סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 6 שנים. 10 באוגוסט 2017 בשעה 13:39

פוסט זה יהיה קצת שונה מהפוסטים הרגילים שלי כי הוא יהיה יותר טכני ופחות על המהות ומחשבה שמאוחרי המושגים. מקווה שעדיין תאהבו אותו.

ספייס זו תחושה שכל אחד ואחת מתארים אחרת, בגלל היא כל כך עוצמתית, יותר טובה מאורגזמה לדעתי.
אבל אשתמש במחנה המשותף שראיתי מאחרים ואצלי. ספייס זה מצב טראנס הרגשת ריחוף עילאית כשהסאב ספייס נותן ניתוק מהעולם והתמקדות באקט או תחושה ספציפית כמו תערובת של כאב ועונג כך שכבר לא מבדילים בניהם. דום ספייס זה הרגשה של אלוהות ועוצמה. יש עוד דרכים לתאר זאת אבל בפועל כל ספייס זו הרגשה של שיכרות ריחוף והנאה מטורפת.
יש 3 סוגי ספייס :
1) סאב ספייס פיזי
2) סאב ספייס מנטלי
3)דום ספייס

1-סאב ספייס פיזי זה משהו שניתן לעשות לכולם כמעט (למעט אנשים עם ניורולוגיה יחודית) זה פחות עוצמתי מסאב ספייס מנטלי אבל כלי חשוב. זה קורה בעזרת אקטים כמו ספאנקים, כאב, תלייה, חניקה ועוד... שהדום עושה לסאב ששולחים אותות למוח לשחרר הורמונים מסויים שיוצרים היי מסומם טיבעי . כל אחד שמוכן להשקיע יכול ללמוד את הטכניקות העלות והם ישפיעו ברמה כזו או אחרת על כולם. במיוחד אנשים עם add או adhd בצורה מעניינת.
הדום משחק בכימייה של המוח בעזרת הגירויים שהוא עושה . אתן דוגמא, בספאנקים אם נותנים אותם מזווית למטה למשולש זהב שנוצר מחיבור הירכיים בטוסיק והפס העליון של פי הטבעת חלש יחסית מספיק כדי לגרום לדם לזרום לשם. להמשיך לתת מכות באותה עוצמה בקצב קבוע של מכה לחצי שניה או שניה עד שהאיזור אדום ועברו כ7 דקות. ואז בהפתעה לתת סידרת ספאנקים חזקים כואבים ומהירים לאותו האיזור למשך חצי דקה (לא יותר כדי לא לשחרר יותר מידי אנדרנלין) זה גורם למוח לשחרר חבילה של סרטונין ודופמין בבת אחת ויותר סאב ספייס פיזי ושכרות מאותם סמים טבעיים. וזו רק דוגמא אחת למשחק גירוי ליצור סאב ספייס פיזי.

2) סאב ספייס מנטלי זה מתי שהכניסה לאותו מוד טראנס וריחוף נעשה לא בגלל גירויי פיזי אלא מצב מנטלי שמייד מכניע ומאפס ... למשל יש כאלו שסטירה לפנים או יריקה תשפיל אותם כל כך תגרום לסאב להרגיש כל כך למטה שהסאב נכנע ומתמסר לעוצמה שמולו. יש כאלו שזה חניקה או כאלו שזה כליאה בכלוב או קשירה ויש כאלו שזה כאב מטורף . מה שחשוב שאותה הרגשת שיכרות וטראנס קוראת לא בגלל משחק גירויי לעצבים ולמוח אלא גירוי לנפש זה סאב ספייס שלרוב ארוך יותר מהסאב ספייס הפיזי וממש ממכר התחושה שלו זה שיחרור מוחלט בגלל מצב מנטלי שנכנסים אליו. שנוצר מכניעה והתמסרות באותו הרגע. הרבה סאבים קשה להם להבדיל בין סאב ספייס פיזי למנטלי כי ההרגשה כל כך דומה אבל מה שמבדיל בניהם זה הטריגר שהוא שונה מסאב לסאב. סאב ספייס מנטלי ניתן להגיע רק עם פרטנר שבוטחים בו וזה אינדיודואלי מה הטריגר . וזה יכול להיות טריגר שונה מפרטנר לפרטנר . אבל התחושה היא אותה תחושה של כניעה שיחרור מוחלט וריחוף. וזו התחושה שתעקוף כל אורגזמה. זו המטרה שדום צריך לשאוף ליצור בסאב שלו לא הגמירה.

