סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני 6 שנים. 14 ביולי 2017 בשעה 21:51

הסקס הכי ארוך שהיה לי היה באורך שבועיים, בערך.

 

הבלוג שלה היה המגע הראשון בינינו. אני זוכר את הרטט שעבר בי ואת אצבעי על גלגל העכבר, מלטפת את הכפתור הרגיש. עם כל ליטוף נחשפה בפני עוד שכבה, כמו בד רפוי המכסה בקושי גוף קמור. לא יותר מרפרוף קל נדרש על מנת לחשוף אותו. לפתע היכתה בי ההבנה שעוד לא שוחחנו, אך כבר נשאבתי לתוכה, עמוק יותר משהייתי בכמה נשים שזיינתי בגופי.

יחד עם המילים על המסך שמעתי את קולה באוזני, מגלה לי תסכולים ותקוות. שמעתי אותה מגרדת צלקות ומלטפת בין הרגליים. שמעתי את קול הבכי שלה ואת צלילי האורגזמה.

ידעתי שאני לא לבד שם. הרגשתי שאיתי צופות עיניים חודרות של גברים אחרים. עשרות. מאות. לא היה לי אכפת. אקט הקריאה הזה הוקדש לי.

 

תיבת ההודעות שלה היתה הפעם הראשונה בה הרגשתי את גופה. אחרי שהכרתי אותו מבחוץ ומבפנים זכיתי לגעת בו. בה. בשלב זה הייתי מומחה לתוואי גופה ונפשה. לא ניתן לקרוא אותה בלי להיות. הגאיות והעמקים נפרשו לפני והלכתי בהם, שולח לה שאלות כמו אצבעות חוקרות. היא ענתה מיד. גופה התגמש והעניק לי גישה לעורפה, לשדיה, לשפתיה, לשורשי שערה, לגבה התחתון ולדגדגן שלה. הרגשתי אותה מתחממת ופועמת ונרטבת. השאלות החוקרות נישקו אותה, סטרו לה, צבטו אותה, נשכו אותה. היא לא התנגדה.

היא שלחה את ידה ואחזה בזקפתי. היא הובילה אותי ברוך, בצחוק, בכנות, בלי רמז לזדון בעיניים. ימים חלפו מסביבי בזמן הליטוף. הייתי שכל ועיניים ולשון מתהלכים בעולם, אך הסובבים אותי לא ראו שהזין היה בידיה כל אותם ימים.

התמזמזנו באמצע המשמרת שלי. התמזמזנו במשרד שלה. התמזמזנו בזמן שעשתה בייביסיטר, עם הילדים על הספה ליד. התמזמזנו בזמן הארוחה המשפחתית.

 

השתיקות בינינו היו מבט משתאה וחיוך. כשהתעייפנו לרגע מלחקור ולטייל, הבטחנו אחד לשניה שנמשיך בעתיד. נתנו לעצמנו מעט מנוחה. צללנו לשינה, לעבודה, ליחסים ולעולם המהביל של יוני במישור החוף. עצמנו עיניים ודמיינו. למרות ששפתיים ואצבעות הפסיקו לגעת, לא הפסקנו להתבונן. מעכלים את מה שראינו. מכינים את משלחת המחקר הבאה.

 

ההצעה שלה היתה הרגע בו ביטאה הסכמה וביטחון. בכל התעלסות יש את הרגע הזה: הגבול בין נעים לאגרסיבי; הגבול בין מעשה אהבה לזיון. לפעמים הוא מגיע בבקשה מפורשת. לפעמים בהוראה. לפעמים במבט. איתה, הרגע הזה נמתח על פני כמה דקות. בהודעה אחרי הודעה פירטה לי בדיוק מה נעשה, באיזה מרחק נהיה כשניפגש ובאיזו צורה וסדר ניגע אחד בשניה.

ההתמסרות שבהצעה גרמה לי לזקפה, בהחלט. אבל התקשיתי כולי כשביקשה את מה שביקשה. הזדקפתי בכסא, בראש ובמכנסיים בעת ובעונה אחת. סקס הוא תמיד הפקדה של בטחוננו הגופני בידי אדם אחר. היא עשתה יותר מכך: היא הפקידה בידי את נפשה. אין אמצעי מניעה מזה, ולא יכול להיות.

