שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 6 שנים. 16 באוגוסט 2017 בשעה 18:57

היא נלחצת. היא באה אלי אל שפת הבריכה ונעמדת מולי כשכל הפנים שלה מרוחות שפיך. היא יודעת שהיא עברה על הכללים.

אומנם שלא כל כך באשמתה אבל עדיין עברה על הכללים.

עושה רושם שהיא לגמרי שכחה שהיא ערומה ושכולם נועצים בה מבטים באמצע מסיבת חשק.

אני מוריד לה סטירה ומושך אותה אל תוך הוילה. בדרך אני מוריד אותה למצב של הליכה על ארבע וגורר אותה מהשיער לשירותים. אני מושיב אותה על האסלה ומתחיל להשתין עליה. כך שנינו נרגעים.


30 דקות קודם....


אני יושב על שפת הבריכה וכולם מזיינים ומזדיינים מכל הכיוונים. טוב מה כבר היה אפשר לצפות ממסיבת חשק. אני רואה אותה באה לכיווני עם נשלט חמוד שאספה בדרך. היא מבקשת ממני אישור במבט ומקבלת וכך היא מתישבת לידי והוא מתחיל לעסות לה את הרגליים. הוא שואל אותה מה היא רוצה והיא כולה במבוכה שלה,

אני אומר לו, היא רוצה שתמצוץ לה את האצבעות של הרגליים. עוד לפני שסיימתי להגיד כבר כף הרגל שלה הייתה עמוק בתוך הגרון שלו והיא בשיא החרמנות שלה מתחילה לגמור.

אחרי מספר דקות הלכתי לשירותים . כשחזרתי אני רואה מישהו מעסה לה את הגב ואת הנשלט ממשיך בעבודתו. אני רואה שהיא קצת לחוצה. איך שאני מגיע היא מיד אומרת שהנשלט ביקש ללקק לה את הכוס והיא הסכימה כי לא היה לה נעים ולא הייתי כדי להגיד לה אם מותר או אסור. היא גם אומרת שהיא חיפשה אותי כדי לבקש אישור לעשות עיסוי מקצועי עם ההוא שעשה לה את הגב.

אישרתי לה הוא הלכה למיטה המסז'ים שהייתה בטווח ראייה. הוא מתחיל לעשות לה מסאז' שנראה יחסית מקצועי למרות שהיא קצת ערומה אבל בכל זאת , מדובר במסיבת חשק. קוד הלבוש פה זה "אין לבוש".

אחרי כמה דקות אני הולך לג'קוזי ומשתעשע קצת על שתי עלמות חן הלבושות בלבוש חווה אמינו. טוב נו אמרתי לכם שזאת מסיבה שלא היה לאנשים בא כל כך חשק ללבוש בגדים.

אחרי רבע שעה בערך אני חוזר לי לשפת הבריכה ואני רואה את המעסה שבהתחלה היה נראה די מקצועי מעסה לה את הכוס בצורה מאוד מקצועית. והיא גומרת על אוטומט.

לא עבר הרבה זמן ואני רואה שהוא מוציא את הזין ונותן לה למצוץ. היא מחפשת אותי כדי לקבל אישור במבט. בלוטת הקינאה שלי מתחילה להפריש והלב שלי מתחיל להשרף אבל אני מאשר. תוך כדי אני מנסה לחשוב לעצמי אם היא בכלל הסתכלה למה הזין שהיא מכניסה לפה מחובר. די מהר אני מגיע למסקנה שלא. כי אין מצב שאם היא הייתה רואה אותו היא הייתה ממשיכה למצוץ לו.

תוך כדי מציצה היא מגניבה מבטים מתגרים בי. הבתזונה יודעת בדיוק מה זה עושה לי . היא יודעת שאני סובל/ונהנה מהקינאה הזאת. ואז בלי לשים לב זה קורה. היא לא מוכנה לזה.

היא נלחצת. היא באה אלי אל שפת הבריכה ונעמדת מולי. היא יודעת שהיא עברה על הכללים.

ואת ההמשך אתם כבר מכירים ....

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י