שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 6 שנים. 15 ביולי 2017 בשעה 5:27

היא ביקשה לכתוב איך הדברים נראים מנקודת המבט שלה. נקודת המבט של הנשלטת "מסורסרת". אז הסכמתי. בעיקר כדי לתת למי שקורא את הבלוג שלי הזדמנות לראות איך זה נראה מהצד שלה .

אשמח לשמוע את דעתם העניינית בנושא,

 

כל החיים היתה לי פנטזיה להיות זונה, פנטזיה שכמובן במשך הרבה שנים הדחקתי והתעלמתי ממנה. זה משהו שבחיים לא הייתי באמת עושה ואני גם יודעת שאם בטעות הייתי נכנסת למקום הזה, זה באמת היה עושה לי רע ואני לא אדבר בכלל על הסכנות של העולם הזה. בתור ילדה טובה מבית טוב זאת היתה פנטזיה שכמובן הסתרתי מהעולם, היא נשארה אצלי בראש ושימשה בעיקר לזמנים שהייתי לבד עם עצמי ואוננתי.

מה שהדליק אותי זה לא היה הכסף, זאת היתה המחשבה שמשתמשים בי ככה, שמישהו קונה אותי לזמן קצוב ויכול לעשות בי מה שהוא רוצה בזמן הזה. אני אוהבת להזדיין, ואני אוהבת לעשות את זה בכוח ואגרסיביות, אני לא אוהבת שמתחשבים בי בזמן הזה ובודקים אם אני בסדר, זה מוריד אותי מהענן שאני נמצאת בו, אני אוהבת להיכנס לזה בכל הכוח, לשכוח מכל העולם ורק לגמור בטירוף מזה שמישהו משתמש בי ועושה בי כרצונו.

אני מודה שבמשך שנים התביישתי בפנטזיה הזאת, בקושי הודיתי בפני עצמי שזה מדליק אותי. מבחינתי אחד הדברים הטובים בעולם הבדסמ הוא החופש, ההרגשה הזאת שהכל מותר ולא צריך להתבייש או להסתיר שום דבר. מבחינתי לפחות ככה אני יודעת שאני נמצאת עם השולט הנכון בשבילי, שהוא נותן לי להרגיש טוב עם כל מה שאני, עם כל הסטיות ועם כל הדפיקויות שלי. שהוא נותן לי את החופש להיות מי שאני, לקבל את עצמי, עוזר לי להגשים את כל הפנטזיות שלי ועושה את בצורה הכי בטוחה שיכולה להיות. יש לי את החופש לעשות הכל בלי לחשוש שאני אפגע, כי אני יודעת שיש מישהו ששומר עלי ומכוון אותי ואני סומכת עליו בעיניים עצומות.

אני זוכרת את היום שסיפרתי לו בפעם הראשונה על פנטזיית הסרסור שלי, הוא מצד אחד נתן לי להרגיש הכי טוב בעולם עם עצמי ומצד שני הרגשתי שהוא ניגש לזה מאוד מאוד בזהירות. הוא אמר לי שמעולם הוא לא סירסר בנשלטות שלו וזה לא משהו שגורם לו לריגוש בפני עצמו. הוא יודע שהוא שולט בי, שאני כל כולי שלו, הוא לא צריך שאני אזדיין עם מישהו אחר בשביל להרגיש את הבעלות עלי. האמת שזה בדיוק להיפך, אני יודעת שקשה לו לחלוק אותי עם אחרים וזה משהו שהוא באמת עושה בשבילי. אחרי השיחה הזאת דיברנו על הנושא הזה הרבה, למרות הרתיעה שלו, הוא עשה הכל כדי להגשים לי את הפנטזיה הזאת ועשה את זה בצורה הכי בטוחה ואחראית שאפשר. כשהוא שולח אותי להזדיין עם מישהו אני עושה את זה תחת הכללים שלו, שרובם נועדו לשמור על בטחוני, לדוגמא קונדום. אני מחליטה מי זה יהיה (אפילו שבפנטזיה שלי זה מישהו שהוא שולח אותי אליו – רמז ;-), הוא מעורב בכל הדרך, רואה את ההתכתבות ומאשר כל מפגש (וגם זה כמובן בידיעת הצד השני כך שבאמת אף אחד לא נפגע פה) וכמובן שכסף לא מעורב כאן בשום צורה.

נכון, אני יודעת שזה לא סרסור אמיתי לפי ההגדרה המילונית שלו, זה יותר זיון תחת פיקוח, אבל עצם העובדה שהוא אומר לי שהיום בערב  אני צריכה להזדיין עם מישהו בלי לבדוק איתי בכלל אם בא לי, ועצם העובדה שאנחנו קוראים לזה סרסור מחרפנת ומרטיבה אותי. זאת הדרך שלנו להגשים לי את הפנטזיה בצורה הכי בטוחה לי.

תודה לך אדוני, תודה לך שאתה נותן לי להרגיש שלמה עם עצמי ומגשים לי את הפנטזיות שאני יודעת שאף פעם לא אגשים לבד ותודה לך שאתה שומר עלי, כל הזמן.    

}{

מושכת בעט​(מתחלפת){שלו} - זו פנטזיה מדליקה, מוכרת ומשותפת לעוד נשים בעולם הפנטזיות. והיטבת לתאר אותה. נראה שמצאתם את הדרך לממש בביטחה. אני ביקשתי שהוא יבחר עבורי.
מאידך, הפנטזיה שבראש שלי תמיד הכי טובה, פרועה והכי תואמת ומסעירה, מכל מימוש.
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה על הפירגון מושכת. רק שהיא הטיבה לתאר אותה. זאת הפנטזיה שלה ואילו מילותיה. אני רק שמתי את זה פה.

שבת שלום }{
לפני 6 שנים
בוורלי - זה לא סרסור זאת הגשמת פנטזיה בצורה אחראית וזה לגמרי מנותב על ידי הנשלטת.
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מעולם לא אמרתי שאני סרסור או מסרסר (באמת) בנישלטות שלי. הכלל היחידי שאני פועל לפיו הוא הכלל שעושה להן טוב. כל השאר זאת סמנטיקה שלא באמת מעניינת אותי
לפני 6 שנים
איה74 - לחיי פנטזיות אפלות.
והמון אהבה.
?
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - לחיי הפנטזיות שהיו ושיהיו.... רק אהבה נשמה שלי }{
לפני 6 שנים
Rrocketqueen - דום ארוס תמסור לזונה בבקשה כבוד על הפתיחות, המודעות, והשליטה בחוסר השליטה. ותודה (:
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אמסור גם אמסור. תודה ושבת שלום ;-)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י