בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 6 שנים. 9 באוגוסט 2017 בשעה 13:16

התעללות רגשית היא חלק מכובד ואהוב בבדסמ ועם קצת חוקי בטיחות ומשמעת עצמית אפשר לעשות ממנו דברים פורים וטעימים.

A Satyr​(מתחלף) - לדעתי ומניסיוני האישי, כן.
מצריך כמויות נדירות של תקשורת,בטחון ואמון( ואז עוד הרבה מכל הנ״ל ),כדי שלא להשרט בטעות (במידה כזו או אחרת), ורצוי שייעשה רק עם אנשים עם מספיק ערך סנטימנטלי; לרוב הם אלו שיכולים לקיים את התנאים הנ״ל וגם כי הערך הסנטימנטלי שלהם מקנה לכל הפן הרגשי ערך מוסף.

חפרן,אאוט :)
לפני 6 שנים
Grey / Green - לא חפרת מספיק :) איך אתה מגדיר ערך סנטימנטלי? וערך סנטימנטלי למי?
לפני 6 שנים
נזמית לופתת - אני מחזיקה בגישה שבזוגיות אנחנו ממילא מתעללים זו בזה, לרוב בתת מודע ובלי הרבה שליטה. לכן מה טוב שזה יעשה בצורה שגם מגרה מינית את המעורבים ושמצליחים להפיק מזה הנאה כלשהי ואף מגייסים מידה של שליטה. באופן כללי, כל דבר, טראגי ככל שיהא שאפשר להפיק ממנו משהו חיובי ולצקת באמצעותו יותר תוכן לקשר בין שני האנשים הוא מבורך. כל זה כמובן, ובתנאי שלא מתקיימת בריונות-רגשית, שדברים נעשים בשקיפות יחסית, ומתוך אהבה ותשוקה גדולה.
לפני 6 שנים
Grey / Green - איך את מבדילה בין בריונית רגשית להתעללות שמתרחשת בכל מקרה?
לפני 6 שנים
נזמית לופתת - כל דבר שגובל או יוצר סימפטומים של אלימות פסיכולוגית בין בני הזוג. התעללות רגשית 'אמיתית'. כשבן הזוג מאבד אוריינטציה במובן מסויים וערכו העצמי נפגע בצורה קיצונית, התפקוד יורד. כל דבר מהמאמר הזה: http://www.macom.org.il/definitions/topic_emotional_abuse/emotional_abuse/
אשר מאד מגדרי, אבל אל תיתפס לזה בהכרח.
התעללות שמתרחשת בכל מקרה היא אחרת, היא אמנם מדפרסת באותה מידה, אבל כשבני זוג חיים אחד עם השני לאורך זמן ומכירים את החולשות לומדים ללחוץ עליהן, גם אם בלי להתכוון. אולי זה ההבדל, שבלי להתכוון. התעללות רגשית זה בריאה אולי צריכה להיות מכוונת, וכדי לשמור על בריאות חייבת להישמר השפיות הרגשית של שני הצדדים.
לפני 6 שנים
נזמית לופתת - עשויה לדפרס באותה מידה *
לפני 6 שנים
Grey / Green - זה אכן טוב ;)

