צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. 20 בנובמבר 2006 בשעה 9:55

לפני שנתיים התחיל הקשר שלנו. בדיוק החודש לפני שנתיים. הייתי אחרי קשר אחר, משוללת אנרגיה, אמרתי לך שלא יכול לקרות בינינו כלום, כי אין לי מה לתת כרגע, שאני מרוקנת ואת אמרת - "לא נורא, תלמדי לקבל". צחקתי לעצמי וחשבתי שאין לך מושג על מה את מדברת, אבל המשכתי, כי התמכרתי לא פחות ממך.

ולימדת אותי וקיבלתי כפי שלא ידעתי בחיי שאני מסוגלת לקבל ונתתי כפי שלא נתתי מעולם והחיבור בינינו היה מדהים, תשוקתי, סוער, משמח. בדרך כלל זוגות של פוצי מוצי, אומרים על עצמם שהם שניים שהם אחד. אנחנו מעולם לא היינו בסטטוס הזה. כשהיינו יחד הרגשנו שאנחנו הרבה יותר משתיים, שלביחד יש עוצמות של הרבה יותר ושביחד אין דבר שאנחנו לא יכולות להתמודד איתו.

והיו לנו קשיים בדרך. שתי דומיות ביחד זה כל כך לא קל. היינו צריכות להתגבר על אגו, תשוקות, קנאות, צרכים וויתרנו בשמחה, כי הביחד היה שווה הכל, כי היינו בטוחות שהאהבה תנצח.

בשבועיים האחרונים הייתי בתקופה הכי קשה בחיי. התחלתי לעבור איזה טיפול רפואי קשה וכואב (לא לדאוג, אני לא גוססת) ואת היית שם לצידי, מחזקת, מבינה, סופגת כעסים בלתי רציונאליים והסתגרויות קשות, לוקחת, מחזירה, מנקה ומטפלת. ואז, אמרתי לך משהו שלא אמרתי לאף אדם אף פעם, מעולם, אמרתי: אני זקוקה לך. כל מי שמכיר אותי, יודע שמבחינתי מדובר כמעט במילה גסה, מילה שפשוט לא נמצאת בלקסיקון שלי.

ובשבועיים האלה עברת קשיים משלך וכאבים משלך ומחלה משלך ואז החלו כל הקשיים שלנו ביחד לצאת מפרופורציה. דווקא בתקופה הזאת כל השדים שלנו יצאו במחול מטורף, כל ההדחקות התפוצצו, כל האגואים התפרצו וכל ויתור נראה פתאם בלתי אפשרי. דווקא בתקופה הזאת נודע לי פתאם שלמעשה כל המשפחה שלך וכל החברים שלך מתנגדים לקשר שלנו וצועקים עלייך מפעם לפעם להפרד ממני כי אני נשואה, אותם אנשים שמחייכים אליי בפרצוף ומראים לי חיבה או סתם מחיכים ומפרגנים לנו בבלוג - קשה להסביר את תחושת הבגידה שחשתי, במקביל, דווקא בתקופה הזאת הדומיות שלך התפרצה יותר מתמיד והיו מי שקפצו על המציאה וניסו (ללא הצלחה) לנצל זאת לטובתם ולפתע כל יום של ביחד נראה כקשה מקודמו.

אני אוהבת אותך אשה, את מתנה שקיבלתי לחיי, את מילאת אותם בכל כך הרבה טוב, נתינה, אהבה ושמחה. כרגע כל הקשיים שלנו נראים לי בלתי פתירים, גדולים משתינו, בלתי ניתנים יותר לפשרות. לחשוב על חיים בלעדייך נושך לי את הלב. לחשוב על חיים עם כל המאבקים והויתורים המתמשכים האלה, מתיש, מפחיד וקשה לא פחות. אולי זה משבר אחד יותר מדי בשבילנו, אולי אנחנו צריכות להתרחק כדי להתקרב. אולי לא. אני לא יודעת. אני יודעת רק שאני צריכה זמן לקחת נשימה, להתאושש פיזית ונפשית ולחשוב אם קיים פתרון למצב הזה ואם כן - מהו.

השיבומי המתקתק​(מתחלף){בדסמית} - הפיתרון הוא תמיד בהבנה,
ובהנמכת אגואים.
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - הלוואי שזה היה כל כך פשוט מותק. זה לא.
לפני 17 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - )-:
אעתיק בשבילך את מה שכתבתי לזוגתך בליל אמש....
עשיתן לי עצוב )-:

לעיתים..באהבה כזו גדולה של שיעורים הדדיים...מתעייפים קצת...ואז העיניים נעצמות...הלב נרגע...לרגע...מנסה לנוח , להתענג...ואז...תוך שבריר שניה מנצלים את הארוע מר אגו ואדון פחד...והם שועטים פנימה ומכלים כל חלקה טובה...לעיתים עד הרס מוחלט...
אבל זה רק מר אגו ואדון פחד...
והם הרי יצורים כל כך פאתטיים...
הם לא מסוגלים להתקיים בזכות עצמם, אלא רק לפרוץ למקומות מוכנים...הם חלשים כל כך...הם חיים על ניצול הזדמנויות...על הרס ואובדן...

אין הגיון באהבה...ההגיון היחיד זה שמרגישים אותה...


לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - את אשה חכמה, פוקה ואת זה את כבר יודעת:)
ועם שני האדונים הנכבדים האלה יש לי שיחות צפופות...
לפני 17 שנים
מביט לרגע - אנחנו אמנם לא מכירים , ובכל זאת רוצה לשלוח לך חיבוק ענקי.
ומהכתיבה שלך קשה לטעות בעצמת הרגשות , באהבה ,
באמיתיות ובעוד כמה תחושות שאני לא מצליח להעביר למילים כרגע . וכשכל אלו קיימים , אני בטוח שתמצאי את שביל הזהב.
רק טוב.

ערן
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - אתה מקסים, תודה וחיבוק גדול בחזרה, בתודה על טוב לבך.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אהובתי,
החברים שלי והמשפחה אוהבים אותך. הם לא דו פרצופיים. כן, חלקם לא יכולים להבין מדוע אני בוחרת לחלוק את חיי עם אישה נשואה. הם חוששים שיום אחד זה ייגמר ולא כי בחרנו בזה אלא כי נאלצת. הם היו רוצים לראות אותי בקשר שמעניק לי גם שבתות וחגים. זה נורמאלי לרצות את המקסימום למי שאוהבים. חלקם לא יכולים להבין מדוע אני מוותרת על מימוש החלק הדומי שלי. הם מכירים אותי כדומית והם יודעים שזה מחיר שאני משלמת עבור הקשר איתך.
אני יודעת רק דבר אחד שאותו אני אומרת להם: אני אוהבת אותך כפי שלא אהבתי מימי. שלא משנה מה אומרים לי - ההחלטה להיות איתך היא שלי. אלה חיי. איש לא חי את חיי במקומי.

הדומיות שלי היא חלק ממני, ועדיין, אני נאמנה לכל ההסכמות בינינו. מעולם מאז שאני איתך לא סישנתי סאבית ולא בגדתי בך.

אני מי שאני אהובתי. הדומיות שלי התפרצה נכון, אבל לא עשיתי איתה דבר פרט לכתיבת פנטזיות ששיחררו אותה מהלחצים.

את האישה שלי. את חיי. את זו שלימדה אותי אחרי עשרים שנות לסביות פעילה - גם לקבל ולא רק לתת. את בדמי, את בכל חלום שלי, את בכל נשימה.
אני לא יכולה לקחת ממך את הידיעה שכן, בת הזוג שלך דומית. אני רק יכולה להעניק לך את הידיעה המוחלטת שלא משנה מה קורה בינינו, כמה קל או קשה, לעולם לא אבגוד בך.

היו לנו הרבה מאוד קשיים שגרמו גם לי לא להיות בשיאי ככל שרציתי עבורך. אבל נתתי לך את כל מה שהיה בי גם שם.

שתינו למדנו אהובתי לומר זו לזו "אני זקוקה לך". ואני זקוקה לך כפי שלא נזקקתי לאדם בחיי. אני כאן, מעולם לא הלכתי ממך. מעולם לא ויתרתי עלייך ועלינו. כל מה שאת צריכה יקירה שלי, זה לומר: "בואי".

קשיים יש תמיד, אין קשר מושלם. אין אמת אחת. אבל אהבה ואני באהבה שלנו, אני מאמינה שאהבה ענקית כל כך לא יכולה לרדת לטמיון רק בגלל שלפעמים קשה.
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - ממי, על מה שבינינו העדפתי להגיב לך בינינו.
על הדו פרצופיות אגיב דווקא כאן.
אני לא מסכימה אתך. לדעתי אדם שכותב לי בבלוג כמה האהבה שלנו מקסימה ושרק נמשיך כך, בהמון ניסוחים שונים והולך אלייך ומאחורי הגב צועק עלייך להפרד ממני (או לוחש או מייעץ) הוא בהחלט דו פרצופי, שלא לדבר על אדם שעושה את כל הנ"ל ואז מציע את עצמו כאלטרנטיבה. אם זאת לא דו פרצופיות, אין לי מושג מה זה כן.
לפני 17 שנים
מUחדת - אוהבת אותך המון,
אוהבת את שתיכן-

מתפללת עם שתיכן לטוב גדול שיעטוף אתכן, כל אחת לעצמה ואת שתיכן יחד.
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - מיוחדת, את אהובה גדולה ונשמה ענקית. תודה }{
לפני 17 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - האהבה שלכן צועקת וצורחת מתוך המילים שלכן
נשמע בלתי אפשרי שלא תוכלו למצוא את הדרך שבה זה יעבוד לכן
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - את צודקת, מקסימונת, האהבה לנו גדולה וענקית וחזקה
ויחד עם זאת, האהבה מנצחת רק ברומנים למשרתות. בחיים, מה שמנצח לא פעם הוא ההיגיון.
לפני 17 שנים
זרה מוכרת - יקירה,

את מרבית הדברים אמרתי לך כבר בצינורות המקובלים),
אבל בסופו של דבר.... גם את מה שאמרתי וגם את מה שלא, את יודעת.

אני מאמינה באהבה שלכן,
אני גם מאמינה שהחיים בנויים מעליות ומורדות.

אומרים easy come easy go
ובאלוהים (ואמא'שלי גם) - ששום דבר לא בא לכן כל כך בקלות, ודווקא בגלל זה, אני יודעת שלא בקלות תוותרו.

חיבוק ענקי
מכאן.
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה יקרה שלי. אוהבת אותך וכן, בקלות זה הדבר האחרון שניתן לומר על הקשר שלנו:)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י