בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתאומית לעד

ורק איני יודעת אם היה זה מבט עיניך
שהצית בי ברקים לרבבה
לא ידעתי אם הלכתי איתך ואליך
ברחובות הלומי אהבה

היה אביב והצחוק נסתר בכל ניצן פוקע
וברית דם ויין כרותה
ולכל אחד שהעיף בי מבט משתוקק וכמה
האמנתי שהוא אתה

(ל.גולדברג)
לפני 6 שנים. 16 באוגוסט 2017 בשעה 11:01

 

חשקה נפשך בנשלטת מתאימה? מומלץ שתחפש נשלטת מתאימה.

משמע, אתה עובר על הפרופיל שלה ומנסה למצוא בו רמזים לכך שהיא מתאימה למה שאתה מחפש או חושב שאתה מחפש.

 

כלל ראשון : בדוק שבפרופיל לא מופיעות המילים הבאות ואחיותיהן "לא מחפשת קשר" "נא לא לפנות" "לא עונה להודעות"

כלל שני : החלטת לנסות את מזלך למרות שכתבה שהיא לא מחפשת, משהו בה צד את נפשך ואתה בטוח שיש לך את מה שהיא מחפשת רק שהיא עדיין לא יודעת? מעולה!!

אם יש לך יסוד סביר להניח שאתה תצליח במקום בו כולם נכשלו לפניך, אם אתה מאמין שהסיבה שבגללה היא לא בעניין כרגע נעוצה בעובדה שהיא לא מודעת לקיומך, אולי אתה באמת צודק ואתה האחד שלה, צא לדרך. 

מה עכשיו? רצוי והכרחי לקרוא לפחות שניים שלושה פוסטים של אותה הבחורה המיועדת, כדי שתוכל לקלוט את הראש שלה, להבין מה מדליק אותה, לבדוק מה מכבה אותה ומה מעיף אותה, וכמובן כדי לחשוב איך תוכל להפתיע אותה באופן שימגנט אותה אליך למרות שחשבה לכאורה שהיא לא בעניין. אין כמו הסטיות המפתיעות האלו מהמסלול עליו החלטנו. באופן כללי אין כמו סטיות!

 

כלל שלישי: התחל את ההודעה במילה מאתגרת, מזמינה ולא שגרתית. לעולם לא "היי" או "מחפש נשלטת" או משהו משעמם אחר שרוב הסיכוי שלעולם לא יפתח. נסח הודעה בלשון רהוטה, מכבדת, נעימה ושונה. אם אתה סובל משגיאות כתיב בעקבות דיסלקציה (ישנם דיסלקטים אינטיליגנטים להפליא שעלולים להפסל בטעות על שגיאות הכתיב שלא באשמתם) השתמש במילון, אפילו מתקן השגיאות של וורד יכול לעזור במקרה כזה, כדי לוודא שלא טעית.

שים לב לשגיאות מקלדת, כשיש אחת זה נסבל, כשיש כמה ברצף זה מראה על עצלנות, זלזול וחוסר השקעה. בחורה איכותית רוצה לראות שהשקעת, שהתרגשת לפני שלחצת על שליחת ההודעה, ולא שזרקת למים חכה בלי פתיון בתקווה לדוג משהו על הדרך. היא רוצה להרגיש מיוחדת בדיוק כמו שאתה רוצה להרגיש מיוחד וראוי. 

היה מקורי, כתוב לה מה הסיבה שבגללה פנית דווקא אליה מבין 3769 הנשים בכלוב, מה כל כך ריגש אותך במילים שלה, בפרופיל שלה, נסה להיות אמיתי וכנה. לעולם אל תעשה קופי פייסט מהודעות אחרות ששלחת בעשרות הנסיונות הקודמים שלך לנשים אחרות, גם אם הצליח לך פעם או פעמיים, אלא אם אתה סתם מנסה לדוג כמה חורים עם ציצים ביניהם ואז הפוסט הזה לא מיועד אליך, היה שלום והמשך בכל דרך שתמצא לנכון. 

 

כלל רביעי : אם היא לא התייחסה להודעה, המתן לפחות שבוע עד לנסיון הבא, אם גם הנסיון השני לא צלח, ותר והמשך בדרכך.

 

כלל חמישי : אם קבלת תשובה שלילית, סירוב, הסבר מפורט, הסבר לא משכנע או אפילו מעצבן על כך שהיא לא בעניין, שחרר. 

 

זכור שזה אף פעם לא אישי, יתכן והיא באמת מפסידה את הרפתקאת חייה, אבל זה ההפסד שלה. היא לא באמת יודעת מי אתה, היא לא באמת מבינה או יכולה לדעת מי מסתתר מאחורי המילים שלך, ואולי המילים שבחרת אינן הטובות מכולן עבור אותה האחת, ואם כך, היא ממילא לא האחת שלך, כך שחבל שתבזבז את זמנך היקר.

אם אתה מנהל בלוג שבו ניתן להכיר קמצוץ מן האדם שאתה, הסיכוי שלך גדל. ככותב בלוג, הסיכוי שלך תמיד יהיה טוב יותר. נשים אוהבות לקרוא אותך כדי להבין עם מי יש להן עסק. 