תמיד חשבתי שהפנטזיה הבדסמית האידאלית היא שבני הזוג מתעלים את כל התסכולים והאגרסיות שהן תופעת לוואי בלתי נמנעת מאינטימיות לאלימות תיאטרלית וטובת לב: מכות עם צעצועים כיפיים, סצינות מסוגננות עם התחלה וסוף, השפלות שאינן משפילות -- ולאחר מכן הם נקיים וזכים ואף פעם לא פוצחים בריבים מרימי גגות על זה שלמה אני היחיד שמרוקן את המדיח בבית הזה. אני מרגיש שהפנטזיה החביבה שלי חוטאת למהות הבדסמ אפילו יותר משהיא חוטאת למהות של קשר ארוך. ועכשיו שאלה כמעט קשורה: האם כשאנחנו מתירים לעצמנו להתעלל רגשית, כלומר להשתמש בחלקים הבאמת כואבים של נפש הקורבן שלנו, ולהתקין מנות טעימות ממרכיבים כמו עלבון, בדידות, ערך עצמי נמוך וכן הלאה -- האם אנחנו לא מסתכנים במציאות שהיא בדיוק הפוכה מהפנטזיה שתיארתי? כלומר: שיהיה לנו קל יותר להוציא מילים איומות מהפה גם כשאין עונג מיני כרוך בעניין? וכמו כן: שכל האימון המשחקי הזה יהפוך אותנו למיומנים הרבה יותר בגרימת כאב לאהובינו?
לפני 6 שנים
Grey / Green - וכעס. זה מרכיב חשוב במנות הטעימות בבופה שהוא התעללות רגשית.
לפני 6 שנים
חלחלה מתוקה - אני חושב שברמת הסובלימציה הבסיסית, המיידית, ,הראשונית, זו שבאה לנקות אותנו מהתעללות רגשית והתעמרות נפשית במידה והיא קיימת , מחוץ למסגרת השליטה והמין ,אזי בהחלט מדובר בסוג של תיקון חיובי, ארעי ויחסי, גם בהתעללות רגשית שכזו, אף על פי שיש בה שפה פנימית שבין השולט לנשלטת, למרות רוח הסאבטקסט המרחפת מעל הכרת שניהם בזמן ההתעללות המנטלית ,וההומור הפנימי והעצמי המרומז שבין שניהם,עדיין יש בוטות ולגרית אלימה וגסה כמדקרות חרב, אותה אסור להעלות על דל שפתינו ,כי שם השפה הפנימית כבר לא קבילה ולא תופסת, לנוכח עומק הפגיעה והעלבון.ואין פה כללים של שחור -לבן, זה סובייקטיבי ונזיל ותלוי בנפש האדם הספציפי ,כל אחד נפגע ממילה אחרת ,מחיתוך דיבור ואינטונוציה שונים, מנושאים שונים,מדפוס התהנהגות שונה .
אבל כשלא קיים אלמנט של התעללות ופגיעה רגשית ונפשית ,כלל ,בשום אספקט של החיים, אז בהחלט יתכן שלייבא אותו לתוך סצנת המיניות הוא דבר קצת מסוכן .ולמה יש בו צורך למעשה ? לתיחזוק הרגש התוסס והמבעבע של הקשר ? תיחזור שכזה לא יחזיק ברמת השוטף.קשר שמתודלק על בסיס חיצוני ומלאכותי ולא על בסיס עמוק של רגש עמוק ,סופו להתנון .קשר עמוק אינו זקוק להפניית ראש החוצה לצורך הצמחת תכסיסי מניפולציה אסטרטגים וטקטים ,או לצורך מצג שווא של תיאטרליות פומופזית רגשית, הכרוכה בסחיטה רגשית - מנטלית ,בכדי לשמור על הגחלת הפנימית .בעיני- הצורך בהתעללות מנטלית לא יותר מאשר הינו חיזוק ואישור של בעליו ,לאהבה של מושא ההתעללות שלו .זה אקט תלותי בעיני שמעיד על חרדה .ואני לא מתכוון ברמה האישית חלילה למישהו, אלא באופן כללי
לפני 6 שנים
Miss X​(שולטת) - אילו חוקי בטיחות אתה מציע?
לפני 6 שנים
Grey / Green - אני עוד לא מציע. צריך לפרוט את הסכנות קודם.
לפני 6 שנים
Miss X​(שולטת) - אחת הסכנות היא אנשים שבטוחים שהם יודעים איך לשלוט ובפועל הם ממש לא יודעים.
לפני 6 שנים
Grey / Green - זאת סכנה אמיתית, אבל היא נכונה לגבי כל אספקט בבדסמ.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י