 

הדרך אליה היתה התנועה הגלית של שני גופים המשתוקקים לחיבור. הייתי מקולח ונקי. הרגשתי את העירום שלה מצידה השני של העיר. לאט לאט, בדרך, במונית, התפתלנו עד שפנינו אחד אל השניה. עד שהמבטים ננעלו וידענו שאנחנו על אותו התדר. עד שהתנועה המחזורית של הגוף היתה מסונכרנת. עד שהזין החליק על פני הירך והתייצב בגאון בין הרגליים.

 

הודעת הוואטסאפ האחרונה ששלחה לי כשהודיעה לי שאפשר לעלות היתה כריכת הירכיים מסביב למתני.

 

הדלת החיצונית של הדירה המחולקת שלה היתה החדירה הראשונה של כיפת הזין. היא השאירה אותה פתוחה. לא הייתי צריך לחכות, להאט או לשנות את הזווית. נתתי לשרירי האגן לדחוף אותי קדימה ולמעלה והיא נפתחה בפני ברכות. הרגשתי רק את הרמז הקל שבקלים להתנגדות כשהתחככתי במסדרון החשוך. הדם זרם לכל אורכי ופעמתי בחום שהתפשט במסדרון הצר.

 

המעבר דרך הדלת הפנימית לדירתה היתה הרגשת הרטיבות החמימה אחרי החדירה. חמשת חושי עקצצו ונדלקו יחד: תאורה עמומה; מוזיקה מלטפת; שטיח נעים לצד המיטה; בקבוק בירה על השולחן הקטן; ריח ניקיון הנודף מדלת המקלחת. כל הסביבה החליקה מסביבי ונשאה אותי עמוק יותר פנימה. העולם החיצוני לא היה שם, ולו במילימטר אחד, מלבדי - גוף זר וקשיח המפלס דרך פנימה. תחושת היניקה התגברה, וכנגדה הליבה שלי התקשחה אפילו יותר. ידעתי שאצטרך לאחוז בה בחוזקה כאן, במקדשה הפנימי, כדי לא להישאב פנימה ולהיעלם.

 

המראה שלה שוכבת במיטה בגבה אלי היה עצימת העיניים שלה בזמן שהיא מתרכזת בתחושת העונג. היא בטחה בי מספיק על מנת לא להביט. שנינו ידענו מה עומד להתרחש. שנינו נשמנו יחד באותן השניות. לא היה צורך במבטים ובמילים כדי לחיות כגוף אחד.

 

ההתפשטות שלי מבגדים היתה אנחת העונג הנמלטת משפתי כשלא יכולתי לשאת עוד את התחושה. כשליטוף ורטיבות ויניקה של שפתיים פנימיות הפך לבלתי נסבל, נתתי לעצמי לנהום את חולצתי על השטיח ולגנוח את גרבי על הרצפה. לא היה ניתן עוד להסתיר דבר. כל נים וקצה עצב היו חשופים וכולם זעקו את גופה. נוזלי האינטימיות שלה ניגרו עלי. הרגשתי כמו חלק ממנה.

 

פעימות הלב שלנו לאחר שנכנסתי אל המיטה היו התנועה והקצב המתגברים לקראת הסוף. לא יכולנו להכיל עוד את ההתרגשות. גבה החשוף זז מעט. שמעתי את נשימתה. כמעט התחרשנו מהפעימה המסונכרנת, עוצמתה חזקה מכל חדירה אגרסיבית שאי פעם חוויתי.

 

הרגע בו הבל פי נפל על עורפה והיא הסתובבה והביטה בי במבט מצועף היה הרגע בו אורגזמה מתגברת בשני גופים ומתפרצת בעת ובעונה אחת. כשקצות האצבעות שלי נגעו בגבה וחייכתי אליה נוזל זרע פעם ופרץ ומילא נרתיק רטוב; כשהיא נשמה נשימה עמוקה ונאנחה בקול קטן, נרתיק התכווץ שוב ושוב מסביב לזין זקור.

 

היינו במקום חדש. אף אחד משנינו לא חווה כזה אקט מיני מעולם. הבטנו אחד בשניה. ידענו מה עומד לקרות: המבטים, הלחישות, המגע, הנשיקה, הליקוקים, המציצות, הזיונים, הגמירה. את כל אלה חווינו עוד פעמים רבות. אך בזכרוני נחקקה הפעם ההיא, הראשונה; הסקס שעשינו לאורך שבועיים.

מענטז​(אחר) - הכתיבה שלך מרטיבה😊
לפני 6 שנים
מילים מילים​(שולט) - תודה. :)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י