 

כלל אחרון וחשוב במיוחד:

 

לעולם אל תקלל אחרי סירוב ואל תכתוב מילים מבזות ומשפילות. זה מגוחך, זה תינוקי, זה לא מכבד אותך וזה בטח לא מה שיגרום לה להתרגש ממך או לרצות אותך פתאום אחרי שסרבה. זה רק יחדד אצלה את התחושה שהיא עשתה את הדבר הנכון ושאם התהפכת כל כך מהר כשקבלת סירוב, מה היה קורה אם היתה נפגשת אתך ומשהו לא היה מוצא חן בעיניך תוך כדי סשן כזה או אחר. 

 

הפוסט הנ"ל נכתב אחרי טעות קריטית שעשתה הכותבת כשבחרה באופן טיפשי ביותר להגיב בסירוב מנומס להצעות כאלו ואחרות של גברים המגדירים עצמם כשולטים איכותיים ואינטילגנטים, למרות שהגדירה את עצמה בפרופיל כמי שלא עונה להודעות ולא חוזרת בתשובה.

ולמה בכל זאת היא בחרה להגיב? פעם אחת מתוך נימוס, פעם אחרת מתוך סקרנות, פעם נוספת מתוך שיעמום ופעם אחת יותר מדי, מתוך מחשבה (טיפשית) שאולי אם היא תסביר לבחור שככה לא בונים חומה, הוא יבין וישתמש בטיפ השווה לדייג הבא. 

ורק כדי שהגברים שביניכם יבינו במה מדובר (אני משוכנעת שרוב הנשים מכירות מקרוב) הרי לפניכם קמצוץ קטן של ציטוטים מתוך תגובות של שולטים, כאלו שהטיבו להגדיר את עצמם כאיכותיים ואינטליגנטים ובהחלט הצליחו לשמור על שפה יפה ומכבדת בהודעה הראשונה והשניה, עד קבלת הסירוב המנומס שלי. 

וזה אחרי יותר מעשר שנים בכלוב בהן הגבתי עד כה אולי לעשרים הודעות של גברים, מתוך אני לא סופרת כמה.

 

 

"את סתם פלצנית.. לא מעבר" 

(וזה מה שחפשת כשפנית אלי?)

 

" את אישה טיפשה וכנראה גם מכוערת במיוחד ובגלל זה את מעדיפה להשאר רק מאחורי המסך"

(ת'כלס, זו הסיבה האמיתית)

 

" את אחת הנשים הכי מטומטמות שיצא לי לקרוא במקום הזה"

(וכזו נשלטת חיפשת כשפנית אלי?) 

 

"יש מצב שהחום הנורא כעת הוא בגללך ...?

לכן מבקש בשם כולם, תסגרי מעט את התחת.

השמש הבוקעת ממנו מקשה לנו את החיים.

בבקשה, לסגור מעט."

 

 

 

 

 הוא ביקש כל כך יפה, אז סגרתי. לא עונה יותר להודעות אפילו לא בנימוס, 

עד להודעה חדשה!!! אופס.... ;) 

 

 

עציץ​(מתחלף){משוייך} - טוב את גאונה ואני קצת מעריץ אותך עכשיו
לפני 6 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - עציץ נפלא. יש לך את כל הסיבות הטובות!!
# מכוערת שעפה על עצמה ((:
לפני 6 שנים
Afifit - כתבת נפלא! מסכימה לחלוטין!!!
לפני 6 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - תודה אפיפית (:
לפני 6 שנים
Gabriel​(אחר) - לא מבין למה לנסות לחנך אותם אם זה לא בא להם בטבעיות.
לפני 6 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - שאלה טובה. הפוסט הזה הוא לא עבור אותם "גברים" מצוטטים, הם כבר מקרה די אבוד. הוא נועד כדי לגרום לאלו שלא יודעים איך לפנות ולהתחיל שיח. ולאלו שלעוחם לא זוכים לתשובה, כדי שיבינו מה עלולה להיות הסיבה שבגללה נשים פשוט לא מגיבות אחרי שנכבו מתגובות מטופשות שכאלו. המטרה היא לא לחנך, אלא להשאיר סימני דרך למסלול הנכון, כדי שיעשו כמה שפחות טעויות בדרך אל האושר המיוחל. חושבת שגם אני הייתי שמחה לקבל הוראות הפעלה במקום חדששמסקרן אותי להיות בו,אבל אני לא מכירה את הכללים המקובלים ועושה טעויות. ואגב, אני בטוחה שיש נשלטות שסגנון כזה אולי כן עושה להן את זה.. אחרי הכל, יש בעולמינו הצבעוני הזה הכל מהכל, והיה חשוב לי להעביר שיש גם דרך ארץ. :)
לפני 6 שנים
Gabriel​(אחר) - אם כך זה מבורך :)
לפני 6 שנים
cognitive -
קצת משעשע שדווקא בחלק של ה'שגיאות כתיב'
יצא לך לעזטר במקום לעזור*

נ.ב.
כתבת יפה.
לפני 6 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - נראה לי שבזמן שכתבת כבר תיקנתי את עצמי, ויכולה להבטיח לך שאם תחפש תמצא עוד שגיאות פה ושם בפוסטים אחרים. כולנו טועים בטעויות מקלדת וזה כל כך טבעי בעיקר כשכותבים כמוני מהנייד ולא מהמחשב, אבל כשזה בכמויות מוגזמות ובעיקר בהודעה ראשונה שמטרתה למצוא חן, צריך להקםיד טיפה יותר (: ותודה!!
לפני 6 שנים
Aציבעוני​(אחר) - עכשיו הכל מובן
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י