בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 6 שנים. 10 ביולי 2017 בשעה 12:41

אני רוצה לדבר על משהו יותר לחדשים ולחדשות בעולם הזה .
שליטה ובדסמ זה לא האקט ההצלפה, הקשירה אלו פשוט קינקים ופטישים העדפות בסקס שליטה ובדסמ זה הרבה מעבר זו הדינאמיקה. אני שומע כל כך הרבה פעמים על מישהי (זה נכתב בלשון נקבה אבל נכון לכל המגדרים) שאומרת "אני לא נשלטת כי אני לא אוהבת כאב..." או "אני מאזוכיסט אז אני בטוח נשלט..." או "אני שולט אז אני לא יורד לאישה..." זה לא נכון.כאב או כל אקט אחר לא חובה . אפשר לעשות סקס מסיונרי ונילי הכי פשוט וזה עדיין יהיה סשן בדסמי בגלל הדינאמיקה. בגלל שהיא מתמסרת ונכנעת אליו בגלל שהוא שומר מגן ומוביל אותה כרצונו.
ויותר מזה יחסי שליטה לא מחייבים בכלל סקס! (זה כייף אבל זה לא חובה) למשל קשר שהיה לי עם מישהי בניתי לה את לוח הזמנים השבועי שלה. שלטתי מתי היא מבלה, מתי היא לומדת, מתי היא אוכלת, כושר וכו' שלטתי בחייה היא התמסרה לי לדרכי לרצונותיי הרגישה שיא השיחרור התעצמה והתפתחה בתחום שרצתה למדה וקיבלה כישורים שהייתה צריכה להגיע לאן שרצתה אבל לא היה בנינו סקס או אפילו שיחות מיניות. תגידו אתם האם זה לא קשר בדסמי? האם זה לא שליטה? זה מוכיח שליטה היא מחוץ למיטה .
נכון אתם תגידו שזה מנטלי ולא פיזי אבל גם הפיזי מה שהופך אותו לבדסמ ולא פשוט לסקס קינקי זו הדינאמיקה. למשל האקט הפשוט של אישה שיושהת על פנים של גבר האם זה בדסמ? ואם כן מי שולט האישה או הגבר? קחו שניה לחשוב ולענות ואז תמשיכו לקרוא.
.
.
.
.
.
.
.
זה תלוי בדינאמיקה אישה יכולה לשבת על הפנים של גבר כי בא לה לתפוס אותו ולא לשחר ולרכב על פניו ולהתענג מלשונו ולשלוט בסיטואציה בקצב ובו. ואז זה בדסמ כשהיא שולטת . זה יכול להיות גבר שמושיב את האישה על פניו מענג ועושה לה טיניג שולט מתי היא גומרת ומתי לא. תופס ולא נותן לה לזוז או להתפרע ומכריח עליה אורגזמות . אותו האקט כמו מקודם רק שעכשיו הגבר שולט והאישה נשלטת. (וזה לא מוריד מהדומיננטיות שלו שהוא בוחר לענג אותה כך ) ויכול להיות שזה פשוט זוג וונילי שאוהב את התנוחה הזו ואף אחד לא מוביל או שולט וזה זה סתם אקט ונילי קינקי.
הדינאמיקה זה מה שקובע. אני מכיר שולט שהוא מאזוכיסט שאוהב שמצליפים בו אבל הוא שולט איך וכמה בפקודות . אני מכיר נשלטת שאוהבת לקשור כי היא אוהבת את האומנות אבל לא להוביל או לשלוט בנקשר . כל אחד יש את הצורה שלו אבל הדינאמיקה בין האנשים היא הקובעת האם זה בדסמ האם את/ה שולט/ת או נשלט/ת . לא האקט העצמו.
ואין כזה דבר רק פיזי בלי מנטלי כי הפיזי הוא פיזי ובדסמי בגלל המנטלי זה מה שמבדיל בין וונילית שאוהבת שמצליפים בה לבין נשלטת הרצון לשרת להתמסר להיכנע המנטלי הדינאמיקה.

ובאותה נימה חשובה מאוד. זה שיש אקטים אפילו יומיומיים שאנשים לא מוכנים לעשות כי הם "שולטים" או "מלכות" זה שטויות זה לא שליוה זה פשוט אגו והתלהבות. אין דבר מבייש בלהתכופף מול הנשלטת ולתקן את הסנדל שלה. זה לא מוריד מהדומיננטיות שלי שאני אוהב לבשל או מנקה את הבית כדי שיהיה נעים לנשלטת בזמן הסשן. דומיננטיות זו דרך חיים זה ביטחון וזה שלמות עצמית ואקטים ספציפיים לא מורידים ממנה אם הדומיננטיות שלך כל כך חלשה שזה שובר אותה אז אתה לא דומיננטי אתה פשוט עושה הצגה ופאסון ומחפש לזיין .
דומיננטיות זה משהו בנשמה וכנ"ל סאבמיסיביות ואין אף אדם שהוא מאה אחוז כולם מול הנכונים מתחלפים . הכל עיניין של חופש ואמון .
המורה בבדסמ היא הנאה , עונג ושיחרור. אז תשחררו תהיו מקוריים ותזכרו להיות עצמיכם ואז הדינאמיקה והריגוש יהיו לא חשוב האקט הריגוש יהיה אפילו בסקס מסיונרי כי הדום עדיין ישלוט והסאב עדיין יתמסר.

לכן מה שחשוב זו הדינאמיקה. ולא הפאסון או האקט.
ותודה שקראתם עד הלום.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י