3) דום ספייס הוא תמיד מנטלי הוא דומה מאוד לסאב ספייס מנטלי אבל הוא נוצר בדום הרגשת השיחרור נאמר לי על ידי מתחלפים ומתחלפות היא אותה רמה אבל במקום שזה מגיע ממקום של כניעה זה מגיע ממקום של שליטה שהדום שולט בסיטואציה ומרגיש את הכוח שלו על הסאב. אצלי כדום אני מתאר זאת כהרגשה של עוצמה מטורפת כמעט אלוהית. מרגיש שיחרור מוחלט וניתוק מהעולם שמחוץ לסשן . שאני בשליטה טוטאלית בי ובסאב.
התחושה הזו נוצרת מטריגרים מנטליים כמו בסאב ספייס מנטלי. אבל טריגרים של שליטה זה אינדוידואלי בין דום לדום מה הטריגר שלו אבל הנפוצים ביותר זה שהסאב מתמסר ונכנע טוטאלית לדום, שהסאב מתעצם ומתגבר על מכשול עצמי בזכות הדום, שהסאב מותח או שובר גבולות בשביל הדום וכו'... אלו דוגמאות נפוצות למה שיעורר דום ספייס. מה שחשוב שדום ספייס נוצר בקלות יחסית במהלך סשנים יותר בקלות מסאב ספייס (משני הסוגים) ולרוב בגלל שהצליח ליצור סאב ספייס בסאב. לא חייב ביטחון או רגש עם הסאב כדי להרגיש דום ספייס(שזה שונה מסאב ספייס) אבל מומלץ שיהיה זה מוסיף לחוויה. מה שחייב זו הרגשת הכוח של הדום על הסאב בין אם זה היכולת להכאיב ושהסאב יכיל או היכולת להכניע . כשמרגישים את הכוח שיש לדום על הסאב שהסאב נכנע זה נותן דום ספייס מיידי שאפשר לרחף עליו ולהגביר אותו בעזרת טריגרים נוספים במהלך הסשן.

זה היה הסבר על סוגי הספייס מה הם ואיך להשיג אותם. אולי שתפו אותנו מה הטריגרים שלכם?
מה מכניס אותכם לספייס? (סאב או דום)

PunSmack​(אחרת){אגרסיבי פא} - בתור שולטת לא יצא לי לחוות ספייסים עדיין...בתור נשלטת חוויתי כמה וכמה...כאב ממוקד בכל מיני איזורים מביא אותי לשם. לאחרונה חווה אותם גם יותר מנטליים :)
לפני 6 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - מי אמר שהכאב הממוקד לא מנטלי גם?
הפיזי משיגים מלפעול על פי נוסחה המנטלי מחיבור בין אנשים
לפני 6 שנים
PunSmack​(אחרת){אגרסיבי פא} - היום הספייס הוא יותר משולב מבחינתי... וכן, הוא יותר מנטלי כאשר הוא קורה מול אדם אחר...זה גם קשור לעניין שאני יותר פתוחה עם עצמי ועם מה אני אוהבת ולא מפחדת לתקשר את זה החוצה. בעבר זה היה נטו פיזי מבחינתי, והיום זה הרבה פחות ככה...
לפני 6 שנים
Rrocketqueen - תודה. קצרה מלפרט אבל נהניתי לקרוא. אולי בהמשך
לפני 6 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - בשימחה :)
לפני 6 שנים
Green eyed girl​(נשלטת){Sheperd} - ממממ.... קשירות
לפני 6 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - וה גורם לזה החוסר אונים? הרגשת החבל וטקס הקשירה? או תליה?
לפני 6 שנים
Green eyed girl​(נשלטת){Sheperd} - גם הקשירה
התלייה זה השיא
הכאב וההתגברות עליו
הריחוף מעל הריצפה
חוסר האונים והעובדה שמישהו מרוכז רק בי
נדמה לי שכתבתי על זה פוסט בעבר...
לפני 6 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - אם כתבת לצערי פיספסתי כי אני קורא הרבה ממך
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י