סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 6 שנים. 28 ביולי 2017 בשעה 17:26

חכם סיני (או שקר כלשהו אחר) אמר פעם,
"אין נשלטת שלא משפריצה,
יש שולט שלא יודע לגרום לה להשפריץ"


ואני לגמרי מסכים עם אותו חכם סיני. חוץ מקבוצה קטנה של נשים (פחות מעשרה אחוזים) שלא יכולות לעשות זאת בגלל סיבות בריאותיות , כל בחורה יכולה להשפריץ. במיוחד אם היא נשלטת (באמת, לפי מחקרים אמינים שעשיתי בעצמי בשיתוף עם מינה צמח).

בגדול צריכים להתקיים שני תנאים, הטכניקה של המשפרץ (להלן השולט, למרות שזה יכול להיות גם סוג אחר של זכר ואפילו נקבה) והשיחרור. הנשלטת (או כל נקבה אחרת ) צריכה לשחרר משהו בראש, במוח ואז הכל יוצא. מה זה יוצא... יוצא כמו זרנוק של מכבי אש.


אני מכיר את זה שכל מי שזה לא קרה לה בטוחה שאין כזה דבר ושמה שרואים בסרטונים זה לא אמיתי או שהיא חושבת שהיא באופן אישי לה יכולה אבל כמו שציינתי הסיכוי לזה קטן. רוב הסיכויים שאת כן יכולה את רק צריכה לרצות.

התחושה אחרי השפרצה שונה מגמירות רגילות. יש אפילו כאלה שמשפריצות בלי לגמור. אבל כולן מרגישות מין תחושה של ריחוף אחרי ההשפרצה.


יש גם סוגים שונים של השפרצות . יש השפרצות קטנות כאלה כמו זירזוף קל , כמו ממטרה עייפה בשלישות ברמת גן. ויש את המקצועיות , את אילו שיכולות להשפריץ למרחק של כמה מטרים ... כן כן , מה ששמעתם כמה מטרים. אבל כמעט כולן יכולות להשפריץ וגם יש אפשרות לשפר את הסגנון (עם האצבעות במקום ויברטור לדוגמא) ואת עוצמת ההשפרצות אבל כבר לפוסט אחר.

באותה מידה שכמעט כל אחת יכולה להשפריץ כך גם כל אחד יכול לשפרץ (פועל שעכשיו המצאתי , קורא לאקדמיה ללשון כלובית לאמץ) . זאת טכניקה שניתן ללמוד ואני חושב שהיא כלי חשוב בארסנל הכלים (פרסים) של כל שולט או סתם גבר שחשוב לו לגרום למי שאיתו להנות.

 

Honeyfinger​(אחרת) - כל כך הרבה דברים צריכים לקרות בדיוק באותו הרגע, צריכה להיות סינכרוניזציה אדירה בין הכל...
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - בדיוק. המשפרץ צריך לנצח על התזמורת הזאת ;-)

שבת שלום נשמה שלי }{
לפני 6 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - שב"ש מתוק
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - }{
לפני 6 שנים
Rrocketqueen - תודה דום אבל מה כוללת טכניקת השיפרוץ? מחכה להנחיות
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - העלתי פוסט בנושא. אשמח לדעת אם הנושא ברור מספיק בתיאוריה
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י