ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 6 שנים. 28 ביולי 2017 בשעה 0:44

רשימת מכולת



אני:

סופר, האקר, סטוריטלר, איש בחלוק מעבדה מלוכלך. ג'נטלמן ובן זונה.

אני לא רואה מקום לתפקידים בבדסמ, ואני חושב שהם מגבילים אותנו והופכים אותנו למלאכותיים. מישהו למעלה, מישהו למטה - אני לא רואה צורך לקבוע מי זה יהיה, או שזה לא ישתנה בשעה הקרובה.

רואה בעצמי ספיוסקסואל ופנסקסואל אבל בפועל סתם הטרו בלי גאג רפלקס.

 

לא בא לי לשחק משחקי תפקידים שלא באים עם קוביות מגניבות, ואני לא טוב בלדחוק את עצמי לתוך איזה תפקיד או תחפושת. אני רוצה לבוא כמו שאני: ילד מתלהב וסקרן, גבר גדול ומאיים, דובון שלא יכול לפגוע בזבוב, חבר טוב שתמיד שם בשבילך, אנס פוטנציאלי, קורבן אונס פוטנציאלי, אמן מיוסר, מבוגר אחראי. הפרטנר/ית האידאלית שלי

הפנטזיה האולטימטיבית שלי היא מישהי או מישהם שרואים בבדסמ ארגז חול שאפשר להתפלש וליצור בו, מישהי שמדברת בשפה שלי ויכולה לאלתר בקצב שלי. אני מתפעל מא/נשים שיכולים להפתיע אותי ולחדש לי. אין לי עניין בבדסמ בין אנשים שלא אוהבים ומעריכים זה את זה.

דברים שמעיפים לי את המוח (יום אחד אני בטוח שיהיו בכלוב ענני תגיות של קינקים, כמו בפטלייף. עד אז:)

מאזני אימה, בעצם גם היום אל תגמור, לזיין דרך השכל, להתמסר לגמרי לסטיות שלך ולהפך, חטפת קנס - תחטפי מכות, כאב בתור mind hack, לעשות האקינג לאורגזמות, להכנס למוח שלך ולהשתיל שם קינק חדש, חיבוקים, כל דבר שעושים עם הפה, להמציא ביחד שפה משותפת, לנשום זה אופציונלי, מילים שלא פוצעות אבל כן משאירות חבורות, תתלבש יפה - קבעתי לך בליינד דייט עם גבר חמוד, אילוף ואימון, כרגע את/ה חור, אני מרביץ לך כי אני אוהב אותך, להכין פלייליסט לסשן, דברים איומים בטונים מנחמים, בחירות מתעתעות ואכזריות, פאקים באמינות, רטוב או עומד לך - סימן שהסכמת, משחקים כמעט פומביים, דברים נוראיים הם הכי אינטימיים, מרתונים קצרים של זוגיות הרבה יותר הארדקורית, תודה שבכית בשבילי, הביצים שלך שם כדי לעזור לי לזרז אותך, לקרוא לזה "פות", קצת בדסמ ברקע כדי להעביר את היום בכיף, נשים שיודעות מה הן רוצות, מרחיבי תודעה כימיים ושאינם כימיים, תישארי קשורה שם - אני אפנק אותך, הגוף שלך שלי - הגוף שלי שלך.

ובעיקר:
אנשים שגורמים לי להוסיף דברים לרשימה לעיל.

 

אני יכול לחשוב על מעט מאוד דברים שאני לא רוצה לעשות (או לעשות שוב), ואני בטוח שאם יבוא האדם הנכון ויציג לי אותם בדרך הנכונה, אני אוהב גם אותם. הגבולות שלי הם חברתיים ומוסריים, ולפעמים גם פרקטים. אבל יש שני דברים בדסמים שאני מתקשה לסבול: להכנס לסצינה מתוך אפאטיות (או סתם אי רגישות) לפרטנר/ים וחוסר אחריות.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י