 50 גוונים של בולשיט מופיע בבתי הקולנוע, חלק גדול מהמידע באינטרנט זה פורנו, כמעט לכל אחד יש פרופיל פייסבוק ובו כמה תמונות בבגדי ים והבה נודה על האמת - אנחנו לא פה כדי רק לדון בדברים ברומו של עולם, אלא גם בדברים מוחשיים ופיזיים יותר. בסדר, אסייג את דבריי - לפחות לשם זה אני פה.

אז מה העניין של חשבונות סקייפ סמויים שמתחברים אליהם פעם בנצח? של טלפונים ממספרים חסויים? של שליחת הודעות אינסופיות פה או קביעת מפגשים בצ'אט?

אכן יש יוצאים מן הכלל ויש (א)נשים שאסכים להמשיך לשוחח איתם במסגרת האתר בלבד לתקופה מסויימת ואפילו לנהל כמה שיחות מחסוי, אבל אלה מקרים נדירים מאד. אנחנו אנשים בוגרים, רובנו אף מבוגרים. ואני לא רואה שום סיבה שבחורה בת 32 תתעקש לנהל איתי שיחות מחסוי. הפרטיות שלך לא פחות חשובה משלי וכנראה שהזמן שלי יותר חשוב משלך, כי אני לא רואה טעם לנהל שיחה של 8 שעות (במצטבר) רק כדי להבין תוך חצי דקה שאין לזה שום תכלית אחרי שמחליפים תמונה אחת מסכנה.

 

אז לא אמרתי שצריך לשלוח תמונה בדקה הראשונה וגם לא בשנייה, אבל מבררים אם יש כימיה בסיסית, בודקים שהצד השני אינטליגנטי ומעניין (לי לפחות זה חשוב), מבצעים תיאום ציפיות קצר (ברור לשנינו שאין טעם להמשיך אם את מחפשת חתן ואני מחפש קלה או אם את "לא רואה את הצורך בחבלים" בזמן שאני מאד קשור לזה) וזה הרגע שבו מתקדמים לטלפון ו/או מחליפים תמונה. לאחר מכן מגלים קצת בגרות ואומרים לצד השני אם יש עניין להמשיך מעבר או לא.

אני לא טוען לרגע שצריך שעה אח"כ להופיע בעירום ועם כיסוי עיניים באיזו כתובת אלמונית, ממש לא. אבל כן ברור לכל הנוגעים בדבר שזה בירור ענייני ולא סתם בזבוז זמן שניתן היה לחסוך בבדיקה של רבע שעה במצטבר.

 

חסכו לכם ולי את הזמן, תהיו קצת בוגרים וקצת פחות פראנואידים.

 

 

נ.ב.

לכל החוששים (ובפרט חוששות) מהטרדות ומסטוקרים - ניתן די בקלות להבין מי ותיק באתר ואיזה פרופיל הופיע לפני יומיים. אפשר גם די בקלות להבין ברוב המקרים מי נמצא בצד השני אחרי כמה משפטים. במקרה הכי גרוע מאיימים בשיימינג וכשצריך אף מקיימים. מגעיל, אבל בעיניי זה כלי שיכול להרתיע אנשים מלהציק לאחרים.

https://www.youtube.com/watch?v=fHiGbolFFGw

Justice - מצד אחד, אני מסכימה איתך ב100%.
מצד שני, האחריות מוטלת גם עלייך. אם אתה מוצא את עצמך מנהל שיחות טלפון של 8 שעות (במצטבר) מחסוי, קח אחריות, תחתוך לפני.
הפחד לפספס משהו טוב, מונע מאיתנו לבצע החלטות שבמקרים אחרים היינו מקבלים בצורה מהירה ויעילה יותר.
לפני 6 שנים
The-Who​(שולט) - ברור שחתכתי ברגע שהבנתי שזה לא מתקדם לשום מקום והשיחה עצמה כבר לא שווה את הזמן שלי. זה משהו שקרה בעבר וכבר לא יקרה היום מבחינתי, אבל אני מנסה בכלל להבין את הלך המחשבה מלכתחילה של אותה עלמה ששוחחה איתי.
לפני 6 שנים
MagisterDolor​(שולט) - אתה יודע מי טוען שהמראה לא משנה?
מי שלא נראה טוב. :)
לפני 6 שנים
בחייאת זומזום - אני נראת טוב, מאוד טוב.. המראה מעולם לא שינה לי.
לפני 6 שנים
MagisterDolor​(שולט) - שמח לשמוע, בעיקר בשביל כל אלו שיש להם סיכוי איתך :)
מבחינתי משיכה פיזית לא פחותה בערכה ממשיכה מנטלית.
לפני 6 שנים
The-Who​(שולט) - זה נפלא שאת נראית טוב ועוד יותר שמראה לא חשוב לך, אבל עבור לבנטיני שכמותי גם מראה חשוב, בהנחה שאני מעוניין לפגוש מישהי לסשן ולא רק לדון בשינויי מזג האוויר.
כמו כן, פעם אחרונה שניסיתי לעשות סשן עם כיסוי עיניים אבל כשהוא מונח עלי זה לא נגמר טוב. מאז אני מעדיף שהוא באמת יהיה עליה.
לפני 6 שנים
בחייאת זומזום - יש כללי בטיחות מסויימים. אני לא מוסרת פרטים, מפגש ראשון יהיה במקום פומבי בדרך כלל. אני אבדוק עם מי אני נפגשת.. כל זה כי נפגעתי בעבר. זה לא משנה פרופיל ישן או חדש זה משנה כמה פסיכופט זה שמפעיל אותו.
לפני 6 שנים
The-Who​(שולט) - אין לי שום בעיה עם זה. עניין התמונה לעיל נועד להעיד על נכונות הדדית להתקדם ולבחון זאת, אם במקום תמונה את מעדיפה להיפגש לכוס קפה במקום פומבי - לא רואה בכך שום בעיה. כל עוד זה לא בא אך ורק אחרי שלושה שבועות של שיחות נפש, כמובן.
לפני 6 שנים
unpredictability​(אחרת){עבר} - יש אלמנט של חיפוש אנונימיות דווקא בגלל שייתכן ויש אנשים שאני מכירה שלא הייתי רוצה שיקשרו את התכנים שאני מפרסמת לאנשים אמיתיים. אם זה אלי או האקס המדובר
אז נכון, אני גם לא מחפשת היכרויות באתר הזה. אבל גם מי שכן, יכולה לחפש איזושהי רמה של דיסקרטיות בשיחה הראשונית. אפילו, ואולי אפילו במיוחד, אם היא כבר מסתובבת בסצנה
לפני 6 שנים
The-Who​(שולט) - אין לי בעיה עם אנונימיות במידה סבירה (ע"ע שיחה ראשונה מחסוי וכד'), אבל כשזה הופך למשהו מתמשך זה כבר מיותר לחלוטין לדעתי. בטח כשיש הבנה שהמטרה היא פגישה ולא דיבורים בלבד.
לפני 6 שנים
Green eyed girl​(נשלטת){Sheperd} - אני לגמרי איתך בעניין הזה!
לי באמת אף פעם לא היו בעיות עם זה אבל לפעמים (אצל בחורות פחות בררניות ממני) קורים כל מיני דברים פחות נעימים... גברים ישראלים, איך לומר... לא כל כך אוהבים לקבל סירוב.
בכלל הכי טוב לשים תמונה באתר
עוד יותר טוב לשים תמונה עם חבלים באתר 😈
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י